بنابراین فرزند شما می خواهد یک استریمگر Twitch باشد


“من دعا می کنم که یک روز شما این کار را نکنید. اما نگاه کن داخل قوطی، فراتر از آیکور نئون صورتی. شما آن نوشیدنی را می خواهید. اما وقتی شما یک استریمر هستید، آن نوشیدنی چیزهایی را از آن می خواهد شما. از شما می خواهد که تراکنش ها را هدایت کنید. و وقتی تراکنش ها را هدایت می کنیم چه اتفاقی می افتد؟ من سردرگمی شما را حس می کنم، بنابراین به شما می گویم: ما پول در می آوریم.

“اما پدر… اگر نخواهم از تراکنش ها پول دربیاورم چه؟”

«سپس وسایل خود را دور بیندازید و در دریا شیرجه بزنید. اما حتی در آنجا هم مزارع سرور را خواهید یافت. آنها را در اقیانوس می گذارند تا خنک شوند. و آن سرورها نیز در حال پردازش تراکنش ها در مراکز داده زیر دریا هستند.

“پس اگر من درآمد داشته باشم … می توانم از طریق استریمر امرار معاش کنم؟”

«نه پسر. اصلا. شما می تو،د تراکنش ها را هدایت کنید مارک ها می تواند ،ب درآمد کند، اما ،ب درآمد از خود به کار بسیار بیشتری نیاز دارد. برای آن، باید یک لینک در بیو خود قرار دهید.”

“و این پیوند به کجا منتهی می شود؟”

«به خیلی، خیلی جاها. می تو،د کتابی از نکات و ترفندها بنویسید. می‌تو،د فریادهای تولد را در Cameo ضبط کنید. می تو،د کالاهایی را که برندها برای شما ارسال می کنند، دوباره بفروشید. می تو،د دیگران را برای تبدیل شدن به استریمینگ آموزش دهید تا طعم موفقیت شما را بچشند. حداقل زم، که بیت کوین با،ت، می تو،د ارزهای دیجیتال را تبلیغ کنید. می تو،د تبلیغات تشک را در پاد،ت خود بفروشید.”

“آیا باید پاد،ت هم بسازم؟”

«همه باید پاد،ت بسازند. و البته، در حالی که من از گفتن آن متنفرم، Patreon وجود دارد.

به زمین نگاه کرد. اما این چیزها هیچ ربطی به آن ندارند عمارت لوئیجی

این حقیقت است و شما باید آن را بپذیرید. حالا به سومین و مهمترین سوال میرسیم. برای تاثیر م، کردم. “تو صورت هستی یا دستی؟”

او به من نگاه کرد و منتظر ماند تا ادامه دهم. دو نوع تأثیرگذار وجود دارد. چهره هایی وجود دارند که در هنگام پخش جری،، در دوربین ظاهر می شوند، حتی اگر در گوشه ای باشند. آنها در لحظه وجود دارند و ساعت ها صحبت می کنند. آنها گاهی اوقات بسیار مشهور می شوند و اگر بتوانند از شهرت در اینترنت جان سالم به در ببرند، گاهی اوقات می توانند از خود درآمد ،ب کنند و ثروتمند شوند. با این حال اینفلوئنسرهای دستی – آنها ضبط و ویرایش می کنند. چیزهایی را به شما نشان می دهند. آنها عمدی هستند. آنها دوربین را بالای میز می گذارند و شما آنها را در محل کار، دانش و مهارت هایشان می بینید. تصور می‌کنید دست‌هایتان همان کار را انجام می‌دهند. آن‌ها می‌توانند به شما آشپزی، نواختن پیانو، خوشنویسی، قلاب بافی، و تعمیر ،اب‌بازی‌های قدیمی را بیاموزند – و بله، چگونه می‌تو،د از لوئیجی استخوان‌های طلایی را برای به دست آوردن تک‌آپ ذخیره کنید. ممکن است سال ها آنها را تماشا کنید و هرگز چهره آنها را نبینید. آنها فهرست مطالب را به ویدیوهای خود اضافه می کنند. آنها معلم شما هستند، نه دوستان شما. آنها احترام می گذارند.»

او گفت: «چهره‌ها مشهورترند.

گفتم: «وقتی آنها موفق هستند، این درست است. اما دستها شادتر هستند. آنها به ندرت در موقعیتی قرار می گیرند که مجبور شوند به دوربین نگاه کنند و به دلیل داشتن رابطه با همسر پخش کننده دیگر، یا تماشای ،وگرافی عمیق جعلی از پخش کننده دیگری، یا برای گفتن چیزهای نژادپرستانه در حین بازی های ویدیویی، عذرخواهی کنند. چهره ها همیشه باید عذرخواهی کنند. دست ها هرگز نیازی ندارند که بگویند متاسفند.»

اما پخش کننده های مورد علاقه من Faces هستند!

یک شوخی وجود دارد – شما به اندازه کافی بزرگ هستید که این را درک می کنید – در مورد مجسمه یک مرد و یک زن که در آغوش کشیده شده اند و توسط یک خدای شیطان صفت برای یک روز زنده شده است. اما وقتی آنها را زنده کرد، آنطور که خدا انتظار داشت با هم نخوابیدند. در عوض کبوترها را گرفتند و روی آنها مدفوع ،د.»


منبع: https://www.wired.com/story/so-your-kid-wants-to-be-a-twitch-streamer-three-questions/