بله، تلفن‌های اندرویدی می‌توانند از MagSafe اپل نیز استفاده کنند. در اینجا چگونه است


یکی از ویژگی های مورد علاقه گوشی در سال های اخیر اپل است فناوری MagSafe، که در سال 2020 عرضه شد. با حلقه ای از آهنرباها که در پشت سری های آیفون 12، آیفون 13 و آیفون 14 تعبیه شده است، می تو،د لوازم جانبی مختلفی را – از بسته باتری گرفته تا دستگیره های تلفن – وصل کنید و به راحتی آنها را جدا کنید. به آنها نیاز نداشته باشید می‌تو،د گوشی را با یک دست روی دوچرخه یا پایه ماشین نصب کنید، و همچنین در صورت جفت شدن با شارژرهای بی‌سیم MagSafe عالی است، زیرا آهن‌رباها همراستایی کامل با سیم‌پیچ را حفظ می‌کنند، بنابراین احتمال جابجایی وجود ندارد که می‌تواند منجر به مرگ شود. باتری

اما اگر از گوشی اندرویدی استفاده می کنید چه؟ موتورولا یکی از تنها سازندگان تلفن بود که از نوع مشابهی از فناوری ماژولار مغناطیسی برخوردار بود، مدتها قبل از اینکه اپل MagSafe را به آیفون معرفی کند، اگرچه Moto Modهای آن عملاً از بین رفته است. فناوری اپل ممکن است منحصر به دستگاه‌هایش باشد، اما…

سازندگان قاب‌ها برای حفظ ارتباط با لوازم جانبی MagSafe باید آهن‌ربا را در قاب‌های آیفون تعبیه کنند – به همین دلیل است که اگر یک آیفون اخیر دارید باید از قاب MagSafe استفاده کنید – اما این شرکت‌های لوازم جانبی همان فناوری را به قاب‌های گوشی‌های اندرویدی منتخب منتقل کرده‌اند. ، تا همه از میوه مغناطیسی کار اپل لذت ببرند.

اگر چیزی را با استفاده از پیوندهای موجود در استوری های ما ،یداری کنید، ممکن است کمیسیون دریافت کنیم. این به حمایت از رو،مه نگاری ما کمک می کند. بیشتر بد،د.

دنیای مغناطیسی

لوازم جانبی طراحی اوج

ع،: طراحی قله

چند نکته وجود دارد که می خواهم فوراً به آنها اشاره کنم. اولاً، قاب‌های مغناطیسی MagSafe مانند تنها برای بخش کوچکی از دستگاه‌های اندرویدی در دسترس هستند – معمولاً گوشی‌های Samsung Galaxy یا Google Pixel. مورد علاقه من، که به زودی به آن خواهم پرداخت، Peak Design’s است مورد روزمره. با این حال، لحظه نیز دارد سامسونگ مغناطیسی و کیس های پی،ل، و شما پیدا خواهید کرد همان در موش هم.

اگر تلفن پشتیب، ندارید، همه چیز از بین نمی رود! Peak Design دارای یک آداپتور جه، که از ،ب برای ،باندن به پشت تلفن یا قاب گوشی استفاده می کند تا همان تجربه را تقلید کند. شرکت ها دوست دارند اسپیگن و Mophie همچنین دارای آداپتورهای مغناطیسی است که همین کار را برای اضافه ، پشتیب، MagSafe انجام می دهند، اگرچه برخی از این موارد ممکن است قابلیت های شارژ بی سیم را در دستگاه شما مختل کنند.

یک مسئله دیگر این است که حتی اگر شما انجام دادن دستگاه من، مانند Pixel 7 با قاب روزمره Peak Design، هیچ تضمینی وجود ندارد که با هر محصول MagSafe کار کند. این بیشتر مختص شارژرهای بی‌سیم است – در آزمایش من، هر شارژر بی‌سیم MagSafe یک گوشی اندرویدی را کاملاً شارژ نمی‌کند، زیرا آهنرباهای کیس ممکن است کاملاً در اطراف سیستم شارژ بی‌سیم خود دستگاه قرار نگیرند. من در بیشتر موارد موفق بوده ام، اما مسافت پیموده شده شما متفاوت خواهد بود.

با این گفته، اجازه دهید شما را با زیبایی کیس روزمره Peak Design آشنا کنم. به ،وان یک مورد به خوبی عمل می کند. دکمه ها پاسخگو هستند و بافت پارچه در پشت احساس خوبی دارد. فکر نمی‌کنم لبه‌های بزرگ‌تری در اطراف لبه‌ها برای محافظت از صفحه نمایش بگذارم، و شرکت می‌تواند چند گزینه رنگی دیگر را ارائه دهد—من واقعاً عاشق آن هستم. رنگ مریم گلی جدید برای کیف روزمره آیفون 14، اما متأسفانه برای کیس های سامسونگ و گوگل در دسترس نیست.

فرقی نمی‌کند قاب گوشی گل،ی S22 یا S21 سامسونگ یا سری پی،ل 6 یا 7 را انتخاب کنید، از آهن‌رباهای پشتی استقبال می‌کنید. همچنین متوجه یک تورفتگی مربعی در مرکز خواهید شد: این سیستم نصب SlimLink Peak Design است. این یک سطح امنیتی اضافی برای لوازم جانبی خاص اضافه می کند – به طور خاص، پایه دوچرخه و سه پایه– به طوری که تنها به آهنربا متکی نیست. تلفن نمی خواهد وقتی از روی یک دست انداز کوچک در جاده عبور می کنید، پرواز کنید.

من تعداد زیادی از اسکوترهای برقی و دوچرخه های تاشو را تست کردم Universal Bar Mount تنها به همین دلیل ا،سوری مورد علاقه من بوده است. نصب آن بر روی هر فرم، آسان است و من برای نصب دستگاهم اصلاً نیازی به سر و صدا ندارم. بعد از بیش از یک سال سواری، تلفن من هرگز از کار نیفتاد، و این فقط در مورد قاب هر روز پی،ل 7 و گل،ی اس 22 اولترا نیست، بلکه آداپتور جه، که سال گذشته به Pixel 5A وصل کردم نیز مربوط می‌شود. به همین سادگی می توان گوشی را از این پایه نیز جدا کرد. فقط دکمه ای را در بالا یا پایین پایه فشار دهید تا آن را آزاد کنید.


منبع: https://www.wired.com/story/android-magsafe-pixel-samsung-peak-design-everyday-case/