بررسی فولکس واگن ID.7: برای یک خطا غیر توهین‌آمیز


اگر چیزی هست فول، واگن ID.7 شما را متوجه می‌کند، وقتی بیش از یک دهه پیش تسلا مدل S چقدر چشمگیر بود. از این گذشته، همه ما می د،م که فناوری به سرعت حرکت می کند، و با این وجود، به نوعی یادآوری های متعددمدل S همچنان معیاری برای قایق های بادب، برقی زمینی بزرگ، با بدنه سدان و مسافت های طول، است.

فول، واگن ممکن است بالا،ه با این ID.7 آن را به چالش بکشد. این مدل S را نه تنها از نظر فنی (مقدار زیادی وجود دارد)، بلکه از نظر کارایی و ظرافت و راحتی در جاده می پذیرد. اطلاعات بیشتر در مورد آن در اندکی، زیرا فناوری و پیشرانه الکتریکی خبر مهم اینجاست.

ابتدا، زیر VW ID.7 همان پلت فرم MEB است که زیربنای تمام مدل های ID دیگر، از جمله ID.Buzz است، که در واقع یک لمس کوتاه تر از ID.7 4.96 متری است.

قدرت از یک موتور الکتریکی سنکرون جدید با قدرت 282 ، بخار و آهنربا دائمی تامین می شود که چرخ های عقب را به حرکت در می آورد (حداقل در حال حاضر، به ،وان یک مدل چهار چرخ محرک محتمل است)، در حالی که گزینه های باتری شامل 77- می شود. بسته لیتیوم یونی (قابل استفاده) کیلووات ساعت که قبلاً از ID.3 آشناست. با استفاده از شکل آیرودینامیکی ID.7، فول،‌واگن همچنین ظاهراً ضریب درگ فقط 0.23 را مدیریت کرده است که به برد 382 مایل می‌رسد و این خودرو را به طور بالقوه به یکی از کارآمدترین خودروهای برقی در فروش تبدیل کرده است.

نسخه Pro S با باتری 86 کیلووات ساعتی مدل پرچمدار است که می تواند ID.7 را به نقطه عطف 700 کیلومتری (435 مایلی) برای برد رسمی WLTP برساند.

WIRED در مراسم رونمایی مطبوعاتی که توسط فول،‌واگن در آلیکانته اسپ،ا برگزار شد، نسخه استاندارد پیش‌تولید 77 کیلووات ساعتی ID.7 را رانندگی کرد و ما میانگین سرعت 3.4 مایل در هر کیلووات ساعت را در انواع جاده‌های کوهست، سریع‌تر و جاده‌های شهری کم‌پیچ و خم انجام دادیم. برد دنیای واقعی 262 مایل – شگفت انگیز نیست، اما با توجه به مسیر پرپیچ و خم، وحشتناک نیست.

ع،: فول، واگن

طبق ID.Buzz، شارژ 170 کیلووات است، بنابراین اگر خوش شانس باشید و به حدا،ر پتانسیل شارژ برسید، انتظار شارژ 10 تا 80 درصدی را در 30 دقیقه داشته باشید. با این حال، Pro S ظاهرا تا 200 کیلووات سرعت را مدیریت خواهد کرد. شارژ مجدد از جعبه دیواری 7 کیلوواتی خانگی حدود 12 تا 15 ساعت طول می کشد، اما عجیب (و بسیار ناامید کننده) است که فول، واگن شارژ خودرو به دستگاه را در ID.7 ارائه نمی کند، ویژگی برجسته در رقبای کیا. و هیوندای برای مثال.

سالن لغزنده

می توان گفت که آیرودینامیک در طراحی ID.7 بسیار پیشرو بوده است، زیرا ظاهری شبیه به سایر سدان های بزرگ متمرکز بر هوا دارد. فول،‌واگن تمام تلاش خود را کرده است تا طراحی نهایی را مخفی نگه دارد، اما با توجه به اینکه تقریباً همینطور است همسان به شناسه. مفهوم Aero1 در نیمه های سال گذشته نشان داده شده است، انسان تعجب می کند که چرا.

ع،: فول، واگن


منبع: https://www.wired.com/review/review-volkswagen-id7/