بهترین سرخ کن های هوا 2023: جمع و جور، هوشمند، پنجره دید


به شنیدن در مورد لذت سرخ ، هوا؟ سرخ کن هوا با ارائه روشی سریع تر و سالم تر برای طبخ غذاهای سرخ شده با روغن کم یا بدون روغن، به چیزی شبیه به یک غذای اصلی آشپزخانه تبدیل شده است. این دستگاه برای گردش هوای داغ در اطراف غذای شما مانند یک اجاق همرفت عمل می کند – فقط فشرده تر است و باعث صرفه جویی در زمان شما می شود. به مرغ ترد بدون احساس گناه، سیب زمینی سرخ شده خانگی و دونات فکر کنید که نه تنها درست ،شان ساده است، بلکه در مقایسه با استفاده از سرخ کن سنتی با چربی عمیق، تمیز ، آنها راحت تر است.

با ظرفیت داخلی کمتر برای گرم ، و زمان‌های پیش‌گرم‌، کوتاه‌تر، سرخ‌کن بادی می‌تواند روشی سریع‌تر برای پخت و پز نسبت به اجاق معمولی شما باشد – در صورت استفاده عاقلانه، به طور بالقوه باعث صرفه‌جویی در هزینه‌های انرژی شما می‌شود. (فقط مطمئن شوید که به اندازه کافی بزرگ است تا آنچه را که نیاز دارید بپزید، در غیر این صورت چندین بار از آن استفاده خواهید کرد – که هدف صرفه جویی در انرژی را از بین می برد). ، آبگیری، کباب ، و گرم ، مجدد. آنها می توانند به طور موثری با طیف وسیعی از گوشت، ماهی و سبزیجات و همچنین خوراکی های شیرین مق، کنند: به استیک و سیب زمینی سرخ کرده، چیپس سیب خانگی و یک نان موز گرم فکر کنید. در اینجا بهترین انتخاب های WIRED برای مطابقت با طیف وسیعی از مواد تشکیل دهنده و امتیاز قیمت وجود دارد.

اطلاعات بیشتری از برترین فناوری‌های آشپزخانه و راهنمای لوازم جانبی WIRED، از جمله بهترین کتری‌های برقی، بهترین ماشین‌های لاته و کاپوچینو، بهترین چاقوهای سرآشپز، و بهترین تج،ات برای آشپزخانه‌های کوچک را بررسی کنید.

پیشنهاد ویژه برای خوانندگان Gear: a اشتراک 1 ساله به سیمی برای 5 دلار (25 دلار تخفیف). این شامل دسترسی نامحدود به سیمی.com و مجله چاپی ما (در صورت تمایل). اشتراک ها کمک می کند تا کارهایی که هر روز انجام می دهیم تامین شود.


منبع: https://www.wired.com/gallery/best-air-fryers/