اینجا عروس می آید، با عهد عروسی تولید شده توسط هوش مصنوعی


به ،وان ارتفاع با نزدیک شدن به فصل عروسی، برخی از افراد برای کمک به مشکلات خود به هوش مصنوعی روی می آورند. بله، ChatGPT می تواند آن نذرهای غیرقابل توجه عروسی را به چیزی شاعرانه تر تبدیل کند، یا جوک هایی را به آن نان تست اضافه کند.

مراجعه به ربات چت برای ابراز عمیق ترین عشق خود ممکن است سرد، تنبل یا حتی دیستوپیک باشد. اما ،، که از این فناوری استفاده می‌کنند می‌گویند که می‌تواند به ش،تن موانع نویسنده کمک کند که ناشی از انتظارات بالا برای یک روز خاص است. برخی از افراد با استفاده از هوش مصنوعی در صمیمی ترین جنبه های زندگی خود راحت می شوند.

برای برخی، استفاده از ChatGPT برای کمک در مورد کلمات سنگین مانند نذر عروسی می تواند یک شوخی به نظر برسد، اما می تواند عباراتی را بیان کند که انتظارات را نادیده می گیرد. میشل آلبرت، که در سیاتل زندگی می‌کند، می‌گوید که از ربات خواسته بود تا نذر بنویسد و انتظار داشت چیز خنده‌داری داشته باشد. درعوض، ،وجی شیرین بود، اگرچه عمومی بود. به طور گسترده ای به هوش، مهرب، و زیبایی نامزدش اشاره می کرد و کلیشه هایی مانند “من تو را بیشتر از آنچه که کلمات می توانند بیان کنند دوست دارم.”

با این حال، تسلط غیرمنتظره علاقه آلبرت را برانگیخت و او را وادار کرد تا شروع به نوشتن نذرهای شخصی کند. آلبرت می گوید: «بهترین مورد استفاده برای من فقط الهام است. او همچنین از ChatGPT برای ایجاد ایده هایی برای چگونگی گفت،ای دشوار با خانواده و دوستان در مورد کوچک ، عروسی خود استفاده کرد، به این م،ی که برخی از افرادی که او دوست دارد دعوت نخواهند شد. او و نامزدش همچنین از این ربات برای کمک به تهیه یک برنامه سفر برای ماه عسل پنج روزه خود در هاوایی استفاده ،د.

Joy، یک وب سایت و برنامه محبوب برنامه ریزی عروسی، اکنون دارای یک ابزار هوش مصنوعی ساخته شده بر روی ChatGPT برای کمک به ش،ت بلوک نویسنده. منوی کشویی آن به افراد امکان می‌دهد از میان گزینه‌های متعددی انتخاب کنند، از جمله نوشتن سخنر، و نان تست، تهیه پیش‌نویس یادداشت‌های تشکر، و ساخت هشتگ‌های جالب عروسی، مانند یا «#MyOhMaui» برای عروسی در هاوایی یا «#SailingToMarriageOnTheHighSeas» برای یک مورد. به سبک دزدان دریایی

ویشال جوشی، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران جوی، می‌گوید که نگر، اولیه را که ممکن است برخی از استفاده از هوش مصنوعی برای چنین کارهای شخصی احساس کنند، درک می‌کند. “آیا ما سعی می کنیم چیزی بسازیم که بسیار احساسی و شخصی است – آیا در تلاش هستیم آن را خودکار کنیم؟” جوشی میگه ما آن مبارزه را داشتیم.»

اما به نظر می رسد برخی از کاربران Joy بر هر شک و تردیدی غلبه کرده اند. جوشی می‌گوید تولید نذر و نان تست به محبوب‌ترین عملکرد ویژگی‌های هوش مصنوعی از زمان عرضه در ماه مارس تبدیل شده‌اند. او می‌بیند که با این واقعیت که مدت‌ها قبل از اینکه هوش مصنوعی وارد صحنه شود، بسیاری از مردم برای بیان احساسات خود در روز عروسی تلاش می‌،د. جوشی می‌گوید: «برداشتن این احساسات روی کاغذ بسیار سخت‌تر از آن چیزی است که هر یک از ما تصدیق می‌کنیم.

برای تولید سخنر،، Joy کاربر را ترغیب می کند تا جزئیات یک داستان به یاد ماندنی در مورد این زوج و رابطه آنها را ارائه دهد، مانند نحوه آشنایی آنها یا زم، که یک فرد برای اولین بار با همسر آینده خود ملاقات کرده است. برای نذر، این برنامه از شخص می خواهد آنچه را که بیشتر از همه در مورد شریک زندگی خود دوست دارد، برجسته کند. سپس آنها می توانند سبک تحویل را انتخاب کنند و سیستم را به سمت تولید چیزی هدایت کنند که ممکن است از یک دوست، ش،پیر یا یک سابق بدبین باشد. یک پیشنهاد به سبک نمایشنامه‌نویس اینگونه آغاز می‌شود: «برای قدم زدن در ساحل روبرویمان، به دنیا می‌دهم تا به اشتراک بگذارد، ارزش‌های آرامش و شادی تو با ارزش‌های من مطابقت دارد، که بسیار نادر است.»

مانند هر چیزی که یک ربات به سبک ChatGPT منتشر می کند، قول ها یا سخنر، های ساخته شده با هوش مصنوعی می تواند شامل داستان هایی باشد که ممکن است درست نباشد. در تست‌های WIRED، ممکن است چندین تلاش و ویرایش طول بکشد تا اینکه ChatGPT جزئیات کافی درباره زوج یا خاطره‌ای را درج کند تا چیزی که به اندازه کافی شخصی و معتبر باشد تا در حضور مهمانان و شاهدان خوانده شود.


منبع: https://www.wired.com/story/chatgpt-here-comes-the-bride-with-ai-generated-wedding-vows/