خرید کتاب های جامع کنکور ریاضی + تخفیف ویژه فرآموز | ketabko

خرید کتاب های جامع کنکور ریاضی + تخفیف ویژه فرآموز | ketabko

در بعضی از سوالات هم، روش سریع تر یا روش دومی برای شما تهیه شده است تا به مهارت حل مسئله شما کمک بکند. در بعضی از سوالات مهم هم، به مرور نکات درسنامه پرداخته شده است و این کتاب، یکی از بهترین منابع کنکور تجربی 1402 برای دانش آموزان تازه کار به حساب می آید. ما به دانش آموزان با سطح خوب و عالی در درس زبان انگلیسی، کتاب مبتکران را پیشنهاد می کنیم که این کتاب به بخش های لغت، گرامر ، درک مطلب و کلوزتست تقسیم می شود و جزو منابع رتبه برترهای کنکور ریاضی در درس زبان است. از نظر درسنامه و پاسخ نامه، کتاب مبتکران کتاب بسیار قوی است.

  • اگه کتاب شیمی خیلی سبز رو به تسلط رسیدی، تست های شیمی مبتکران (درسنامه های این کتاب شامل مطالب اضافه تر از کتاب درسی نظام جدید هست) و سپس برای دوران جمع بندی، کتاب موج آزمون منابع خوب شیمی برای شما محسوب میشن.
  • بنابراین اگر شما تست های کتاب های سطح ضعیف را به خوبی بررسی کنید مطمئن باشید با این کتاب ها هم میتوانید در کنکور به درصد های بالا 80 درصد هم برسید.
  • بهترین منابع کنکور ریاضی 1402 در درس فارسی هم با در نظر گرفتن همین روش معرفی می شود.

قیمت کتاب جامع کنکور ریاضی این ناشر در مقایسه با سایر ناشرین مناسب‌تر است، چون نشر الگو تلاش می‌کند بین همه دانش‌آموزان کشور برای خرید کتاب‌های کمک درسی فضایی عادلانه ایجاد کند. هدف از تالیف کتاب موج آزمون شیمی پایه دهم و یازدهم و دوازدهم نشر الگو فراهم آوردن یکی از بهترین منابع کنکور و ایجاد آمادگی دانش آموزان برای شرکت در این آزمون است. چیدمان فصل ها مطابق با کتاب های درسی شیمی دهم و یازدهم و دوازدهم خرید کتاب کمک درسی کنکور ریاضی است. کتاب های موج آزمون به صورت دو کتاب جدا، یکی برای دهم و یازدهم و دیگری برای دوازدهم به چاپ رسیده اند.

کتاب درسی اموزشی/مذهبی/کودک

برای سفارش کتاب ها و اطلاع از قیمت هاشون باید به سایت خود انتشارات مراجعه کنید. مثلا اگر قصد دارید کتاب زبان انگلیسی میکرو گاج رو سفارش بدین داخل گوگل همین کلمه رو سرچ کنین (کتاب زبان انگلیسی میکرو گاج). برای تهیه منابع قرار نیست همه ی کتاب های تست تون رو از یک انتشارات تهیه کنید. علت این موضوع هم اینه که لزوما همه ی کتاب های یک انتشارات خوب نیستند ممکنه فقط چند تا درس رو خوب کار کرده باشن. بنابراین اگر شما تست های کتاب های سطح ضعیف را به خوبی بررسی کنید مطمئن باشید با این کتاب ها هم میتوانید در کنکور به درصد های بالا 80 درصد هم برسید.

دانلود پی دی اف (PDF) بخشی از کتاب های کمک آموزشی و کمک درسی

سپس با تست های چهارگزینه ای که با چینش آموزشی مناسب همراه هستند مواجه خواهید شد. نکته مهم این کتاب ها این جاست که پس از زدن تست های هر مبحث از فصل های کتاب، می توانید برای تسلط بیشتر به حل و بررسی تست های «سطح دوم» بپردازید که حاوی تست های مفهومی تر و چالش برانگیزتر برای کنکور است. در پایان هر فصل نیز 2 آزمون تستی به منظور جمع بندی و مرور مطالب فصل وجود دارد. هم چنین پاسخ تشریحی تمام تست های هر فصل نیز انتهای همان فصل قرار دارد. در این مقاله به معرفی بهترین منابع کنکور پرداختیم و به طور مجزا برای رشته ریاضی و تجربی، هترین کتاب تست کنکور را در سطح پیشرفته معرفی کردیم.

انتشارات خیلی سبز برای حل مشکلات تست تالیفی در فیزیک این کتاب تک جلدی را طراحی کرده اند. کتاب فیزیک جامع تست خیلی سبز به بررسی هر سه کتاب فیزیک دوره ی متوسطه دوم پرداخته است، فصل های این کتاب به صورت فیزیک دهم – فیزیک یازدهم – فیزیک دوازدهم ساخته شده. رویکرد این کتاب کاملا کنکوری است و تلاش شده تا مطالب به صورت جزئی و دقیق برای دانش آموزان بازگو شود.