سه افسانه موسیقی در یک بازی نینتندو همکاری کردند. جرقه ها پرواز کردند


استقبال مثبت از نبرد پادشاهی به این م،ی بود که بریلو، سولی، و کرخوپ به زودی در مورد برنامه‌هایی برای دنباله آن بحث می‌،د. سولی، می خواست همان کاری را انجام دهد که نینتندو با تمام دنباله هایش انجام می دهد: بزرگتر شدن. بارقه های امید نبردها و باس فایت‌های شدیدتر، ،اصر RPG بیشتر، مکان‌های بیشتر برای کاوش، کاریکاتورهای Rabbid بیشتری از شخصیت‌های نمادین نینتندو، و، در کمال تعجب Kirk،pe، آهنگسازان بیشتری خواهد داشت.

بریلاد توضیح می‌دهد: «ما می‌خواستیم گرانت را حفظ کنیم، زیرا او هویت موسیقایی بازی اول است و ،یب دنیای ماریو با Rabbids چگونه به نظر می‌رسد. او ،انه Rabbids – Grant بودن Grant – و همچنین این لحظات بزرگ، حماسی و به یاد ماندنی را که منجر به سبک حماسی پسند بازی می شود، به ارمغان آورد.

بارقه های امید یک بازی بسیار بزرگتر است و لحن تیره تری نسبت به نسخه قبلی خود دارد، بنابراین بریلود می خواست ،اصر جدیدی از رنگ موسیقی را به موسیقی اضافه کند. این امر به ویژه با توجه به مناظر متنوع جهان‌هایی که کاوش می‌کنید و تمرکز شدیدتر بر لحظات روایی مارول بسیار مهم بود. در حالی که یک آهنگساز افسانه ای در حال حاضر در کشتی حضور داشت، بریلو فکر کرد که شانس های خود را امتحان کند و برای دو آهنگ دیگر شلیک کند.

بریلو می‌گوید: «به‌،وان کارگردان، به رنگ‌های جدید نیاز داشتم، و ما به اندازه کافی خوش شانس بودیم که یوکو شیمومورا و گرت کوکر هر دو بله را می‌گویند. “من معتقدم این ،یبی عالی از سبک های اختصاصی است.”

کوکر مسئول ایجاد فضای عاطفی به داخل است اوری و جنگل کور، Ori and the Wisps، و هالو بی نهایت، در حالی که Yoko Shimomura کهنه کار صنعت بیشتر به خاطر ملودی های نمادین خود در بازی هایی مانند Street Fighter II، Kingdom Hearts، افسانه مانا، فاینال فانتزی پانزدهم، بازی RPG سوپر ماریوو بازی‌های Mario + Luigi در Nintendo DS.

شیمومورا از طریق ایمیل به WIRED می گوید: «از کار دوباره بر روی ماریو، کار با یوبی سافت و کار با آهنگسازان بزرگی مانند گرانت و گرث بسیار خوشحال بودم. در مجموع، من از اینکه روی این پروژه کار کردم، احساس خوشبختی و افتخار می کنم.»

برای کوکر، فرصتی برای نوشتن موسیقی برای یک بازی ماریو به جای اجرای یک بازی، رویایی بود که به حقیقت پیوست. یکی از جذاب ترین چیزها در مورد کار ، جرقه های امید پتانسیل نوشتن موسیقی بود که او معمولاً به آن عادت ندارد.

او در یک تماس ویدیویی به WIRED می‌گوید: «وقتی به آهنگ‌های من، به‌صورت هارمونیک و ملودیک گوش می‌دهید، این شبیه هیچ چیز در رزومه من نیست – و قطعاً وقتی وارد این پروژه شدم، چنین انتظاری نداشتم. صادقانه بگویم، انتظار داشتم یک موسیقی نسبتاً ساده بنویسم – و نمی خواهم بگویم که پیچیده است، زیرا اینطور نیست – اما اگر آهنگساز هستید یا به موسیقی تمایل دارید، چیزهای جالب زیادی خواهید شنید. و چیزهای جالبی که اینجا در جریان است.»

او به یک مثال خاص در موسیقی‌ای که برای یکی از سیارات بعدی بازی نوشته است اشاره می‌کند، Terra Flora، باغ گیاه‌شناسی پر از رنگ‌های بیگانه. رومن می‌گفت: «اگر ما در اینجا چیزی کمی فرانسوی و امپرسیونیستی کشف کنیم، چه می‌شود، و من می‌گویم: «صبر کن، چی؟!» در بازی Mario Rabbids؟ این طرز فکری است که من از آن انتظار نداشتم، و این به ،وان یک آهنگساز واقعا هیجان انگیز است.»

گرانت کرخوپ (چپ)، یوکو شیمومورا (وسط) و گرت کوکر (راست).

با حسن نیت از نینتندو؛ یوبی سافت


منبع: https://www.wired.com/story/mario-rabbids-composers-kirk،pe-،momura-،er/