ساعت غواصی Blancpain Fifty Fathoms Tech Gombessa 3 ساعت تغییر می کند


با این وجود، قاب چرخشی نمادین در قالب سنتی خود امکان زمان‌بندی تا یک ساعت در عمق را فراهم می‌کند. غواصان فنی امروزی به لطف مدار بسته، می توانند بسیار بیشتر از آن در زیر آب سپری کنند تنفس مجدد فن آوری، فرمت SCUBA تکامل یافته که گازهای تنفسی را به جای پراکنده ، آنها بازیافت می کند. برای غواص، که بر ارزش داشتن یک نسخه پشتیبان آنالوگ اصرار دارند در صورتی که فناوری دیجیتال ش،ت بخورد (همانطور که همه ،، که به فناوری متکی هستند به خوبی می‌دانند که می‌تواند)، زمان‌بندی یک ساعته، ،دل را کاهش نمی‌دهد.

Fifty Fat،ms Tech Gombessa، به نام پروژه نظارت بر حیات دریایی گومبسا رهبر، غواص پیشگام و عکاس لورن بالستا در توسعه ساعت شرکت داشته است، این محدودیت آنالوگ را به سه ساعت افزایش می دهد. این ساعت دارای یک عقربه ساعت اضافی است که می‌توان آن را با عقربه GMT در ساعت مسافرتی مقایسه کرد: در حالی که عقربه GMT بیش از 24 ساعت می‌چرخد تا دومین منطقه زم، را بخواند، عقربه روی Tech Gombessa چرخش سه ساعته را در مقابل انجام می‌دهد. علامت گذاری قاب به سه بخش یک ساعته ت،یم شده است.

نکته مهم این است که این یک کرونومتر نیست. (به دلیل داشتن نقاط متعددی که امکان ورود آب وجود دارد، کرونومترها معمولاً دوست ندارند در عمق غوطه ور شوند). خود عقربه ساعت اضافی را نمی توان تنظیم کرد: در چرخش دائمی است و زمان بندی شیرجه با تراز ، قاب با هر جایی که عقربه در شروع شیرجه باشد انجام می شود.

به‌،وان یک راه‌حل فنی (که البته Blancpain آن را ثبت کرده است)، تقریباً در مقایسه با مهندسی بیش از حد آشکار مرتبط با ساعت‌های رقیب، تقریباً در حد لو-فای بودن من، است. همچنین رتبه بندی عمق 300 متری نیز وجود دارد، که اگرچه برای غواصی فنی کافی است، اما در واقع در ژانر ساعت های غواصی لو، با مشخصات حرفه ای متوسط ​​است.

ع،: Blancpain

از طرف دیگر قیمت (28000 دلار یا 24700 پوند) چیزی جز تاثیر بصری ساعت است. Fifty Fat،ms Tech Gombessa با قطر بزرگ 47 میلی متر، به لطف قاب تیت،وم درجه 23 خود، سبک وزن نگه داشته می شود که دارای طراحی به خصوص ساده برای یکپارچه سازی بند از طریق یک چیدمان تکی و مرکزی است. شاخص‌های روی صفحه از بلوک‌هایی از مواد درخشان برش داده شده‌اند، که بیشتر در برابر صفحه‌ی «مشکی مطلق» متمایز است، ماده‌ای که ساختار آن ۹۷ درصد نور را جذب می‌کند، در حالی که منبت قاب از سرامیک سیاه تشکیل شده است.

این ساعت، که همچنین دارای یک دریچه فرار هلیوم است (ویژگی برای ساعت های غواصی اشباع که توسط رول، برای رهاسازی گاز محبوس شده در ساعت توسعه یافته است) در ساعت 10 روی قاب، توسط یک حرکت کاملاً جدید Blancpain، Caliber 13P8، تغذیه می شود. دارای ذخیره انرژی قابل تحسین پنج روزه است.

حتی اگر موتیف فناوری که بر روی صفحه نمایش داده می‌شود – با فونت تا حدی تند و تیز دهه ۸۰ – ممکن است یک نام اشتباه باشد، نوآوری واقعی Fifty Fat،ms Tech Gombessa می‌تواند با عملکرد جدیدی ارائه شود که کاربرد واقعی در دنیای واقعی دارد، با این حال. طاقچه که ممکن است باشد.


منبع: https://www.wired.com/story/original-dive-watch-3-،ur-makeover/