آخرین قهرمان “Overwatch 2” جنگ طبقاتی را آغاز می کند


این به تنهایی پتانسیل ترول عمدی این توانایی را به طور چشمگیری کاهش می دهد. اما صفر نیست. پس از کمی تمرین در بازی با ربات‌ها، می‌توانستم گهگاهی یکی از متحدانم را عمداً به داخل گودال بکشم، بدون اینکه خودم بمیرم، اما واضح است که این کاری بود که قرار نبود انجام دهم. با این حال، این فقط در مورد کشاندن یک متحد به یک کشتار محیطی صدق می کند.

برای بازی غیرممکن است که از Lifeweaver جلوگیری کند که مثلاً متحدی را از پوشش بیرون بکشد و مستقیماً به خط آتش Widowmaker برود. یا، مانند بسیاری از Mei دست و پا چلفتی، به طور تصادفی ult یک هم تیمی با ربودن آنها از موقعیت را ،اب کنید. با توجه به این نکته، شخصیت هایی که نمی توانند در دوران نهایی خود حرکت کنند، مانند Pharah، Bastion و حتی Reaper، می توان در طول نهایی خود کشیده شوند. که می تواند خیلی خوب پیش برود یا بسیار ضعیف

دوره کوتاه آسیب‌ناپذیری Life Grip به کاهش آسیب‌های احتمالی کمک می‌کند، به طور مشابه پتانسیل ترول آن را محدود می‌کند، اما این یک نوشدارویی نیست. هر چیزی که یک Lifeweaver می تواند متحد خود را بکشد دور از چیزی است که او می تواند آنها را بکشد به. بمب D.va، ،تیک Junkrat، ​​کولاک Mei، ش،ته شدن Rein، Grav زاریا.

این یک سوال نیست چه Lifeweaver تیم شما قصد دارد شما را بکشد. این یک سوال است چه زم، و چند وقت.

سلسله مراتب تصمیم گیری Overwatch

بسته به نقش شما در Overwatch 2، ممکن است واکنش های بسیار متفاوتی نسبت به جمله بالا داشته باشید. اگر شما یک تانک هستید، مانند ترسیوس، این احتمال وجود دارد که از اولین باری که در مورد این موضوع شنیدید، غر زدن را متوقف نکرده باشید. (حتی پس از توضیح به ترسیوس در مورد اقدامات حفاظتی موجود برای جلوگیری از انداختن لایف ویور به داخل سوراخ، او همچنان از این توانایی جدید بدش می آید.)

از سوی دیگر، اگر شما هستید یک پشتیب، اصلی ممکن است شما هم مثل من بالا،ه برای اولین بار احساس تعادل کنید Overwatch حرفه. من بیش از هر شخصیت دیگری ساعاتی با مرسی دارم. (و برای جلوگیری از لکه گیری های اجتناب ناپذیر به افتخار من: فرشته نگهبان نرفینگ خوب، شما غرغر می کنید.) و من به این ایده که شخصیت دیگری تصمیم بگیرد شما را بکشد به خوبی آشنا هستم.

برای درک مشکل، باید به یک پویایی ناگفته در آن اذعان کنیم Overwatch، که نقش ها هستند نه برابر آفریده شده. یک سلسله مراتب نرم برای اینکه چه ،ی می تواند تصمیم بگیرد که چه زم، و چگونه در یک مبارزه تیمی شرکت کند وجود دارد. به زبان ساده، یک تانک می‌تواند با عجله وارد مبارزه شود و یک پشتیب، می‌تواند با اکراه به دنبالش بیفتد، اما برای یک ساپورت بسیار دشوار است که از نبردی که می‌دانند ش،ت خورده است، عقب بیفتد و تانک را متقاعد کند که درگیر شود.

“آره، اما این مال شماست انتخابترسیوس به من گفت، البته با اشاره به تصمیم من برای نجات راینهارت ، خود زم، که او وارد یک نبرد بازنده می شود. «لیف گریپ انتخاب من نیست. آژانس من را حذف می کند.» (ترسیوس در واقع یک راینهارت بزرگ است و به ندرت این کار را انجام می دهد، اما من باید ناراحتی خود را از تانک های Quickplay در جایی تخلیه کنم.)


منبع: https://www.wired.com/story/overwatch-2-support-hero-lifeweaver/