بهترین محصولات پاک کننده سازگار با محیط زیست (2023): برای آشپزخانه، حمام، و لباسشویی


در حال تمیز ، عمیق خانه ام تمایل دارد من را با بسیاری از کیسه های پ،تیکی، کاغذ و ظروف پ،تیکی برای دور انداختن رها کند. این باعث شد که به این فکر کنم که چگونه می توانم روال تمیز ، خود را کمتر ضایع کنم. دانشمندان در حال توسعه روش‌های جدیدی برای بازیافت پ،تیک هستند، اما این ماده دوستدار زمین نیست و از مواد تمیزکننده استفاده می‌شود. زیاد از آن

محلول‌های رایج مانند اسپری‌های ضدعفونی‌کننده و صابون‌ها عمدتاً از آب تشکیل شده‌اند که حمل و نقل موثر آن محصولات را سنگین و سخت می‌کند. بسته بندی بیش از حد عامل دیگری در ضایعات محصولات پاک کننده است، مانند مواد شیمیایی مضر که می توانند در منبع آب (یا در شما) منتهی شوند. خطر ریزش میکروپ،تیک و گازیلیون را اضافه کنید سبز شسته شده تبلیغات اینستاگرام، و دانستن اینکه چگونه چیزها را تمیز و سبزتر کنید می تواند دشوار باشد.

در زیر برخی از محصولات پاک کننده مورد علاقه من وجود دارد که سعی می کنند از محیط زیست آگاه باشند. آنها با آنچه قبلاً استفاده می کنید تفاوت چند، نخواهند داشت و نسبتاً مقرون به صرفه هستند. برای بهترین راه حل تمیزکننده ارزان قیمت، جوش شیرین و سرکه همراه با گریس آرنج برای بسیاری از کارها کار می کنند (اگرچه جوش شیرین می تواند به مواد خاصی مانند آلومینیوم آسیب برساند، بنابراین تحقیق کنید). چیزی را که دوست دارید نمی بینید؟ حتماً سایر راهنماهای سازگار با محیط زیست ما را بررسی کنید، مانند بهترین محصولات قابل استفاده مجدد و بهترین محصولات بازیافتی.

به‌روزرس، آوریل 2023: محصولات جدید را اضافه کرده‌ایم و محصولات قدیمی را حذف کرده‌ایم.

پیشنهاد ویژه برای خوانندگان Gear: a اشتراک __1 ساله برای __سیمی برای 5 دلار (25 دلار تخفیف)**. این شامل دسترسی نامحدود به WIRED.com و مجله چاپی ما است (اگر مایل باشید). اشتراک ها کمک می کند تا کارهایی که هر روز انجام می دهیم تامین شود.

اگر چیزی را با استفاده از پیوندهای موجود در استوری های ما ،یداری کنید، ممکن است کمیسیون دریافت کنیم. این به حمایت از رو،مه نگاری ما کمک می کند. بیشتر بد،د.

پاک کننده های سازگار با محیط زیست برای کل خانه

برخی از سازندگان لوازم تمیز ،، محصولاتی با کاربرد عمومی ارائه می‌کنند که معمولاً در بطری‌های اسپری می‌،ید. همه مارک‌های ذکر شده در اینجا نیز اقدامات دیگری را انجام می‌دهند، مانند ارائه دوباره پر ،، استفاده از مواد ساده‌تر یا ارسال بدون پ،تیک. محصولات زیر همه خوب کار می کنند، بنابراین هر کدام را که با سبک تمیز ،، بودجه و اه، زیبایی شناسی شما مطابقت دارد، دنبال کنید—زیرا، بله، دیدن همه آنها خوب است.

مجموعه استارتر ماوراء طبیعی

ع،: ماوراء الطبیعه

کیت سوپرنچرال گران است، اما چند بار در سال به فروش می رسد. بطری های اسپری شیشه ای سنگین هستند (به روشی خوب)، و کف سیلی، آنها را در جای خود نگه می دارد. نازل‌ها مسدود نمی‌شوند یا گیر نمی‌کنند، اگرچه اگر درب آن را با دقت نپیچ،د، ممکن است نشت کند. ویال های کنسانتره شیشه ای حاوی ،یبی از روغن های ضروری است که برای پنجره ها و آینه ها، پیشخوان ها و گر،ت، حمام و کاشی، یا چوب و کف طراحی شده اند. محصولات بو می دهند حیرت آور– مانند مواد گیاهی تازه، نه مصنوعی یا شیمیایی مانند بیشتر محلول های تمیز کننده. این مجموعه تنها موردی است که من به ،ید مجدد آن ادامه داده ام.

بلولند شارژ مجدد ارزان به شکل قرص های قابل حل می باشد. با ،ید یک بطری فوراور، چند بطری اکریلیک قابل بازیافت دریافت خواهید کرد کیت شروع 39 دلاری. پر ، مجدد کیت استارتر شامل صابون دست، پاک کننده حمام، پاک کننده شیشه و آینه و پاک کننده چند منظوره است. Blueland همچنین صابون لباسشویی، لوازم ضروری ظرفشویی و لوازم جانبی مختلف را ارائه می دهد. شما می تو،د محصولات را مطابق با نیاز خود ،یب و مطابقت دهید. هر چیزی که امتحان کردم بوی عالی داشت و خوب کار کرد. حل شدن قرص ها ممکن است کمی طول بکشد، بنابراین محلول ها را یک یا دو ساعت قبل از اینکه بخواهید کارهایتان را انجام دهید مخلوط کنید.

کیت استارتر یک بطری 34 اونسی محلول تمیزکننده غلیظ پایدار، بطری های اسپری با خطوط پرکننده برای رقیق شدن آسان و یک وان پودر ا،یژن تقویت کننده را در اختیار شما قرار می دهد. کنسانتره کافی برای هر کدام از سه بطری پاک کننده همه منظوره، شیشه پاک کن، پاک کننده حمام و شستشوی کف دار، به علاوه یک بطری لباسشویی 64 بار دریافت خواهید کرد. کنسانتره بدون عطر قوی است و از مواد ساده ساخته شده است. شما همچنین می تو،د آن را جداگانه ب،ید و بطری های خود را تهیه کنید. طرفداران پاک کننده های خوشبو ممکن است این مجموعه را کم بیابند، اما چند قطره از آن روغن ضروری در بخش بویایی چیزها را زنده می کند.

کنسانتره های تمیز کننده گروو در بسته بندی سه تایی موجود می باشد. شما پاک کننده های همه منظوره، شیشه و وان و کاشی دریافت خواهید کرد. محتویات را در بطری های 16 اونسی بریزید (همچنین در سایت Grove) و آنها را با آب پر کنید. من به خصوص شیشه پاک کن را دوست دارم که بهتر از Windex کار می کند و بوی بهتری دارد.

این محصول مبتنی بر زیست به صورت کنسانتره فروخته نمی شود، اما من آن را در اینجا گنجانده ام زیرا هیچ چیز دیگری مانند آن را امتحان نکردم. نه عطر و نه رنگی دارد. تقریباً به نظر می رسد که در حال تمیز ، با آب هستید. اگر واقعاً به عطرها حساس هستید، تا جایی که “بوی ملایم” همچنان شما را سردرد می کند، این همان چیزی است که به دنبال آن هستید.

برای آشپزخانه

حوله بدون کاغذ هیولاهای مارلی

ع،: JESS DADDIO/Marley’s Monsters

پس از آزمایش، من برای همیشه به این صابون ظرف تبدیل شدم. این از مواد گیاهی ساخته شده است و فرمول زیست ت،یب پذیر کار را انجام می دهد. به اندازه وسایلی که استفاده می کردم دست هایم را خشک نمی کند. این در چند بسته به صورت آنلاین در دسترس است.

این نوار از نظر فنی برای تمیز ، لکه‌های سخت روی لباس‌ها قبل از انداختن آن‌ها در لباس‌ها طراحی شده است. انتهای میله و لکه را مرطوب کنید، تمیز کنید و سپس لباس را داخل لباسشویی بیندازید. با این حال، نوار به طور موثر به ،وان صابون ظرف دو برابر می شود. من هم دوست دارم No Tox Life’s (12 دلار) بلوک ظرفشویی آن را با آن جفت کنید یک برس (8 دلار) برای سود بیشتر

این پارچه های زیست ت،یب پذیر با قابلیت خشک شدن سریع از سلو، و پنبه ساخته شده اند. برخلاف پارچه‌های معمولی، این پارچه‌ها بدبو یا کپک‌زده نمی‌شوند. شما می تو،د تا 200 بار آنها را در ماشین لباسشویی یا قفسه بالایی ماشین ظرفشویی خود بشویید. طرح های چشم نواز یک امتیاز است. مال من بعد از چند ماه استفاده شروع به ت،یب کرد اما نسبت به محصولات مشابهی که امتحان کردم بیشتر دوام آورد.

اسکراب مامان

ع،: اسکراب بابا

من نمی خواستم این اسفنج بسیار محبوب و شاد را دوست داشته باشم، اما این اسفنج با هیاهو مطابقت دارد. شکل و بافت آن را به طرز عجیبی برای تمیز ،، پاک ، و کف ، موثر می کند. من از آن برای همه چیز استفاده می کنم، از شستن ظرف هایم گرفته تا تمیز ، کف هایم. همچنین از دوام بیشتری نسبت به سایر اسفنج های با قیمت مشابه برخوردار است. در حالی که خود اسفنج به خصوص پایدار نیست، محصولات Scrub Daddy قابل بازیافت هستند، آنها را به گزینه بهتری نسبت به اسفنج هایی که دور می اندازید تبدیل می کند.

این حوله‌های پنبه‌ای روشن بادوام و واقعاً جاذب هستند. پس از چند بار شستشو، جذب آنها بیشتر می شود. آنها همچنین به هم می ،بند، بنابراین می تو،د آنها را مانند کاغذهای جایگزین روی یک لوله مقوایی بغلت،د.

اگر حوله های کاغذی سنتی تری را ترجیح می دهید، این دستمال ها تعادل خوبی بین آشنایی و پایداری ایجاد می کنند. آنها از بامبو ساخته شده اند –بدون درخت. حوله ها نرم ترین نیستند، اما جاذب هستند و به راحتی از هم نمی پاشند و نمی ریزند. برای کارهای درشت یا سریع مانند تمیز ، گلوله‌های موی گربه یا باقیمانده‌های پخت و پز، نسبت به یک حوله کاغذی درختی احساس گناه کمتری در بیرون ریختن آنها دارم.

ع،: GreenPolly

آنها به اندازه کیسه های ، سنتی بادوام نیستند، اما 90 درصد از پ،تیک پس از مصرف ساخته شده اند. (10 درصد دیگر نیشکر تجدیدپذیر است.) من فکر می کنم ،یب سازگار با محیط زیست باعث می شود که این ،یب ارزشی داشته باشد.

این پدهای جارو جایگزین محکم‌تر و کم‌هزینه‌تر برای پدهای یکبار مصرف هستند. آنها با موپ های Swiffer و سیستم های مشابه کار می کنند و می توان از آنها به صورت مرطوب یا خشک استفاده کرد. بافت ضخیم و جاذب، تمیز ، کف را آسان می کند. لنت ها را در ماشین لباسشویی بیندازید تا دوباره از آنها استفاده کنید.

برای اتاق لباسشویی

غلاف های مواد شوینده قابل تجزیه زیستی قطره ای

ع،: قطره

این غلاف ها بوی فوق العاده ای دارند، با ماشین های با راندمان بالا کار می کنند، لباس های شما را تمیز می کنند و از مواد گیاهی ساخته شده اند. هیچ رنگی وجود ندارد و ارسال رایگان و بدون کربن است. من هم شرکت را دوست دارم توپ های خشک کن پشمی (29 دلار) به ،وان جایگزینی برای ورق های نرم کننده پارچه. اگر غلاف را دوست ندارید، امتحان کنید شوینده لباسشویی MyKieri’s Easy-Spray (28 دلار).

من این اسپری گیاهی را روی خون، قهوه، سس قرمز و آرایش آزمایش کردم. همه آنها را حذف کرد. حاوی ک،، رنگ یا سایر محرک‌های رایج که معمولاً در پاک‌کننده‌های لکه یافت می‌شوند، نیست. گهگاهی فروخته می شود، اما می تو،د برای هشدارهای ایمیلی ثبت نام کنید تا از بازگشت آن مطلع شوید.

این تقویت کننده جوش شیرین فاقد سفید کننده، آمونیاک، رنگ و عطر است. همچنین از نظر سپتیک ایمن است. من مخصوصاً آن را برای ملحفه ها و حوله ها دوست دارم – آنها را واقعاً تازه می کند و هرگونه بوی ماندگار را از بین می برد.

چه چیزی یک محصول پاک کننده را پایدار می کند؟

“دوستانه با محیط زیست” یک اصطلاح بسیار مبهم است که می تواند گمراه کننده باشد، به خصوص وقتی صحبت از بازاریابی می شود. هیچ محصولی کامل نیست، اما سازمان حفاظت محیط زیست فهرستی از مواردی دارد که باید هنگام جستجوی مواد تمیزکننده سازگار با محیط زیست به آنها توجه کنید.

وقتی ،ت به ،یب محصول می رسد، هرچه لیست کوچکتر باشد، بهتر است. یک محصول غلیظ نسبت به نوع سنگین تر و رقیق تر، انتشار کربن کمتری تولید می کند و ضایعات کمتری برای حمل ایجاد می کند، و پودر یا قرص حتی کوچکتر است. را برنامه انتخاب ایمن EPA محصولات را دامپزشکی می کند و در صورت رعایت استانداردهای آژانس برای محصولات ایمن تر و سازگار با محیط زیست، آنها را تأیید می کند. محصولات تایید شده دارای بر،ب انتخاب ایمن بر روی بسته بندی خود هستند.

می تو،د به مواد تشکیل دهنده نیز نگاهی بیندازید. به ،وان مثال، ما به دنبال محصولاتی هستیم که زیست ت،یب پذیر باشند و عطر و مواد افزودنی غیر ضروری کمتری داشته باشند.


منبع: https://www.wired.com/story/eco-friendly-natural-cleaning-،ucts/