بررسی Ooni Volt 12: سریع و راحت


بدنه دارای شکل متمایز لاک پشت خا،تری تیره Ooni است که از فولاد ضد زنگ در پوسته ای از فولاد کربنی با روکش پودری ساخته شده است که باز هم به طرز چشمگیری آن را عایق می کند. من می توانم دستم را روی فر بگذارم در حالی که فر در حال انفجار است و به سختی گرم می شود. درب از شیشه بوروسیلیکات سه جداره و عایق ساخته شده است که به نظر می رسد برای مقایسه عمدی با Pizzaiolo طراحی شده است که درب آن صرفاً ساخته شده است. دو جداره. همچنین می تواند تا 850 درجه فارنهایت گرم شود (Pizzaiolo فقط می تواند تا 750 درجه برسد، بازندگان!).

درب دارای سه دستگیره است. این دستگیره‌ها، متأسفانه، کمی بیشتر از Pizzaiolo که با تنظیمات من، برای انواع مختلف پیتزا عرضه می‌شوند، طول کشید. یکی در سمت چپ یک تایمر است، یکی در وسط دما است، و یکی در سمت راست حالتی است که Ooni آن را حالت Boost می نامد که به شما امکان می دهد گرما را بین المنت های گرمایش بالا و پایین به عقب و جلو منتقل کنید. برای اه، مختلف

اگر دوست دارید پنیر شما کمی قهوه ای شود، می تو،د حرارت را زیاد کنید. اگر پیتزاهای زیادی پخته اید، در را زیاد باز کرده اید، و خمیر را به سرعت داخل و خارج می کنید، می تو،د صفحه را بچرخ،د تا گرما را به پایین منتقل کنید. این یک عملکرد ساده است، اما نمادهای روی صفحه به طرز عجیبی مبهم هستند.

داغ داغ داغ

این دیوانه کننده است که چقدر سریع فر از قبل گرم می شود. در اینجا هشدار می‌دهم که توصیه می‌کنم یک ساعت کامل صبر کنید تا سنگ تا انتها گرم شود، که احتمال سرد شدن خمیر پیتزا شما بلافاصله سطح پخت و گیر ، آن را کاهش می‌دهد. اما اولین باری که از فر استفاده کردم، آن را روی دمای 650 درجه روشن کردم (آنچه اونی برای یک پیتزا به سبک نیویورکی توصیه می کند) و داخل آن رفتم تا مواد را از یخچال بیرون بیاورم. 13 دقیقه بعد که برگشتم بیرون، آماده بود. این زمان کمتر از زم، است که فر داخلی معمولی من طول می کشد تا به دمای 400 درجه برسد.

تفاوت اصلی بین Pizzaiolo و Volt 12 فلسفی است. مشخصات ولت از نظر عینی بهتر از Pizzaiolo است، اما بیشتر از آن، Pizzaiolo منحصراً در داخل خانه زندگی می کند و دارای تنظیمات از پیش تعیین شده است. در حالی که آن را میکند حالت دستی داشته باشید که به شما امکان می‌دهد پیتزاپز را بازی کنید و اطراف فر بچرخید و خودتان پای را با نگر، بچرخ،د تا پوسته‌ها کاملاً قهوه‌ای شوند، واقعاً نیازی به این کار ندارید. حس بازی ، را دارد. زم، که دوره آزمایشم را با Pizzaiolo به پایان رساندم، فقط خمیر درست کردم، از پیش تنظیم شده مشت کردم و رفتم. اگر یک والدین پرمشغله با کودکان کوچک کار می کنید، این فر ایده آل است.

Volt 12 یک جزوه ضروری دارد که به شما امکان می دهد سبک پیتزای مورد نظر خود را انتخاب کنید و تایمر و تنظیم دما را وصل کنید. این نیست که سخت است و کمی تطبیق پذیری بیشتری به فر می دهد. مثلا من تازه یاد گرفتم چیه پیتزا به سبک مادربزرگ برخلاف دیترویت است (بی شک ،ی مرا تصحیح خواهد کرد، اما تا آنجا که من متوجه شدم، سبک مادربزرگ لاغرتر است).


منبع: https://www.wired.com/review/ooni-volt-12/