اپل در حال آزمایش مک بوک ها با صفحه نمایش لمسی است


پس از سالها اپل با بیان اینکه هرگز صفحه لمسی را روی لپ تاپ نمی زند، اکنون ممکن است در حال برنامه ریزی برای انجام این کار باشد. آ گزارش توسط مارک گورمن در بلومبرگ ادعا می کند که اپل در حال آزمایش فناوری صفحه نمایش لمسی بر روی برخی از مک بوک های خود است. این اطلاعات بر اساس اطلاعات فاش شده از این شرکت است، بنابراین مک‌های لمسی کاملاً مطمئن نیستند، و حتی اگر هم بودند، این رایانه‌ها حداقل تا سال 2025 ظاهر نمی‌شدند. اپل همچنین ممکن است این برنامه‌ها را به طور کامل لغو کند، زیرا اغلب آزمایش می‌کند و آن را کنار می‌گذارد. ایده هایی برای تغییرات در محصولاتش

این شرکت مدت‌هاست که تصور قرار دادن صفحه‌نمایش لمسی روی مک‌بوک‌ها را رد کرده است و به دلایل ارگونومیکی آن اشاره می‌کند، مانند این که بازوی شما پس از مدتی ضربه زدن روی صفحه لمسی عمودی فرسوده می‌شود. همچنین در آوردن لمس به مک‌بوک‌ها مردد بوده است، زیرا یک خط تولید کامل برای حرکات انگشتان دارد – iPad. بنابراین این واقعیت که اپل صفحه نمایش لمسی را برای مک بوک ها در نظر گرفته است قابل توجه است. اپل به طور پیوسته عملکردهای مک بوک و آیپد را با بسیاری از متقاطع ها در هر دو بخش نرم افزاری و سخت افزاری بین پلتفرم ها ،یب کرده است. داشتن صفحه نمایش لمسی در هر دو دستگاه می تواند این خطوط را حتی بیشتر محو کند.

برای چیزهای دیگری که در دنیای فناوری مصرف کننده در حال انجام است، در ادامه مطلب بخو،د.

سامسونگ برای Unpacked تاریخ تعیین می کند

سامسونگ تاریخ بعدی خود را اعلام کرد رویداد سخت افزاری Galaxy Unpackedو کمتر از یک ماه دیگر باقی مانده است. Unpacked در 1 فوریه در ساعت 10 صبح اقیانوس آرام خواهد بود. برای اولین بار از زمان شروع دوره همه گیر، این رویداد به صورت حضوری در سانفرانسیسکو، کالیفرنیا برگزار می شود.

سامسونگ چیزی را که اعلام خواهد کرد مشخص نکرده است، اگرچه این رویداد جایی است که این شرکت معمولاً گوشی های جدید گل،ی خود را معرفی می کند. گل،ی S23 امسال انتظار می رود. همچنین ممکن است خبری از لوازم جانبی یا پوشیدنی های دیگر باشد. ممکن است یک را ببینیم دستگاه تاشو همچنین، اگرچه سامسونگ می تواند در اوا، سال یک دستگاه تاشو را معرفی کند.

ای، با، پاور پلی

خسس، وقت آن است که ای، با، شما بخوابد. مایکروسافت در حال عرضه است یک به روز رس، به کنسول‌های Xbox Series X و Series S خود که به‌جای روشن ماندن در حالت استراحت، به‌طور خودکار تنظیمات برق را به حالت پیش‌فرض تغییر می‌دهد تا به طور کامل خاموش شود. این شرکت می‌گوید هدف این حرکت کاهش مصرف انرژی کنسول است، زیرا آنها همچنان در حالت استراحت انرژی مصرف می‌کنند.

مایکروسافت سال گذشته به‌روزرس،‌ای را منتشر کرد که هدف آن کاهش مصرف انرژی رایانه‌های ویندوزی بود و اکنون برخی از این تغییرات به XBox نیز می‌آیند. مانند تنظیمات رایانه شخصی، XBox فایل های بازی را بر اساس میزان مصرف انرژی در شبکه برق دانلود می کند. هدف استفاده از انرژی برای دانلود بازی‌ها در مواقعی که شبکه تحت فشار نیست در ساعات اوج روز است.

مایکروسافت می گوید این یک به روز رس، یک بار است و می تو،د هر یک از این ویژگی ها را در تنظیمات کنسول تغییر دهید.

دیر جان

قبلاً وقتی چیزی را می ،یدید می توانستید با آن کاری را که می خواهید انجام دهید. فرض کنید یک تراکتور برای مزرعه خود می‌،ید و می‌تو،د قطعات جدیدی را در آن بکوبید یا اگر مشکلی پیش آمد خودتان آن را تعمیر کنید. متأسفانه، گاهی اوقات شرکت‌هایی که فناوری شما را تولید می‌کنند، می‌خواهند حتی پس از ،ید دستگاه‌های خود، کنترل آنها را حفظ کنند.

جان دیر، شرکت تج،ات کشاورزی، در سال های اخیر گرمای زیادی برای این کار دریافت کرده است. این شرکت سخت‌افزار و نرم‌افزار خود را انحصاری می‌کند و اغلب از مشتریان می‌خواهد که از کانال‌های رسمی جان دیر برای ارتقا و تعمیر تج،ات استفاده کنند. این کشاورزان را ناامید کرده است، و آنها سعی کرده اند شرکت را با همه چیز از هک گرفته تا شکایت قضایی دنبال کنند. یادداشت جدیدی که توسط جان دیر منتشر شد تا حدودی تنش ها را کاهش داد، اما موضوع تعمیر پذیری همچنان حل نشده است.


منبع: https://www.wired.com/story/apple-tests-touchscreen-macbooks/