بایگانی‌ها ماشین کنترلی فروشگاه اینترنتی پیام کالا : اسباب بازی دخترانه و پسرانه ماشین، موتور، لگو، بدلیجات، نقره

ماشین های کنترلی به دلیل حرکت و برخورد با موانع باید رنگ ثابت و همچنین قطعات محکمی داشته باشند تا آسیب نبینند. دنیای اسباب بازی بهترین و معتبر ترین برند ها را برای شما گردآوری کرده است. مانند بسیاری از صنایع دیگر در این روزها، بازار ماشین های کنترلی مملو از صدها محصول مختلف است و شاید هزاران محصول مختلف که به نظر می‌رسد همه آنها بهترین، سریعترین و مقاوم‌ترین ماشین های اسباب بازی هستند که وجود دارند. با توجه به تنوع بسیار و گزینه‌های مختلف مانند ماشین آفرود، شارژی، بنزینی و غیره ، سخت است که به یک مدل مناسب برسید و جای تعجب نیست که بسیاری از افراد ، انتخاب اشتباهی دارند و از خرید ماشین اسباب بازی خود ناراضی هستند. سازنده های اسباب بازی هر کاری که فکرش رو بکنین کردن تا ماشین های کنترلی بیشترین شباهت رو به ماشین های واقعی داشته باشن.

  • ماشین های کنترلی سرعتی به محیطی هموار و وسیع برای نشان دادن نهایت سرعت خود دارند.
  • با استفاده درست از وسایل بازی کنترل دار کودک می تواند تمرکز بیشتری بر روی انگشتان خود داشته باشد.همچنین می تواند وسیله مورد نظر را در جهت دلخواه هدایت کند .
  • موتورهایی که برای این نوع از ماشینها استفاده می گردد دور بالاتری دارند و با آنها می توان حرکات دریفت ، دور در جا و تیکاف های بسیار دیدنی ای را اجرا کرد.
  • در کنار این مدل ماشین مدل باگی ارتفاع کمتری نسبت به ماشین‌های کنترلی آفرود دارند ولی لاستیک های آنها پهن‌تر می‌باشد.

ماشین کنترلی اسباب بازی شارژی نیز مدل سواری هستند و کودکان درون می‌نشینند و رانندگی می‌کنند نیز دارای کنترل از راه دور هستند که برای ایمنی بازی کودک طراحی شده است. اکثر سازنده های اسباب بازی رده سنی مناسب برای خرید هر مدل رو اعلام می کنن. برای ماشین های کنترلی هم به این صورت که روی بسته هست با بازی سن مناسب برای خرید اون نوشته شده.

بیل مکانیکی کنترلی دبل ای مدل E568 003

ماشین‌های کنترلی کوچک فضای کمی دارند و کنترل آن‌ها معمولا برای بچه‌ها راحت‌تر است. جزئیات جالبی که در طراحی ماشین‌های کنترلی به کار رفته است، در همان نگاه اول می‌تواند فرزندتان را مجذوب آن کند. کامیون کنترلی حمل ماشین همراه با یه ماشین جیپ سفید هست که سرگرمی خوبی در محیط خونه برای کودکان 8 سال به بالاست.

ماشین بازی کامیون حمل زباله کایدیوی مدل Material Truck

فروشگاه اسباب بازی هویو، یک تیم جوان و پویا متشکل از دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف است که زیر نظر پارک علم و فناوری شریف در جهت ساختن دنیایی بهتر برای کودکان تلاش می‌کند. هویو تلاش می‌کند تا خرید اسباب بازی هوشمندانه و متناسب با شخصیت و نیاز کودک باشد و به همین جهت والدین می‌توانند با انجام تست هوش هویو استار بهترین اسباب بازی را برای کودک خود تهیه کنند. همچنین در فروشگاه اسباب بازی هویو همه محصولات با دقت بررسی می‌شوند و تنها اسباب بازی با کیفیت و درجه یک در سایت قرار می‌گیرد. هر اسباب بازی تعداد زیادی عکس و فیلم دارد که به پدر و مادر کمک می‌کند تا اسباب بازی مورد علاقه کودکشان را خریداری کنند.

ماشین‌های کنترلی در بازار انواع مختلفی دارند و همین موضوع روی قیمت آن‌ها تاثیر می‌گذارد. قیمت ماشین کنترلی، بسته به ابعاد، اندازه، نوع ریموت و کنترل، اجزا و قطعات آن متفاوت است. در هایپر باکس با تنوع مختلفی از ماشین‌های کنترلی روبه‌رو هستید که با کیفیت فوق‌العاده‌ای که دارند، در قیمت‌های مناسبی ارائه شده است و می‌تواند بساط یک تجربه فوق‌العاده از رانندگی کردن را برای فرزندتان فراهم کند. خرید ماشین کنترلی باعث تقویت یادگیری، هماهنگی دست و چشم، تقویت مهارت های حرکتی ظریف، افزایش خلاقیت و تخیل و … از آنجایی که کودکان مهارت های ظریف حرکتی خود را در سنین پایین تر می آموزند. اساسا، یک کودک دو ساله می تواند مفهوم ماشین کنترلی را به راحتی درک کند.