بسته بندی اثاثیه منزل بهترین روش برای بسته بندی لوازم منزل ظریف بار 1500

بسته بندی اثاثیه منزل بهترین روش برای بسته بندی لوازم منزل ظریف بار 1500

یکی از مهمترین نکات بسته بندی اثاثیه منزل، روش بسته بندی اینجا چک کنید لوازم است. برای مثال یکی از روش های بسته بندی، دسته بندی لوازم بر اساس نوع و کارکرد مشابه در کنار هم است. همچنین انتخاب نوع کارتن اسباب کشی نیز با توجه به حجم و ابعاد لوازم امری بسیار مهم در بسته بندی لوازم تلقی می شود. اگر بخواهیم به صورت دقیقتر در ارتباط با تعرفه بسته بندی اسباب کشی آشنا شوید به نوع بار مدنظر، نحوه بسته بندی اثاثیه منزل، زمانی که کارگر بسته بندی صرف می کند و همین طورسختی و حساسیت کار ارتباط مستقیمی دارد.

  • اولین قدم در بسته بندی وسایل حساس و آسیب پذیر برای اثاث کشی اطلاع از آسیب ها و خطراتی است که در کمین آنها میباشد.
  • برای بسته بندی طلا و جواهراتتان می‌توانید از کیسه‌های میان وعده استفاده کنید.
  • اتوبار بارکو ارائه دهنده خدمات باربری تهران،بسته بندی و حمل اثاثیه منزل، حمل بار و اسباب کشی، بسته بندی اثاثیه منزل شما را بهترین شکل ممکن انجام میدهد و لوازم منزل شما را بدون خسارت و با ایمنی کامل به منزل جدید شما منتقل میکند.
  • ۱- اگر این لوازم نو و پلمب باشند، با کارتن مخصوص خود و پلمب شده، حمل می‌شود در غیر اینصورت نباید با کارتن یا پلاستیک بسته بندی شوند.
  • کافیست یکی از روش‌های پرداخت‌ درب منزل یا آنلاین را انتخاب کرده تا بسته بندی وسایل شما در برنامه کاری ایزی پک ثبت شود.

۳- کف کارتن یک تکه مقوا قرار دهید تا هنگام جابجایی به خاطر فشار، کارتن از قسمت انتهایی پاره نشود. ۱۱- هنگامی که وارد خانه جدید می‌شوید، بلافاصله یخچال را به برق نزنید. زیرا در اثر جابجایی یخچال، روغن داخل موتور یخچال هم جابجا می‌شود. ۶- درب یخچال و فریزر جهت حمل چسب زده شود تا در حال جابجایی باز نشوند.

رختخواب | اتوبار گلستانی ها | اتوبار | باربری | باربری گرگان

این کار به تخصص خاصی نیاز ندارد و شما کافی هست لباس های مانند کت و شلوار و لباس مجلسی خودرا که اکثرا در کمد بصورت آویزان نگهداری می کنید برداشته و در داخل کارتن رگال دار با آویزان بسته بندی کنید. از ویژه گی های این کار می توان به جلوگیری از چروک شدن لباس و دسترسی آسان به این لباس ها در طول اسباب کشی اشاره کرد. اثاث و لوازم منزل، بسیار زیاد و متنوع است و در هنگام اسباب کشی، باید تمامی موارد را به صورت صحیح و اصولی بسته بندی نمود تا در هنگام بارگیری و باربری دچار آسیب نشوند و در صحت سلامت به مقصد برسند.

دسته بندی وسایل در اسباب کشی

اگر چیزی را پیدا کردید آن را درون یک جعبه قرار داده و بسته بندی کنید. توجه داشته باشید که بر روی تمام جعبه‌های خود محتوای جعبه، شکستنی و یا غیر شکستنی بودن و تعلق آن را به مکان مورد نظر، را درج کنید. برای این کار و ساده‌تر شدن امور می‌توانید از ماژیک‌هایی با رنگ‌های مختلف استفاده کنید.

فرارو جان، ما خودمون اینهمه اجاره نشین و بدنبال آن جابجایی و اسباب کشی در ایران داریم، شما با کم ذوقی و بدسلیقگی تمام رفتی عکس‌های خبری غیر وطنی و تصویر بانوان با پوشش و حجاب نه چندان موجه رو گذاشتی. پیش از اسباب کشی به محل جدید، آنجا را به طور کامل تمیز کرده، سپس سمپاشی کنید. همچنین اگر کف خانه جدیدتان با موکت پوشیده شده است، روی سطح موکت را پلاستیکی ضخیم و بزرگ پهن کنید تا به هنگام اسباب کشی و جابه جایی کثیف نشود. قبل از هر کاری شما در گام اول باید بررسی کنید که وسایل منزلتان دارای چه ارزشی در منزل شما هستند. برای این کار یک لیست تهیه کنید و فهرست وسایل خود را در آن درج کنید. سپس بنا به تشخیص خود و براساس منزل جدیدتان، هر یک از این وسایل را در چهار گروه ذیل دسته بندی کنید.