جزئیات جدیدی در مورد هدست واقعیت مختلط اپل در دسترس است


اگر شما به واقعیت مجازی، احتمالاً روی اخبار منتشر شده از CES این هفته متمرکز شده اید. هیچ کمبودی در عینک های واقعیت افزوده جدید و هدست های واقعیت مجازی وجود نداشت. اما بزرگترین خبر AR-VR از سوی شرکتی منتشر شد که خیلی عمدا آن را در CES اعلام نکرد.

این هفته اطلاعات بیشتری در مورد هدست واقعیت مختلط آینده اپل منتشر شد. گزارشی توسط The Information مشخص شده است دسته ای از جزئیات جدید در مورد مورد انتظارترین ابزار پوشیدنی در چند سال اخیر. طبق گفته‌های خودی‌های اپل که بر روی این پروژه کار می‌کنند، مجموعه‌ای از ویژگی‌ها در این دستگاه عینکی شکل اسکی وجود دارد. برخی از آنها، مانند رندر و نماهای عبوری، در هدست های رقیب مانند Meta Quest Pro و PS VR2 قریب الوقوع سونی نیز یافت می شوند. اما هدف هدست اپل سبک تر از Quest Pro و مانورپذیری بیشتر از هر رقیب است.

حسگرهای داخلی به طور خودکار تصاویر 8K (4K برای هر کره چشم) را برای تن، با ویژگی های منحصر به فرد صورت کاربران تنظیم می کنند. به نظر می رسد برخی از ویژگی ها نیز با هدف ایجاد تجربه استفاده از هدست کمتر شبیه به مهر و موم شدن هرمتیک در یک سیلو دیجیتال توسط خودتان باشد. دوربین های داخل می توانند حالات چهره شما را به یک نمایشگر در بیرون دستگاه ترجمه کنند. صفحه‌نمایش اپل واچ در کناره به شما امکان می‌دهد به سرعت بین نماهای واقعیت مجازی و نماهای رنگی دنیای واقعی اطرافتان جابه‌جا شوید. با ناراحتی متا، هدست اپل ممکن است حتی بتواند حرکات پا را ثبت کند.

نشت ها همچنین برخی از محدودیت ها را نشان می دهد. ظاهراً جوانه های بلوتوثی که توسط اپل ساخته نشده اند، به خوبی با هدست همگام نمی شوند. جک هدفون وجود ندارد، بنابراین یا به AirPods نیاز خواهید داشت یا یکی از باندهای هدست با بلند،ا ظاهراً اپل در حال توسعه است. و در حالی که هیچ اشاره ای به تاریخ عرضه وجود ندارد، گزارش شده است که تولید دستگاه چندین بار به تعویق افتاده است. اپل احتمالاً این دستگاه را اوا، امسال معرفی خواهد کرد.

در اینجا برخی دیگر از اخبار فناوری مصرف کننده وجود دارد.

اپل آیفون SE را لغو کرد

به گفته مینگ-چی کو، یک تحلیلگر با TF International Securities، اپل ممکن است در حال ساخت نیست یک آیفون SE جدید کو با اشاره به مشکلات زنجیره تامین و فروش پایین‌تر گوشی‌های میان رده در مقایسه با مدل‌های آیفون پرو، می‌گوید اپل ممکن است تصمیم بگیرد آیفون SE جدید را در سال جاری به تاخیر بیاندازد یا به سادگی عرضه نکند.

SE یک گوشی به اندازه کافی من، است، اما به وضوح بازاریابی بی‌نفس اپل از دستگاه‌های پرچم‌دارش، مدل مقرون به صرفه‌اش را کاهش داده است. یا این یا این روزها مردم فقط گوشی های بزرگتر را ترجیح می دهند. از زم، که اپل سال گذشته آیفون مینی را کنار گذاشت، به نظر می‌رسد که از گزینه‌های کوچک‌تر و ساده‌تر حرکت کرده است.

نقشه های گوگل، کجا هستید؟

سلام، آیا می‌دانستید هنگام رانندگی می‌تو،د از Google Maps استفاده کنید؟ خوب، بله، این یکی از ویژگی های اصلی برنامه GPS گوگل است، اما اکنون این شرکت چیزی کمی متفاوت برای خودروهای خاص معرفی می کند. گوگل به شرکت های خودروسازی اجازه اجرای آن را می دهد نرم افزار HD Maps در نرم افزار ناوبری داخلی خود. این به خودی خود Google Maps نیست، اما نوعی سیستم پایه است که زیربنای فناوری خودرو است. تاکنون ولوو و پولستار گفته اند که از سیستم نقشه HD گوگل استفاده خواهند کرد.

ما اکنون در CES زندگی می کنیم

ادامه تایپ این خلاصه اخبار بدون ورود به CES غیرممکن است. WIRED برای اولین بار از سال 2020 به صورت حضوری در رویداد غول پیکر فناوری مصرف کننده حضور داشت و خبرنگاران ما توانستند تمام فناوری های عجیب و غریب و حواس پرت را به نمایش بگذارند.

این هفته آزمایشگاه گجت پاد،ت مستقیماً از قلب CES می آید. تیم روی زمین ما اوا، شب در اتاق هتلی در ، وگاس گرد هم آمدند تا غوغای بازاریابی را برطرف کنند و آنچه را که در CES امسال برجسته بود برجسته کنند.

محتوا

این مطالب را می توان در سایت آن نیز مشاهده کرد سرچشمه می گیرد از جانب.




منبع: https://www.wired.com/story/apple-mixed-reality-headset-details-emerge/