خرید ماشین کنترلی پرفروش ترین ها شارژی، لامبورگینی و .. ارسال به سراسر کشور با گارانتی سلامت کالا-اسباب بازی

در این گروه ماشین های مختلفی وجود دارد بنز، پورشه، ماشین‌های شاسی بلند آفرودی و بسیاری از ماشین‌های دیگر. جهت مشاهده این وب سایت به صورت صحیح، جاوااسکریپت را برروی مرورگرتان فعال کرده یا از مرورگر دیگری استفاده نمایید. ماشین فقط به سمت جلو و عقب حرکت میکند و چراغ های داخل ماشین بصورت رقص نور روشن میشود. جهت خرید حضوری در روزهای جمعه لطفا قبل از مراجعه ، تماس حاصل فرمایید. اطلاعات تماس شما نزد ما محفوظ است و هر زمان خواستید می توانید از اینجا اشتراک خود را لغو کنید. ندارند و پس از هربار استفاده میتوانید ماشین را شارژ کرده و از آن به مدتی معین استفاده نمایید.

  • این اتومبیل ها در رنگ های مختلف خیره کننده مانند سیاه، قرمز، زرد، سبز، آبی و صورتی در دسترس هستند.
  • این ماشین ها با باتری کار می کنن و با یه دسته از راه دور کنترل می شود.
  • همچنین معمولا ماشین کنترلی ارزان به لوازم جانبی زیادی نیاز دارد که شما می توانید در ابتدا با خرید یک مجموعه ی کامل هزینه ی کمتری بپردازید .
  • ماشین های سنگین دیگری نظیر جرثقیل، ماشین بتن ساز یا لودر کنترلی نیز وجود دارند که از راه دور قابل کنترل هستند.
  • با این اسباب بازی ها، کودکان یاد می‌گیرند که دستورالعمل‌ها را دنبال کنند و از تخیل خود برای ساختن ماشین رویاهای خود استفاده کنند.

بعضی از ماشین های کنترلی به شکل ماشین های آفرود ساخته می شن و از ظاهر و شکل چرخ هاشون کاملا مشخص هستن. در طرف مقابل ماشین های سرعتی قرار گرفتن که درست مثل ماشین های مسابقه به حالت کشیده و با چرخ های ظریف ساخته شدن. هر کدام از این دو مدل ماشین های کنترلی جذابیت خاص خودشون رو دارن. شاید حتی دلتون بخواد که از هر دو مدل برای فرزندتون یه ماشین تهیه کنین تا لذت بازی کردن با هردو رو تجربه کنه.

بچه های امروزی بازی های پر جنب و جوش و پر هیجان رو بیشتر از بازی های صامت و درجا دوست دارن. شاید یکی از علت هایی که بچه ها جذب بازی های ویدیویی می شن همین هیجان دوستی باشه. اما همونطور که می دونین بازی کردن با بازی های ویدیویی برای بچه ها مجله اسباب بازی خیلی خوب نیست. چون علاوه بر اینکه باعث می شه بچه ها یک جا بشینن، اثرات روانی نا مطلوبی هم ممکنه براشون داشته باشه. بدون شک خرید ماشین کنترلی می تونه هیجان زیادی به زندگی بچه ها وارد کنه و اون ها رو از بازی های ویدئویی نا سالم دور کنه.

ماشین کنترلی دیوانه

صد البته کیفیت، پارامتر تعیین کننده ی مهمی برای قیمت ماشین کنترلی است. یکی از جذاب ترین اسباب بازی ها و سرگرمی ها در سراسر دنیا بازی با ماشین های کنترلی است. حتی مسابقات زیادی در این زمینه در سطح ایران و جهان برگزار می شود و صد البته هیچ کودکی در خانواده نباید از لذت بازی با ماشین های کنترلی محروم بماند. گرچه مناسب بودن قیمت ماشین کنترلی نیز اهمیت دارد، اما فواید بسیاری که از بازی با ماشین کنترلی نصیب بچه ها می شود که ارزش این هزینه را دارد. در این راهنما علاوه بر معرفی اسباب بازی های برگزیده، مهمترین نکات برای خرید بهترین ماشین کنترلی اسباب بازی را به شما می گوییم.

ماشین بازی زرین تویز مدل کامیون سوپر معدن F2

با ماشین کنترلی بازی کنند، ماشین های آفرود گزینه ی بسیار خوبی است. ماشین های آفرود کنترلی در رنگ ها و طرح های بسیار متنوع و گوناگون طراحی و تولید شده است. هیچ کس نمی خواهد به دلیل کیفیت و طراحی پایین هر دو دقیقه یکبار ماشین کنترلی خود را تعمیر کند. ما همیشه ماشین کنترلی با کیفیت سخت افزاری بالا و با دوام را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

ماشین بازی زرین تویز مدل Pick Up Offroad I2

قیمت های مناسب این ماشین ها در فروشگاه سورآل به شما کمک می‌کنه تا بتونین این اسباب بازی رو هم در بین گزینه های مختلف برای هدیه دادن بررسی کنین. بعضی از ماشین های کنترلی به شکل ماشین های نظامی و پلیسی ساخته می شن. این ماشین ها برای بچه هایی که به پلیس و بازی های جنگی علاقه دارند خیلی جذابه. در بین ماشین های موجود در فروشگاه سورآل هم می تونین از این مدل ها پیدا کنین.

قبل از اینکه تصمیم نهایی خرید را بگیرید، سلیقه شخصی خودتان و کاربری مد نظرتان را در نظر بگیرید. ماشين كنترلی چرخ كپسولی دودزا مدل 810 برای بعد از 3 سالگی مناسب است. هم به علت دارا بوده همزمان دو قابلیت سرعت و قدرت با استقبال زیادی از سوی خریداران آر سی ها مواجه می شوند. از آنجایی که نو آوری های تعددی به صورت روزانه در حال توسعه است، ماشینی را انتخاب کنید که شما را به همان ساخت محدود نکند و به راحتی ارتقا پیدا کند تا برای شما خسته کننده نباشد و ماندگاری بالایی داشته باشد .

همین موضوع یکی از مهمترین دلایل جذابیت و زیبایی هر چه بیش تر این اسباب بازی‌ها است، چرا که پسرها معمولا علاقه بسیاری به این نوع از اسباب بازی‌ها دارند و ماشین یکی از علایق اصلی پسران می‌باشد. ماشین کنترلی دیوانه شارژی باعث تقویت هوش تجسمی و حرکتی کودکان می شود و مهارت های حرکتی و هماهنگی اعصاب و عضله را در آنها تقویت می کند. همچنین کودکانی که به هر دلیل نیاز به افزایش تمرکز دارند، استفاده از این اسباب بازی با بکارگیری مهارت های مختلف به آنها کمک خواهد کرد. اگه این اسباب بازی رو به عنوان هدیه خریداری کنین مطمئن باشین که یکی از بهترین انتخاب ‌های ممکن رو انجام دادین.