بهترین جفت ارز دیجیتال برای ترید، بهترین گزینه برای حرفه ای ها داجکس | حسینی فایننس

بهترین جفت ارز دیجیتال برای ترید، بهترین گزینه برای حرفه ای ها داجکس | حسینی فایننس

در سرمایه گذاری های کوچک تر و نا آشنا تر مانند جفت های اگزاتیک در کنار ریسک های بزرگی که دارند سوددهی های زیادی نیز به همراه دارند. بنابراین تا زمانی که به موقعیت و مهارت کافی دست پیدا نکرده ایم خوب است وارد این نوع معامله ها نشویم. معامله جفت ارز ممکن است یک استراتژی مناسب برای معامله گران فعال ارز رمزنگاری در طول یک بازار نزولی باشد.

  • به بیان ساده‌تر،‌ به ترکیب دو دارایی که قابلیت تبدیل شدن به هم را دارند، جفت ارز می‌گویند.
  • نمونه ای از یک جفت ارز عجیب و غریب USD/SGD (دلار آمریکا/دلار سنگاپور) hoseinifinance.com است.
  • به نحوی که نزدیک به 30 درصد از تمام معاملات جاری در بازار فارکس متعلق به آن است.
  • در ادامه توضیحات بیشتری در رابطه با مفهوم جفت ارز ها ارائه می شود.
  • همچنین پوند انگلیس نیز بسیاری از اوقات در بازار با نام « استرلینگ sterling» شناسایی می‌شود.

جفت ارزهای اصلی، کراس و عجیب یا غیر معمول نام سه جفت ارز فارکس می‌باشد که در ادامه به تمامی آنها می‌پردازیم. اگر فعالیتی حتی اندک در بازارهای مالی داشته‌اید حتما نام این عبارت را شنیده‌اید. اگر این سوال برای شما پیش آمده است که جفت ارز دیجیتال چیست و یا Currency Pair چیست با ما همراه باشید تا به صورت کامل به توضیح تمام نکات و مسائل پیرامون جفت ارز دیجیتال بپردازیم.

جفت ارزها چگونه کار می‌کنند؟

دلار کانادا در بازار فارکس با نماد اختصاری CAD شناخته می‌شود. به دلیل وجود نماد پرنده بر روی اسکناس‌های دلار کانادا با نام Loonie نیز شناخته می‌شود. سپس صرافی به شما نشان می‌دهد که در ازای یک بیت کوین چند اتر می‌توانید دریافت کنید. اگر از میزان اتر دریافتی راضی باشید نیمی از بیت کوین خود یا بیشتر را با اتر معاوضه می‌کنید. در ادامه هر کدام از انواع جفت ارزها را به اختصار توضیح خواهیم داد. از آنجایی که افراد بیشتری به یک دارایی علاقه مند هستند، خرید و فروش آن آسان تر است.

محبوبترین جفت ارزهای بازار فارکس و باینری آپشن

جفت ارز در واقع یک دارایی است شما نسبت به خرید و فروش آن اقدام می‌کند. در ادامه علاوه بر پرداختن به معنی و مفهوم جفت ارز دیجیتال، به بررسی بهترین جفت ارزها برای ترید می‌پردازیم. معامله جفت ارز در بازار ارز خارجی انجام می‌شود، که تحت عنوان بازار فارکس نیز شناخته می‌شود. این بازار، در میان بازارهای مالی دنیا بیشترین نقدینگی را به خود اختصاص داده است. بازار فارکس خرید، فروش، مبادله و سرمایه گذاری در ارزها را امکان پذیر می‌سازد.

جفت ارزهای اصلی(Major pairs)

مجموعه امیرتریدر سال‌هاست در زمینه سیگنالدهی بازار فارکس فعالیت دارد و در این مدت توانسته است هزاران نفر را به سود دلاری برساند. ما به شما کمک می‌کنیم توانایی‌های معاملاتی خود را ارتقا دهید و حضور موثرتری در بازار داشته باشید. به طور مثال یک معامله می‌تواند برای خرید ارز اتریوم با بیت‌کوین باشد (یعنی اتریوم پرداخت شود و بیت‌کوین بدست ما برسد ETH/BTC ). در بازارهای بزرگ مانند فارکس به منظور راحتی، بسیاری از جفت‌ ارزها (به ویژه جفت‌های اصلی) نام مستعار خاص خود را دارند که به جای نماد یا نام ارزهای جفت از آن استفاده می‌شود. بعضی نام‌های مستعار جفت‌های ارزی ماجراهای تاریخی و داستان مخصوص خود را دارند. همچنین نام‌گذاری خاصی نیز برای هر گروه از جفت‌ ارزهای کوچک که یک طرف آن‌ها یورو، پوند یا ین است نیز وجود دارد.