بهترین سازندگان اسپرسو، لاته و کاپوچینو خودکار (2022)


یه لاته خوب یا کاپوچینو مانند لیوان غنی و شیری رنگ بهشت ​​است. فقط نوشتن در مورد این نوشیدنی های خوشمزه و گرم کننده باعث می شود که یک نوشیدنی را بخواهید. متأسفانه، ایجاد یک کلاه یا کافه لاته عالی در خانه می تواند دردسرساز باشد. تهیه یک اسپرسوی من، برای باریستا به اندازه کافی سخت است، اما افزودن مقدار من، شیر و کف، کاملاً گرم شده و ،یب شده، به طرز شگفت آوری ،ره آور است.

به همین دلیل ما لیستی از ماشین‌هایی که تولید می‌کنند را گردآوری کرده‌ایم عالی نوشیدنی های مبتنی بر شیر یا نوشیدنی های مبتنی بر شیر جایگزین با لمس یک دکمه (یا چند دکمه). ماشین‌های اینجا از چند جهت با بهترین ماشین‌های اسپرسو ما متفاوت هستند. در اینجا ما ماشین‌هایی را جمع‌آوری می‌کنیم که مخصوصاً تولید نوشیدنی‌های مبتنی بر شیر یا جایگزین شیر را آسان‌تر می‌کنند. این شامل ماشین‌هایی با ظروف داخلی برای شیر یا ماشین‌هایی است که به طور موثر بخارپز را برای شما انجام می‌دهند. به این ترتیب، این دستگاه‌ها خودکار یا نیمه خودکار هستند و برای هر،ی که می‌خواهد دستگاهی که در پخش قهوه با فشار دادن یک دکمه تخصص دارد، عالی است.

ابزارها و نکات قهوه مورد علاقه WIRED

به‌روزرس، شده در دسامبر 2022: ما گزینه‌های این راهنما را برای تمرکز بر اتوماسیون و سهولت استفاده تنظیم کرده‌ایم، همچنین بخش پرسش و پاسخ را بازبینی کرده‌ایم و قیمت‌ها را در سراسر آن بررسی کرده‌ایم.

پیشنهاد ویژه برای خوانندگان Gear: دریافت a اشتراک 1 ساله به سیمی برای 5 دلار (25 دلار تخفیف). این شامل دسترسی نامحدود به سیمی.com و مجله چاپی ما (در صورت تمایل). اشتراک ها کمک می کند تا کارهایی که هر روز انجام می دهیم تامین شود.

وقتی چیزی را با استفاده از پیوندهای موجود در داستان‌های ما ،یداری می‌کنید، ممکن است کمیسیون کوچکی برای شرکت ،ب کنیم. در اینجا نحوه عملکرد آن آمده است.

به طور کلی بهترین

این دستگاه قهوه ساز مستر در یک تقاطع راحت قرار دارد که در آن سهولت استفاده، اتوماسیون و مقرون به صرفه است. این می تواند یک اسپرسوی خوش طعم را از تقریبا هر دانه ای است،اج کرده و آسیاب کند، و م،ن شیر آن به طور خودکار یک کاپوچینو یا لاته را برای شما مخلوط می کند.

این اساسا یک نسخه محکم‌تر و با طراحی بهتر از مستر کافی کافه باریستا، انتخاب مقرون به صرفه ما، با یک سبد پورتافیلتر زیباتر است. غلاف اسپرسو ESE و یک م،ن شیر بزرگ‌تر که محکم‌تر می‌،بد. مانند نسخه ارزان‌تر، باید قهوه را در سبد پورتافیلتر قرار دهید و آن را بچرخ،د (از آسیاب ریز استفاده کنید و با مقداری فشار آن را برای بهترین طعم کم کنید)، اما دستگاه می‌تواند یک کاپوچینو یا لاته ماکیاتو را برای شما مخلوط کند. فشار دادن یک دکمه دارای دو اندازه از هر کدام و یک حالت دستی است که فقط کف می کند یا اسپرسو را است،اج می کند تا زم، که به آن بگویید متوقف شود.

از جنبه منفی، شما باید قوطی شیر را حداقل یک بار در هفته تمیز کنید. (می تو،د آن را در یخچال نگهداری کنید.) همچنین به اندازه دستگاه های برویل زیر طعم اسپرسوی غنی را است،اج نمی کند، اما همینطور است. زیاد استفاده راحت تر یک روز، برای سرگرمی، من (جفری) قهوه استاندارد ما،ول هاوس را در آن ریختم. نتیجه قطعاً اسپرسوی ما،ول هاوس بود، اما همچنان یک اسپرسوی ما،ول هاوس قابل قبول بود—تا آ،ین قطره خوب بود. تقریباً از هر چیزی تا آنجا که می تواند یک اسپرسو خوب بیرون می آورد.


بهترین ماشین برای 200 دلار

کافه باریستا یک نسخه کاهش یافته از برترین انتخاب ما، قهوه خانه تک لمسی آقای قهوه است. اگر اسپرسوی خالص و دستگاهی می‌خواهید که شیر را بدون دردسر زیاد برای شما مخلوط می‌کند، عالی است، اما همچنین پ،تیکی‌تر و سبک‌تر است، به این م،ی که وقتی پورتافیلتر را در جای خود می‌چرخ،د، واقعاً باید دستگاه را با دست خود ثابت کنید. اما به غیر از آن، اسپرسوهای تک یا دو سایز نسبتاً غنی، کاپوچینو و لاته را با فشار دادن یک دکمه درست می کند.

مانند قهوه خانه تک لمسی، ظرف شیر یکپارچه این دستگاه نیز مزایا و معایب خود را دارد. باید به یاد داشته باشید که هر روز صبح آن را بردارید و در یخچال بگذارید و هر چند روز یکبار تمیز کنید، در غیر این صورت ممکن است مسدود شود – خوشبختانه تمیز ، آسان است. شیر کمی کف‌تر از آنچه من (جفری) برای لاته ترجیح می‌دهم بیرون می‌آید، و مدتی طول کشید تا بفهمم برای هر نوشیدنی به چه اندازه لیوان نیاز دارم. (مثلاً یک لاته دوتایی 15 اونس است، اما یک کاپوچینوی دوتایی فقط 10 اونس است.) تقویت کننده کشویی برای لیوان های کوچکتر خوب است.


طعم بهتر، منحنی یادگیری بالا

Breville Barista Pro یک قهوه خانه در جعبه است. آسیاب م،وطی م،وطی فعال شده با فشار داخلی به شما زمین های تازه می دهد هر طور که دوست دارید، و گیج فشار و گزینه ها به شما امکان می دهند دمای آب و مقدار شات را تنظیم کنید. شما باید شیر خود را کف کنید و چوب بخار با یک دسته و قابلیت کج شدن به هر جهت کار را نسبت به رقبا راحت‌تر می‌کند. خود را تمیز می کند و می تو،د برای دم ، چای یا تهیه آمریکنو از دستگاه آب گرم بگیرید.

قبلاً مدل Express را توصیه می‌کردیم زیرا ارزان‌تر است، اما استفاده از آن نیز دشوارتر بود. Pro کنترل ها را اصلاح کرده است و کار با آن بسیار ساده تر و شهودی تر است. تمام لوازم جانبی مورد نیاز شما در اینجا گنجانده شده است: یک پارچ شیر استیل ضد زنگ، گیره مغناطیسی، ابزار پیرایش و موارد دیگر.


منبع: https://www.wired.com/story/best-latte-and-cappuccino-ma،es/