بررسی استاد و دینامیک MH40: ریاضت زیبا


سبک، کیفیت ساخت، و صدا اینها م،ومات اصلی MH40 جدید، آ،ین به‌روزرس، Master و Dynamic از یک ک،یک هستند که به روزهای اولیه برند صوتی مستقر در نیویورک به ،وان یک برهم زننده بازار در سال 2014 برمی‌گردد.

این یک فرمول مجلل برای یک جفت هدفون بی سیم 400 دلاری در سال 2023 نیست، به خصوص در مقایسه با مدل های دارای ویژگی های مدرن مانند WH-1000XM5 سونی (9/10، WIRED توصیه می کند). اما اینها جفت متوسط ​​شما نیستند. MH40 با طراحی فوق‌العاده‌ای که از ،اصری مانند آلومینیوم آنودایز شده، پوست بره و تیت،وم ساخته شده است، ظاهر و احساس متفاوتی نسبت به پوسته‌های پ،تیکی یکپارچه ا،ر رقبا دارد. مینیمالیسم سرسخت آنها در مواجهه با روند کنونی تقریباً آزاد است، به ویژه از آنجایی که معاوضه برای ویژگی‌های فراوان، صدای درخشان و ساختاری است که برای ماندگاری طراحی شده است.

MH40 بسیاری از موارد اضافی را نادیده می گیرد، اما بزرگترین تخلف آنها عدم وجود حالت حذف نویز یا شفافیت است که در این قیمت همه پیش نیازها هستند. می‌تو،د هر دو ویژگی را در جفت ارتقای M&D، MW75 (8/10، WIRED توصیه می‌کند)، با 200 دلار بیشتر دریافت کنید. قیمت و فقدان ANC به این م،ی است که MH40 اولین انتخاب من برای ا،ر افراد نخواهد بود، اما صدای عالی و سبک چرخشی هدفون برای ،، که استایلی ندارند و نمی‌خواهند نویز حذف شوند، سخت است. یا ،، که به سادگی حاضرند برای هدفون های ممتازی که از بقیه متمایز هستند پول بپردازند.

واقعاً به طرز مس،ه ای خوش قیافه

ع،: Master & Dynamic

با بیرون کشیدن MH40 از جعبه، نمی تو،د لبخند نزنید. آنها فقط قوطی های زیبایی هستند، به خصوص در چرم قهوه ای سوخته واحد بررسی ما (آنها همچنین در چهار رنگ دیگر، از جمله مشکی یکدست) موجود هستند. صفحه‌های مشبک بیرونی نور را مانند موج‌هایی در دریاچه‌ای که نور خورشید دارد منع، می‌کنند. شاسی ف،ی به لطف مواد پایه جامد که با پوشش آلومینیومی لکه‌دار مطابقت دارند، در عین حال ظریف و محکم به نظر می‌رسد.

پایه‌های صنعتی صیقلی در کناره‌ها عملکرد نرم و تنظیمات شماره‌دار گوش‌کاپ‌ها را در حالی که آن‌ها را در جای خود می‌لغزید، فراهم می‌کنند. حتی پدهای پوشیده از پوست بره نیز ظاهری باک، دارند و بر روی آهنرباها قرار می گیرند تا به راحتی جدا شوند و جایگزین شوند. پدها همچنین یکی از بهترین ویژگی‌های MH40 را ارائه می‌دهند: عایق‌بندی خوب نویز که وقتی کمی موسیقی اضافه می‌کنید، صدای زیادی را در اطراف شما از بین می‌برد. به ،وان مثال، وقتی این بررسی را تایپ می کنم، نمی توانم ضربات کلیدم را بشنوم. این یک چیز عالی برای جفتی است که قابلیت حذف نویز ندارند.

این هدفون به دلیل وجود فوم حافظه فراوان در امتداد گوشواره‌ها، نسبتاً راحت است و با پوسته‌های چرمی باکیفیت‌شان، باید نرم‌تر و متن،‌تر با سر شما در حین استفاده شوند. آنها به راحتی WH قدیمی سونی نیستند. 1000XM4 یا XM5 جدید، حداقل هنوز نه، اما تعداد کمی از هدفون ها هستند. بزرگترین شکایت من کمبود بالشتک در بالا است که می تواند بعد از چند ساعت روی سر شما ساییده شود. اما وزن سبک MH40 (حدود 280 گرم) این موضوع را بیشتر کنترل می کند.


منبع: https://www.wired.com/review/master-and-dynamic-mh40/