خرید ارزانترین ماشین کنترلی- فروشگاه سورآل

با ماشین کنترلی بازی کنند، ماشین های آفرود گزینه ی بسیار خوبی است. ماشین های آفرود کنترلی در رنگ ها و طرح های بسیار متنوع و گوناگون طراحی و تولید شده است. بچه ها هنگام بازی با ماشین پلیس کنترلی همانند یک پلیس واقعی با آژیر و چراغ به تعقیب مجرمان مشغول می شوند، در دنیای تخیلات خودشان به مجرمان می رسند و آن ها را دستگیر می کنند و برای خود تبدیل به یک قهرمان می شوند.

اگه این اسباب بازی رو به عنوان هدیه خریداری کنین مطمئن باشین که یکی از بهترین انتخاب ‌های ممکن رو انجام دادین. قیمت های مناسب این ماشین ها در فروشگاه سورآل به شما کمک می‌کنه تا بتونین این اسباب بازی رو هم در بین گزینه های مختلف برای هدیه دادن بررسی کنین. ماشین کنترلی آفرود جیپ برای طرفداران انواع ماشین کنترلی یک پیشنهاد فوق العاده است. اگر به دنبال یک ماشین کنترلی حرفه ای میگردید، این محصول انتخاب فوق العاده ای است. اسباب بازی ماشین رباتیک تبدیل شونده، یه ماشین کنترلی هوشمند خیلی باحاله که با استفاده از کنترل از راه دور تا فرکانس 2.4g هرتز قابل کنترل هست. ماشین کنترلی مدل Deformation Motorbike 3733،قابلیت تبدیل شدن به ربات، چرخش 360 درجه و پخش افکت های صوتی رو داره.

  • کودک علاوه بر سرگرمی مهارت‌های بسیاری را فرامی‌گیرد و می تواند در آینده از آنها استفاده نماید.
  • ماشین های با قدرت بیشتر باید حتما از باتری لیتیومی قابل شارژ استفاده کنند که منبع انرژی بیشتری دارند و عمر باتری آنها بیشتری است و با شارژ این باتری‌ها می‌توان مجددا از آنها استفاده کرد.
  • ماشین کنترلی آنقدر جذاب و سرگرم کننده است که اگر این اسباب بازی را برای فرزندتان بخرید، قطعاً خودتان نیز زمان هایی را برای بازی با آن صرف خواهید کرد و با فرزندتان رقابت می کنید.
  • بعضی از مدل های آفرود قابلیت صخره نوردی نیز دارند و حتی می توانند از پله های کوتاه نیز عبور کنند و بالا بروند.

همین موضوع یکی از مهمترین دلایل جذابیت و زیبایی هر چه بیش تر این اسباب بازی‌ها است، چرا که پسرها معمولا علاقه بسیاری به این نوع از اسباب بازی‌ها دارند و ماشین یکی از علایق اصلی پسران می‌باشد. مدل از ماشین‌ها نیز هستند که کودک می توانند بروی آنها سوار شوند و مانند یک اتومبیل واقعی با آنها رانندگی کنند. این ماشین‌ها دارای ابعاد بزرگتری هستند و در مدل های دو موتوره و تک موتوره تولید می‌شوند.

حتی مسابقات زیادی در این زمینه در سطح ایران و جهان برگزار می شود و صد البته هیچ کودکی در خانواده نباید از لذت بازی با ماشین های کنترلی محروم بماند. گرچه مناسب بودن قیمت ماشین کنترلی نیز اهمیت دارد، اما فواید بسیاری که از بازی با ماشین کنترلی نصیب بچه ها می شود که ارزش این هزینه را دارد. خرید ماشین کنترلی با توجه به تنوع در قیمت، مدل، طراحی، کارایی و… کمی چالش برانگیز است. این نکات، ترفندها و پیشنهادات به شما کمک می‌کند اولین خودروی RC خود را بهتر انتخاب کنید.

جنس بدنه، گیربکس و موتور ماشین های سوختی از فلز است و در مقایسه با ماشین الکتریکی مقاوم‌تر هستند. شما میتوانید با استفاده از سایت آنلاین کالای مورد نظر خود را سفارش داده و آن را درب منزل تحویل بگیرید تنها سایت رسمی ما کودک آموز است. ، و در برخی از نمونه ها هم هر دو قابلیت باگی و آفرود به صورت همزمان طراحی شده اند. در این گروه ماشین های مختلفی وجود دارد بنز، پورشه، ماشین‌های شاسی بلند آفرودی و بسیاری از ماشین‌های دیگر. جهت مشاهده این وب سایت به صورت صحیح، جاوااسکریپت را برروی مرورگرتان فعال کرده یا از مرورگر دیگری استفاده نمایید. اطلاعات تماس شما نزد ما محفوظ است و هر زمان خواستید می توانید از اینجا اشتراک خود را لغو کنید.

ماشین کنترلی لامبورگینی آیتم 614.2

این ماشین ها بدنه ای باریک تر و کشیده تر دارند تا بتوانند سرعت بیشتری بگیرند و قطر لاستیک ها نسبت به دیگر ماشین های کنترلی آفرود، کمتر است تا در حرکت تیزتر باشند. ماشین های آفرود لاستیک های پهن تری دارند و برای سطوح نا هموار طراحی شده اند. در فضای باز و روی چمن و در جاده های خاکی و نا هموار نیز می توان لذت کنترل از راه دور ماشین های آفرود را تجربه کرد. بعضی از مدل های آفرود قابلیت صخره نوردی نیز دارند و حتی می توانند از پله های کوتاه نیز عبور کنند و بالا بروند.

راهنمای خرید

بعضی از ماشین های کنترلی تبدیل شونده هستند و حین حرکت می توانند به ربات تبدیل شوند که اصطلاحاً به آن ها آتوبات هم می گویند و برگرفته از فیلم تبدیل شوندگان ساخته شده اند. برای مثال یک ماشین سنگین بتن ساز کنترلی می توان به یک جنگجوی خطرناک نیز تبدیل شود و یک اسباب بازی دو منظوره برای بچه ها به شمار بیاید. ماشین های کنترلی بسته بندی های مرتب و زیبایی دارند و هدیه های ارزنده ای برای کودکان محسوب می شوند. ماشین کنترلی بزرگ آفرودی معمولاً از روی لاستیک های بزرگ و آج دار آن شناخته می شود. این ماشین های کنترلی طراحی و ساخته شده اند تا بتوانند از مسیر های صعب العبور و نا هموار گذر کنند. برای بچه هایی که باید در داخل فضای منزل با وجود انواع ناهمواری های فرش و …

از این رو کودک آگاه به طرز راندن یک ماشین و صدمات ناشی از آن شده و ضمن آن مفهوم احتیاط کردن را فرا گرفته و با دنیایی از قوانین بزرگسالان در رانندگی آشنا می شود و درک مسئولیت های یک راننده فعال پشت فرمان را درک خواهد کرد. ماشین های کنترلی ساخته شده از روی ماشین های واقعی، ماشین های شاسی بلند، ماشین های جنگی، ماشین های جاده نورد، ماشین های صخره نورد، ماشین های سنگین و … در بین انواع ماشین های کنترلی قرار دارند و تنوع رنگ نیز در آن ها بسیار گسترده است. ©2022، تمام حقوق این سایت متعلق به فروشگاه اسباب بازی کیدبی تویز می باشد . در سطوح پیشرفته تر، ماشین کنترلی با ساختار پیچیده و دارای موتور حرفه ای و ریموت بزرگ و جداگانه است. کنترل این مدل درجه سختی اش بالاتر است و نوجوانان می توانند با کمک والدین خود آن را هدایت کنند.