بازی دخترانه آرایش عروسک برنامه‌ها در Google Play

اگر از خرید خانه عروسک برای فرزند خود مطمئن نیستید، پس به خواندن ادامه دهید تا بدانید خانه‌های عروسکی برای کودکان چگونه برای رشد آنها مفید هستند. خانه‌های عروسکی لوازم جانبی مختلفی دارند تا کودک شما را درگیر خود کنند و در عین حال او را به فکر خلاقانه ترغیب کنند. مارک‌های زیادی مانند باربی، Baby Alive، دیزنی و My Little Pony و سایر برندها وجود دارد که سبک‌ها ، طرح‌ها و انواع خانه‌های عروسکی را برای شاهزاده کوچک یا شاهزاده خانم ناز شما ساخته و می‌فروشد. سعی کنید بجای تعداد عروسک‌های بیشتر از یک عروسک با کیفیت استفاده کنید که با خیال راحت در اختیار کودک قرار داد تا بازی کند.

  • یک رنگین کمان از عروسک های بسیار زیبا و خیره کننده Rainbow High مدل JUNIOR جمع آوری کنید.
  • ست چای‌خوری فوق هدیه‌ای بسیار مناسب و هیجان‌انگیز برای آن‌هاست.
  • آنها کودکان را تشویق می کنند که در مورد افراد دیگر و نحوه تعامل آنها با یکدیگر فکر کنند.
  • یکی دیگر از مهارت های اجتماعی مهمی که کودکان هنگام بازی با عروسک یاد می گیرند، نحوه پردازش احساساتی مانند همدلی و شفقت است.
  • وای این عروسک های روسی چقدر زیبا و جذاب هستند به نظر من علاوه بر بچه ها بزرگترها نیز عاشق این عروسک ها هستند.

امروزه تنوع عروسک دخترانه در بازار افزایش یافته است به طوری که انتخاب یک گزینه خوب، کار دشواری است. عروسک کوچولو به کمک شما نیاز دارد اون مرتب گشنش میشه و نیاز به دستشویی داره. اونو بخوابونید تا یه چرت کوتاه بزنه.عروسک 30 سانتی متری با شیشه شیر،گارشو که کوچولوها میتونن با استفاده از این وسایل از عروسک نوزاد مراقبت کنن و لذت ببرن.مناسب گروه سنی 18 ماه. یکی از علاقه کند ترین اسباب بازی دختران عروسک است که همه ی دختر بچه ها عروسک دوست داردند و با آن بازی می کنند.

کودکان در طی عروسک بازی به اسباب بازی خود هویت و شخصیت می بخشند. این خلق ایده و ارتباط با عروسک به افزایش روابط اجتماعی و پرورش نواوری و خلاقیت او کمک شایانی می‌کند. از دیگر فواید عروسک بازی می توان به افزایش حس مسئولیت پذیری و تفکر حل مسئله در موقعیت های مختلف اشاره کرد.

عروسک دختر 12 اینچ موزیکال Arya toys کد 1202

این عروسک‌ دخترانه کلکسیونی از جنس پلاستیک سفت و سخت ساخته شده‌اند و بین سال‌های 1940 تا 1950 بسیار محبوب شدند. فیگور حیوانات گزینه مناسب برای شناخت حیوانات، صدای مختلف آنها، محل زندگی و فایده آن‌ها در طبیعت می باشد. شناخت حیوانات با استفاده از این نوع فیگور و عروسک‌ها مثل فیگور حیوانات باغ وحش و دایناسور می‌تواند به کودک شما کمک کند. بازی دراماتیک، هنگام بازی کودکان با عروسک‌ها اتفاق می‌افتد، به رشد تخیل کودک در مواجه با سناریوهای خلاقانه و خیالی با عروسک‌ و سایر کودکان کمک می‌کند. با ورود و یا ثبت نام در فروشگاه شرایط و قوانین استفاده از سرویس های سایت فروشگاه را می‌پذیرید. از نظر بسیاری از علاقمندان این عروسک ها حس خوب زندگی را به شخص انتقال می دهند.

زمانیکه کودکان در محیط‌های محرک‌آمیز بازی می‌کنند سطح فکری آنها نیز بالا می‌رود. بی تردید همه ی شما از علاقه ی دختر کوچولو ها به وسایل مادرانشان باخبر هستید. عروسک ها می توانند سرگرمی های پسربچه ها را گسترش دهند و آن ها را در خلق یک بازی جدید یاری کنند.

عروسک دخترانه آیتم 01404

کودکان در واقع همراه، همبازی و همدرد خود را انتخاب می کنند پس در خرید عروسک اولین قاعده ی راهنمای خرید سلیقه و انتخاب کودک است. عروسک دخترانه گریان به ارتفاع 30 سانتی‌متر با چشم‌های آبی بزرگ و موهای صورتی که اشک‌های «واقعی» می‌ریزد و وقتی آدمکش را بیرون می‌آورید، صدای بچه‌ را در می‌آورد. شما بچه ای دارید که گریه می کند، باید مراقب او باشید تا گریه اش را متوقف کنید. با وجود پر سر و صدا بودن این عروسک گریان اما نمی توان انکار کرد که چقدر بچه های کوچک به سمت این عروسک چشم گشاد کشیده شده اند.

این نوع از عروسک‌ها بر اساس شخصیت‌های شناخته شده مانند شخصیت های توی استوری، فیگور پرنسس های دیزنی، سوپر من، مرد عنکبوتی و دیگر قهرمانان کودکانه ساخته می شوند. عروسک های بدون این نماد ممکن است برای استفاده به عنوان اسباب بازی در نظر گرفته نشوند و یا حتی بازی با آنها ناامن باشند. کودکان در هنگام بازی با عروسک و برقراری ارتباط بین یکدیگر می تواند دایره لغاتشان را تقویت کنند و به این ترتیب دنیای اطراف خود را کشف می کنند. ورود/ثبت نام با رمز عبور ورود با رمز یکبار مصرف کد تایید 4 رقمی ارسال شده به شماره همراه زیر را وارد نمایید. عروسک سازان همیشه اهمیت بسیار زیادی به لباس های عروسک روسی می دهند، به همین علت شیک و ناز هستند. عروسک های روسی امروزه طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است چراکه جدیدترین نوع عروسک ها می باشند.

به طور خاص، پسران از عروسک بازی، با هدف آسان تر شدن بیان حال و احساس خود می توانند بهره مند شوند‌، چرا که در پسران در سنین پیش از نوجوانی این مهارت بسیار نادر است. در ابتدای بازی کودکان به آن ها اجازه دهید هرگونه مایل هستند با عروسک‌ها بازی کنند زیرا این برای آن ها یک اکتشاف اجتماعی محسوب می شود. به دنبال یادگیری مهارت های اجتماعی و توسعه روابط کودک در حین بازی، کودکان با مسئولیت ها و پذیرش آن ها به خوبی آشنا می شوند.