من وارد شده ام به مدت بیش از 20 سال به ،وان عضو هیئت علمی فیزیک در دانشگاه ج، شرقی لوئیزیانا در هاموند، لوئیزیانا، دانشگاهیان. در اینجا، دپارتمان به اندازهای کوچک است که همه ما میتو،م در بار دوره سهیم شویم، که بسیار خوب است – این فرصتی را به من میدهد تا طیف وسیعی از دروس، از علوم فیزیکی (برای رشتههای غیرعلمی) را آموزش دهم. تا مک،ک کوانتومی
در سالهای اول همهگیری، همه در آموزش و پرورش باید سازگار میشدند و بیشتر فعالیتهای ما در ایدهآلترین محیط انجام نمیشد. در مدرسه من، با انتقال همه ک،ها به صورت آنلاین با استفاده از Google Meet شروع کردیم. (این خیلی جالب نبود.) این با ویدئوهای سخنر، کوتاه تکمیل شد. (در واقع از ساختن آن ها لذت بردم.) سپس، یک مدل ،یبی را پیاده سازی کردیم که در آن برخی از دانش آموزان در ک، حضور داشتند و برخی آنلاین. (این وحشتناک بود.)
در حالی که یادگیری از راه دور می تواند مزایایی داشته باشد، من به ،وان یک معلم متوجه شدم که همه ما در چند سال گذشته برخی از عادت های بد را انتخاب کرده ایم. آیا متوجه شده اید که بعد از تعطیلات، وقتی بیش از حد در اطراف نشسته اید و فوتبال تماشا می کنید در حالی که بیشتر از حد معمول غذا می خورید، ممکن است در سطح تن، اندام خود نباشید؟ خوب، همین اتفاق می تواند در مورد یادگیری نیز بیفتد.
با ورزش، مید،د که بعد از تعطیلات باید به باشگاه بروید یا بیرون بروید تا به اندام خود بازگردید و احساس کنید که آماده مق، با دنیا هستید. با یادگیری، من فکر میکنم بیشتر در مورد چگونگی استفاده سازنده از فناوریهایی است که به ما کمک ،د به جای تکیه بر آنها به ،وان یک عصا، از راه دور برویم.
گوشی های هوشمند
این می تواند تکان دهنده باشد که بفهمیم چقدر قدرت را همیشه با خود حمل می کنیم. تلفن شما نه تنها یک کامپیوتر بسیار قدرتمند است، بلکه دارای دوربین من، و انبوهی از سنسورهای دیگر است.
و تلفنهای هوشمند اغلب متعلق به مدرسه هستند: میتوان از تلفن خود برای جمعآوری و تجزیه و تحلیل دادهها استفاده کرد. برای انجام یک آزمایش، دانشآموزان میتوانند از شتابسنجهای موجود در تلفن برای اندازهگیری مسافتی که آسانسور طی میکند استفاده کنند. یا در مورد استفاده از یک ع، با نوردهی طول، برای اندازه گیری سرعت ایستگاه فضایی بین المللی چطور؟ حتی میتو،د با ایجاد کد پایتون روی گوشی خود، مشکلات فیزیک را حل کنید یا از لیدار داخلی برای ایجاد نقشههای سه بعدی از یک اتاق استفاده کنید.
در ک،های بزرگتر به سبک سخنر،، به ،وان اولین گام در بحثهای ک،ی، از دانشآموزان میخواهم از تلفن خود برای رأی دادن به پاسخهایشان به سؤالات مفهومی استفاده کنند. (یکی از موارد مورد علاقه من در مورد شتاب یک توپ پرتاب شده در بالاترین نقطه آن است. یک پاسخ رایج این است که از آنجایی که سرعت صفر است، شتاب نیز صفر است – اما این درست نیست. در واقع، اگر شتاب در نقطه صفر بود. بالاترین نقطه ای که سرعت آن نیز صفر است، توپ به شکلی جادویی ثابت به نظر می رسد.)
با این حال، یک راه وجود دارد که دانشآموزان از تلفن خود در ک، استفاده میکنند که فکر میکنم همیشه ایده خوبی نیست: آنها از آن ع، میگیرند. همه چيز. (البته، این مدتی است که ادامه داشته است، بنابراین صرفاً مربوط به بیماری همه گیر نیست.) حالا، اشتباه نکنید – من هم ع، های زیادی می گیرم. ع، ها فقط یک راه عالی برای ثبت خاطرات سگ مورد علاقه شما نیستند. آنها همچنین می توانند به ،وان یادآوری کارهایی باشند که باید انجام دهیم، مانند گرفتن ع، از لیست مواد غذایی. پس مشکل دانشآموزان در گرفتن ع، در ک، از یک راهحل فیزیک یا است،اج یک معا، چیست؟
منبع: https://www.wired.com/story/its-time-to-break-bad-pandemic-learning-habits/