اتاق فرار، تجربه یک سناریوی جنایی در دنیای واقعی + معرفی بهترین اتاق فرار های تهران آدرس | allescape

اتاق فرار، تجربه یک سناریوی جنایی در دنیای واقعی + معرفی بهترین اتاق فرار های تهران آدرس | allescape

اگه دیدید واقعا گروه نمی تونه سرنخی پیدا کنه، تقاضای راهنمایی کنید. اگه فراموش کنید راهنمایی جزوی از بازیه، زمان رو از دست می دید. برخلاف اتاق‌های فرار دیگر، فضای بازی شما در عمارتی با بیش از ۲۰۰ سال قدمت تاریخی قرار دارد که ثبت میراث ملی نیز شده است. در اتاق فرار با یافتن هر سرنخ هیجانی غیر قابل وصف برای بازیکنان پدید می آید، باز شدن هر قفل، باز شدن دریچه ای به دنیای ناشناخته هاست، پشت هر قفل اتفاقی است که پیش از آن بازیکنان هیچ اطلاعی از آن نداشته اند. در لحظه تجربه کردن ناشناخته ها و اتفاقات دور از انتظار، خاطرات خوشی را رقم می زند.

  • مجموعه اسکیپ روم تاج به عنوان یکی از زیرمجموعه های گروه سرگرمی آفلاین در پاییز ۱۳۹۸ با هدف طراحی و اجرای بازی های فکری معمایی و اتاق فرارشکل گرفت.
  • سپس برای آزمایش بازی هم از گروه‌هایی با تعداد حداقل مجاز و گروه‌هایی که تعداد بازیکنان آن، حداکثر مجاز است دعوت کنید تا روند بازی را در هر دو حالت رصد کرده و درنهایت بهینه‌ترین حالت برای حداقل و حداکثر را مشخص کنید.
  • نکته‌ای که باید بدانید این است که این بازی فقط برای افراد بالای 18 سال است و به هیچ عنوان افراد کمتر از این سن، حتی با داشتن رضایت‌نامه والدینشان امکان بازی کردن در آن را ندارند.
  • اتاق فرار ارهبه هر حال در هر سناریویی که قرار بگیرید، باید سرنخ ها را پیدا کرده و آنها را دنبال کنید.
  • سرانجام در سال ۲۰۱۱، برای اولین بار بازی اتاق فرار از ژاپن خارج شد و سر از سنگاپور در آورد.

اتاق فرار آرماگدون از جمله خاص‌ترین اتاق‌های فرار تهران به حساب می‌آید. اگر فیلم‌های زامبی و آخر زمانی را دیده باشید، متوجه این عبارت می‌شوید. در حقیقت داخل اتاق فرار آرماگدون باید برای زنده ماندن تلاش کنید.

گیم مستر اتاق فرار

اگر علاقه دارید تا مانند ابرقهرمان‌ها به نجات دیگران برخیزید، این اتاق فرار ترسناک و دلهره‌آور می‌تواند برای شما بسیار مناسب باشد. اگر علاقه به یک فضای پیچیده و کمی چالشی برای هر فردید، این اتاق فرار به‌شدت به شما پیشنهاد ‌می‌شود زیرا نه‌تنها شما از نظر گروهی بلکه از نظر انفرادی نیز می‌توانید خود را محک بزنید. طراح بازی اتاق فرار یک داشنجوی ژاپنی به اسم تاکائو کاتو بود. ایده ساخت اتاق فرار زمانی به ذهن این دانشجو رسید که دوستش را در حال بازی‌کردن نسخه مجازی این بازی دید. اگر تا الان اتاق فرار را تجربه نکرده‌اید و می‌خواهید یک روز پرهیجان با دوستانتان داشته باشید، حتما اتاق فرارهای معرفی‌شده در این مطلب را بشناسید و بعد تصمیم بگیرید.

۲۴. اسکیپ دژاوو | فرار از خانه‌ای نفرین‌شده

فقط افراد بالای 16 سال می‌‌توانند در این بازی‌‌ها شرکت کنند و مناسب کودکان نیست. • روایت‌ها، تجارب و نظرات عاشقان و معتادان اتاق فرار را در هشتگ #اتاق_فرار در اینستاگرام دنبال کرده و اطلاعات جالبی دریافت کنید. اتاق فرار اپیک یا EPIC، ۳ بازی دارد به نام خوابگر، رخنه و آخرین تقاص. به نظر می‌رسد این امکان وجود دارد که فرزندان خود را به بازی‌های فرار وادار کنید بدون اینکه کسی خسته چالش اتاق فرار شود. اما وظیفه اصلی شما این است که مکان مناسبی را پیدا کنید تا بتوانید بدون نگرانی در مورد مسائل ایمنی، در آن استراحت کرده و بازی کنید. بنابراین زمانی که برنده‌ی بازی نشدید ناراحت نشوید، فقط تغییر روحیه دهید و با برگشتن به دوران کودکی خود کمی تفریح کنید.

بهترین اتاق فرارهای تهران

هیجان این بازی بیشتر به این است که شما با پیدا کردن هر سرنخ، یک سرنخ جدید پیدا می­کنید. هدف نهایی سناریوی این بازی به این صورت است که شما باید کشتی ه­ای که حاوی گنج است را پیدا کنید. سر تا ته این اتاق فرار های پر از معما سخت و پیچیده است در حدی که بسیار کم­‌اند افرادی که بتونن در مدت زمان تعیین شده از این اتاق خارج شوند. وجه تمایز این بازی نسبت به اتاق فرارهای دیگه اینه که محل برگزاریش برخلاف اسکیپ روم های دیگه عمارتی واقعی و ۲۰۰ ساله با فضاسازی منحصربه فردشه که حسی خاص و متفاوتی نسبت به اسکیپ روم های دیگه براتون فراهم میکنه.