بهترین اسباب بازی دخترانه و پسرانه جدید+معرفی اسباب بازي گام اول خرید نقد و بررسی کالا

در کشورهای دیگر مثل پاکستان و بنگلادش خمیر اسلایم که نوعی بازی حرکتی و لمسی با اسباب بازی است طرفدار زیادی دارد. خب در این کشورها دو اسباب بازی PS4 و عروسک باربی همزمان با یکدیگر جایگاه اول را به خود اختصاص داده اند. شما میتونید با کودکتان دو نفری روی لوپ کار سوار شین و با هم سه چرخه سواری کنید! کافیه روی سه چرخه کودک بشینین و فرمان رو به سمت چپ و راست حرکت بدین تا شاهد حرکت اون به سمت جلو باشین.

  • اغلب اوقات مشاهده می‌کنید که دختران یا پسران خیلی زود از اسباب بازی‌هایی که برای آن‌ها خریداری شده خسته می‌شوند و آن‌ها را کنار می‌گذارند.
  • برای مثال برخی از انواع اسباب بازی آب بازی و شن بازی،تاب و سرسره کودکو همچنین برخی از اسباب بازی های ورزشی پیکوتویز امکان بازی های گروهی را به کودک میدهد.
  • به همین دلیل در این مقاله از نی‌نی بازار می‌خواهیم مهم‌ترین معیارها را برای انتخاب بهترین اسباب بازی پسرانه متناسب با سن فرزند شما معرفی کنیم.
  • ما در این مقاله 10 مدل از بهترین های بازار را برای خرید بررسی و معرفی کرده ایم.

تقسیم بندی شده تا به‌راحتی بتوانید اسباب بازی مورد نظرتان را انتخاب کنید. این انتخاب می‌تواند بر اساس مقایسه‌ی مشخصات فنی، قیمت و نقد و بررسی باشد. تنوع برندهای اسباب بازی خارجی و داخلی در فروشگاه اسباب بازی بازی موزباعث می‌شود حق انتخاب کامل داشته باشید. در واقع بهتر است بگوییم که پازل ها در انواع مختلف برای گروه های سنی مختلف اعم از کودکان، نوجوانان و بزرگسالان ساخته می شوند.

از سوی دیگر بازی با این اسباب بازی ها سبب تقویت مهارت در کودکان می شود. دخترها خیلی دوست دارند که مدیریت یک خانه عروسکی را برعهده بگیرند و با اجزای مختلف این خانه و عروسک هایی که دارند، مانند یک مادر واقعی بازی کنند. شاید الگو گرفتن دختران از مادران به‌عنوان مدیر خانه است، که باعث می شود تا آن‌ها بخواهند این حس را نیز تجربه کنند. به‌همین دلیل داشتن اسباب بازی خانه های عروسکی و بازی کردن با آن، یکی از هیجان انگیزترین کارهایی است که اکثر دختر کوچولو ها دوست دارند. خانه عروسکی علاوه بر ساعت ها سرگرم کردن کودک، باعث تقویت مهارت های اجتماعی کودکان شده و آن ها می‌توانند از قوه‌ی تخیل خود در داستان پردازی هایشان استفاده کنند و خود را به جای شخصیت های کارتونی قرار بدهند.

کودکان می توانند قطعات آن را بر اساس سن خود و نیاز، با هم عوض کنند. این دسته از بازی ها بیشتر برای سنین نوجوانی می تواند گزینه خوبی برای انتخاب بهترین اسباب بازی پسرانه باشد. تقویت حافظه، بالا بردن خلاقیت و بهبود روابط و حس همکاری از جمله مهمترین مزایای انتخاب یک اسباب بازی از این گروه می باشد. این بازی جزء بازی‌های لگو دسته‌بندی می‌شود و این قابلیت را دارد که جزء ۱۰ بازی برتر این رده سنی قرار بگیرد.

پندارنیک-خرید اسباب بازی

در دنیا چندین اسباببازی فروشی مطرح و شگفتانگیز وجود دارند که در این مقاله قصد داریم این فروشگاهها را به شما معرفی کنیم. بهترین اسباب بازی دنیا پسرانه موتور کنترلی است زیرا پسر بچه ها عاشق مسابقه، هیجان هستند و داشتن بهترین موتور کنترلی یکی از آرزوهای کودکانه آن ها می باشد. آموزش کودکان از طریق بازی، بهترین راه برای ارتقا دادن مهارت های حرکتی، جسمی و ذهنی آنها می‌باشد.

وسایل آشپزخانه کودک

بازی کردن کودک و استفاده از اسباب بازی کودک یک ساله می تواند علاوه بر افزایش تحرک کودک موجب شود تا کودک بتواند کارهای دستی و حرکتی بیشتری انجام دهد و این مهارت را در خود تقویت کند. دنیای دخترانه رنگارنگ و پر از ظرافت است که باید برای حفظ آن تلاش کرد. بنابراین خرید اسباب بازی دخترانه برای آنها از اهمیت بالایی برخوردار است.

آگاهی از مزایای اسباب بازی‌های آموزشی، شناخت اسباب بازی‌های آموزشی مناسب برای کودکان و انجام فعالیت هایی از این دست با مشاوره خانواده‌ها ممکن است. بلوک های چوبی ساختنی از پر کاربرد‌ترین اسباب بازی های فکر و کمک آموزشی برای سنین 3 سالگی محسوب می شود. پس از بیان فایده ها و نکاتی که باید برای خرید در نظر بگیرید در این بخش بهترین اسباب بازی های ساختنی موجود در بازار را که می توانید به صورت آنلاین تهیه کنید به شما معرفی می کنیم.

راهنمای انتخاب بهترین اسباب بازی های پسرانه برای سنین مختلف

به‌علاوه شما می‌توانید ماشین‌های اسباب بازی پلیس یا آتش‌نشانی را نیز برای کودک خود خریداری کنید. همچنین در خلال بازی با این ماشین‌ها می‌توانید به او یاد بدهید که در صورت ایجاد خطر چگونه برخورد کرده و به چه کسانی خبر بدهد. اسباب بازی ها میتوانند ‏در بروز و نشان دادن احساسات، ارتباط با ديگران و شکل‌گيري شخصيت کودک تاثیر گذار باشند.

اسباب بازی های پازلی وسایلی هستند که از تکه‌های مختلفی ساخته شده‌اند. شما می‌توانید این تکه‌ها را از هم جدا کرده و از کودک خود بخواهید تا آن‌ها را به هم بچسباند. این کار باعث می‌شود که پسربچه خود را با مفهومی به نام مرتب کردن و سازندگی آشنا کنید.

این اسباب بازی علاوه بر این که کودکانتان را سرگرم می‌کند، یک وسیله آموزشی خوب هم برای آن‌هاست و می‌تواند مهارت‌های ذهنی آن‌ها را بهبود دهد. قیمت اسباب بازی پسرانه با توجه به برند و متریال ساخت و امکانات متفاوت است. برای پسربچه‌هایی که در سنین پایین قرار دارند، ایمنی مهم‌ترین مسئله است. بنابراین در این سنین نباید اسباب بازی هایی تهیه کرد که اندازه کوچکی دارند. بهترین اسباب بازی پسرانه در این سن، اسباب بازی است که بتواند حواس کودک را تحریک کند. در این میان حواس بینایی، لامسه و شنوایی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند.