دی جی هوش مصنوعی اسپاتیفای روح ندارد


حتی خیلی بهترین دی جی رادیویی می تواند آزار دهنده باشد. این ماهیت نقش است. مهم نیست که صدای آنها چقدر نرم باشد، باز هم بین آهنگ ها سرک می کشند – یا بدتر از آن، صحبت می کنند. وقفه های کوچک آنها که در مواقع غیرمنتظره و اغلب نامن، وارد زندگی شما می شود، به شما یادآوری می کند که آنجا هستند. مطمئناً می‌توانند آزاردهنده باشند، اما آرامش‌دهنده نیز هستند، زیرا انسان‌هایی دوستانه و آشنا هستند.

البته دیگر ،ی به رادیو گوش نمی دهد. همه ما اکانت های S،ify داریم یا اکانت های شخص دیگری را نادیده می گیریم. (پدر متش،!) دی جی رادیویی یک دایناسور است، دفن شده و فشرده شده و برای تامین بی‌پایان لیست‌های پخش پخش الگوریتمی تولید شده مجدداً طراحی شده است. به نوعی نعمت است. یک ژانر یا حالت را انتخاب کنید و بدون وقفه تا پایان زمان شیار کنید. در پس‌زمینه، یک هوش مصنوعی تصمیم می‌گیرد که چه اتفاقی باید بیفتد.

ظهور اخیر هوش مصنوعی مولد باعث شده است که برخی از شرکت‌ها دیگر راضی نشوند که الگوریتم‌های خود را فقط در پس‌زمینه بجوشانند. آنها می خواهند آنها را به خط مقدم بیاورند. تا حدی برای خودنمایی و تلاش برای ،ب درآمد از هجوم طلای فعلی هوش مصنوعی، اما همچنین، به نظر من، در تلاش برای انس، ، الگوریتم‌های آنها. آنها آنها را در کانون توجه قرار می دهند تا مردم را متقاعد کنند که هوش مصنوعی در واقع فوق العاده سرد هستند و می توانند با ما کوله های گوشتی آویزان شوند.

S،ify، پادشاه لیست پخش الگوریتمی، مشتاق انجام این کار است. سرویس پخش موسیقی در حال راه اندازی یک سرویس جدید است خدمات دی جی هوش مصنوعی شروع این هفته این به ،وان یک گزینه بتا در برنامه تلفن همراه S،ify در دسترس است، البته فقط برای افرادی که برای S،ify Premium پرداخت می کنند. این ویژگی نتیجه ،ید S،ify در سال گذشته از سرویس صوتی هوش مصنوعی است سونانتیک. ربات دی جی به جریان بین آهنگ ها نفوذ می کند تا به شما بگوید به چه چیزی گوش می دهید. این صدا از صدای خوش آهنگ خاویر “X” جرنیگان، رئیس مشارکت فرهنگی S،ify الگوبرداری شده است. صدای تولید شده فوق العاده به نظر می رسد، به خصوص برای شبیه سازی دیجیتال. صداهای هوش مصنوعی تمایل دارند مستقیماً در دره عجیب و غریب بمباران کنند، با آهنگ های عجیب و غریب و آهنگ های رباتیک متوقف شده خود. X در مقابل، واقع بینانه به نظر می رسد. گاهی اوقات هنگام گفتن نام یک هنرمند یا آهنگ، تلو تلو می خورد یا کمی خفه به نظر می رسد. اما در غیر این صورت به ،وان یک صدای آرام و خنک ظاهر می شود که شما را در موسیقی خود راهنمایی می کند. X ممکن است شما را دعوت کند: «امروز کمی در موسیقی جاز سفر کنید. “تامی لیمن اول بالا.”

با این حال، به اندازه کافی طبیعی به نظر نمی رسد. اگرچه صدا درباره گروه‌هایی که به آنها گوش می‌دهید ط،ه می‌زند یا نکاتی را به اشتراک می‌گذارد، اما وقفه‌ها هرگز احساس گرما یا شخصیتی نمی‌کنند. ممکن است از زم، که یک شوک شوک انس، غوغا، کلمه‌ای را بر فراز آهنگ مورد علاقه‌تان استفراغ می‌کند، متنفر باشید، اما حداقل واقعاً یک انسان بدجنس پشت این عمل وجود دارد. توجه خود را به صدای X S،ify بیندازید و فقط جای خالی آن را پیدا خواهید کرد – مجموعه گسترده ای از معیارهای یادگیری ماشینی و مدیریت دقیق مح،ه شده که به شما می گوید آنچه فکر می کند می خواهید بشنوید. گوش دادن به دی جی هوش مصنوعی به طرز وحشتناکی احساس تنهایی می کند، زیرا یادآوری دائمی است از آنچه نیست.

چیزی که حتی نگران‌کننده‌تر است این است که چقدر در مورد شما می‌داند. مانند S،ify Wrapped، دسترسی دی‌جی هوش مصنوعی به داده‌های شخصی شما عمیق‌تر از آن چیزی است که فکر می‌کنید یک سرویس موسیقی قادر به انجام آن است. X به اندازه کافی می داند که موسیقی گذشته شما را پخش کند و احساساتی را که آهنگ های خاص از شما برمی ان،د حدس بزند. می‌تو،د به هوش مصنوعی بگویید که با ضربه زدن یک دکمه حال و هوا را تغییر دهد، اگرچه تغییرات به‌نظر تصادفی می‌آیند، و می‌تواند قبل از فرود روی چیزی که با آن احساس می‌کنید چندین ضربه طول بکشد. حتی در آن زمان، باز هم اطلاعات بیشتری درباره شما می‌آموزد، مثلاً در زمان‌های خاصی از روز یا بر اساس موقعیت مک، شما، فضای اصلی شما کجاست. این بخش آرام در مورد جمع آوری داده های S،ify را با صدای بلند می گوید و آن را به ،وان یک دوست رباتیک دوستانه بسته بندی می کند. آنچه را که می خواهید در مورد دی جی انسان آزاردهنده بگویید، اما حداقل آنها چیزی بیش از انعکاس آینه ای سرگرم کننده از خودتان هستند.


منبع: https://www.wired.com/story/s،ify-ai-dj/