مهمترین رویداد دریایی در GSA همچنین یکی از بلندترین صداها در گروه کر برای بازی های طرفدار آمونیت بود. شب آ، کنفرانس، به طور تصادفی به سالن رقص هایت ری، برای رویداد اجتماعی مورد انتظار “دوستان سرپایان” رسیدم. در زیر سقف طاقدار، دانشگاهیان، کارگران موزه و اختاپوسهای کنجکاو از اطراف پرچم کراکن رام عبور می،د. هرگاه مهره دار، در مکالمه می آمدند تا سرپایان می نوشیدند و می خندیدند. در میان آنها، در سابلاولیویا جنکینز، مانند شنل، هنر و برنامه نویسی را بر عهده داشت اقیانوس های باست،، یک بازی سرکش آمونیتی خارج از آزمایشگاه مدلسازی تحرک آمونیتی دانشگاه یوتا. این بازی که در کنار استادیار کاتلین ریتربوش کار می کرد، بر اساس تحقیقات آزمایشگاهی در مورد نحوه زندگی و رقابت آمونیت ها برای منابع بود.
در دورههای مختلف اقیانوسی، بازیکنان هنگام تلاش برای زنده ماندن، تغییر پوستههای مختلفی را به خود میگیرند و عواملی مانند سرعت، استقامت و گرسنگی را متعادل میکنند. جنکینز امیدوار است اقیانوس های باست، برای همه – نه تنها دوستان سرپایان – لذت بخش خواهد بود. این مقداری دقت را فدای سرگرمی می کند، اما این بدان م،ا نیست که بازیکنان یاد نخواهند گرفت.
من از جنگ سرد بیشتر یاد گرفتم متال گیر سالید 3 جنکینز میگوید که من در سیستم آموزشی عمومی این کار را انجام دادهام. فقط با تصادفی بودن اطلاعاتی که مستقیماً به من به ،وان یک بازیکن مرتبط بود، توانستم در مورد آن اطلاعات ،ب کنم و انگیزه ای برای به خاطر سپردن جزئیات داشتم.» اطلاعات پاداش را می توان با الهام از ،مت های اختیاری بازی جمع کرد Super Smash Bros Brawl گا،ی جایزه را ارتباطات علوم زمین نویسندگان مقاله همچنین گزینههای مشابهی مانند واژهنامهها یا دایرهالمعارفها را به،وان راهنماهای مفید برای افراد دیرین کنجکاو بدون مجبور ، هر ،ی برای یادگیری جنکینز میگوید: «من سعی میکنم مردم را تشویق کنم تا به اطلاعاتی که توسط بازی ارائه میشود، بدون فشار دادن آنها به گلویشان نگاه کنند. و این یک تعادل سخت است. امیدوارم به آن ضربه زدم.»
یک نسخه واقعیت افزوده از اقیانوس های باست،با استفاده از Unreal Engine 4 در آیپدهای موزه، قرار است در بهار سال 2023 منتشر شود و نسخههای بیشتر مبتنی بر گیمپلی به زودی پس از تعادل و تست بازی عرضه میشوند. این پروژه توسط بنیاد ملی علوم تامین می شود و ریتربوش بودجه آن را تامین کرده است اقیانوس های باست، هر سال با اکتشافات جدید در آزمایشگاه و میدان به روز می شود. اگر یک شکل یا گونه کشف شود که دارای مزایای جدیدی است، در پسزمینه بازی برنامهریزی میشود و در استراتژیهای جدید برای برنده شدن منع، میشود.
دیرینه شناسی قدیمی ترین موجودات جهان، بستر زیست شناسی و اکولوژی را مطالعه می کند، اما این بدان م،ا نیست که فناوری به اشتراک گذاری این تحقیقات در گذشته گیر کرده است. پوسترهای GSA بر سفرهای مید، مجازی، نرم افزارهای فسیلی تعاملی، پاد،ت های جامعه سازی و ماین کرافت– هم برای آموزش و هم شبیه سازی پدیده های زمین شناسی. بازی های ویدیویی فقط ابزار دیگری برای بازی با میلیاردها سال تاریخ هستند. این تاریخ را میتوان با همین تعداد جابجایی بازی کرد، خواه این بازیهای شبیهسازی همکاریای باشد یا بازیهای شکار حیوانات باید همه را بگیر.
در یک بار در پشت بام، با استادیار دانشگاه واندربیلت، نیل کلی، ملاقات کردم که از او قدرد، کرد. پوکمونتنوع حیو، او به همان اندازه که طرفداران او در پشت بام همتایان خود را نشان می دهند. از نظر بازنمایی گروههای واقعا مبهم که هرگز هیچ گونه نمایندگی رسانهای محبوبی دریافت نمیکنند، تعداد زیادی از آنها در پوکمونکلی گفت. وقتی صحبت می کردیم، بچه اش زیر او جمع شد و ایو را گرفت پوکمون گو. “قرار گرفتن در معرض تنوع زیستی خوب!” وقتی متوجه شدیم که هیولاهای زنده در زیر ما در جریان است، کلی گفت. کلی توضیح داد که Eevee یک نمونه عالی از تکامل تطبیقی بود، زیرا Eevee می تواند خود را بر اساس عوامل محیطی تغییر دهد. من پرسیدم تکامل تطبیقی چیست، و قبل از اینکه بتوانم جلوی خودم را بگیرم، یک بار دیگر، به طور تصادفی، در مورد دیرینه شناسی یاد گرفتم.
منبع: https://www.wired.com/story/video-game-dinosaurs/