شیر صنعتی ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد | kasrasaran

شیر صنعتی ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد | kasrasaran

اعلام موجودی و قیمت آن دسته از شیرهای پروانه ای که فرمودید به دلایل مختلفی نظیر سفارشی بودن، وابستگی به موجودی انبار و … شما به راحتی می توانید در قسمت استعلام هر یک از شیرهای پروانه ای موجود در بخش محصولات توضیحات خود را ارائه دهید و یا از طریق صفحه تماس با ما، به صورت مستقیم با کارشناسان ولو ایران در بررسی من در اینجا ارتباط باشید. شیر پروانه‌ای بدون فلنج جهت استفاده بین دو فلنج قرار می گیرد که به نوع ساده آن شیر پروانه‌ای ویفری می‌گویند. شیر پروانه‌ای ویفری در سایزهای متوسط دو عدد گوشواره در قسمت بالا دارد.

  • همچنیـن ایـن شـیر زمانـی کـه حادثـه ای بیـن شـیر انشـعاب تـا اطاقچـه کنتـور اتفـاق مـی افتـد مـورد اسـتفاده قـرار مـی گیـرد که در این کاربرد به آن شیر قطع کن کنتور آب نیز گفته می شود.
  • برق دار شدن بوبین باعث می شود که میدان مغناطیسی ایجاد شده هسته را تبدیل به آهن ربا کند.
  • برای جلوگیری از آن در موارد خاص ممکن است موارد اضافی مانند شیر تسکین فشار یا شیر هوادهی به شیر قطع کن وصل شود.
  • در سیستم هایی که در آن ها از سوخت گاز استفاده می شود همواره خطر انفجار وجود دارد.
  • البته در موقع بیان نام شیر صنعتی، حالت موضع سکون شیر صنعتی نیز بیان می شود.

محرك یا عملگر شیر پروانه‌ای ممكن است بر اساس سایز و نوع کاربرد آن به صورت دستي باشد يا در سایزهای بزرگ‌تر به‌وسيله گیربکس فشار هوا يا برق فعال شوند. شیر پروانه‌ای را در اندازه‌‌های مختلفی از ۱ اينچ الي ۲۴ اينچ می‌سازند که سایزهای متداول آن عبارتند از 2، 1/2 2، 3 الی 12 اینچ. ﺑﺮﺍی ﺍﺳﺘﺎﻧﺪﺍﺭﺩﻫﺎی ﻣﺮﺑﻮﻁ ﺑﻪ ﺳﺎﺧﺖ ﺷﯿﺮﻫﺎی ﮐﻨﺘﺮﻝ ﻓﺸﺎﺭ و ﺟﺮﯾﺎﻥ ﺑﻪ ﺟﺪوﻝ ﺍﺳﺘﺎﻧﺪﺍﺭﻫﺎی ﺷﯿﺮﻫﺎی ﮐﻨﺘﺮﻝ ﻓﺸﺎﺭ و ﺟﺮﯾﺎﻥ ﺩﺭ ﭘﯿﻮﺳﺖ ﺷﻤﺎﺭﻩ ﯾﮏ ﻣﺮﺍﺟﻌﻪ ﺷﻮﺩ. ﭼﻨﺎﻧﭽﻪ ﺩﺭ ﭘﺎﺭﻩﺍی ﺍﺯ ﻣﻮﺍﺭﺩ ﺍﯾﻦ ﻣﺸﺨﺼﺎﺕ ﻓﻨﯽ ﮐﻔﺎﯾﺖ ﻧﻨﻤﺎﯾﺪ، ﺣﺴﺐ ﻣﻮﺭﺩ ﻣﯽﺗﻮﺍﻥ ﺑﻪ ﺍﺳﺘﺎﻧﺪﺍﺭﺩﻫﺎی ﻣﻌﺘﺒﺮ ﺍﺷﺎﺭﻩ ﺷﺪﻩ ﺑﻪ ﺗﺮﺗﯿﺐ ﺍﺳﺘﺎﻧﺪﺍﺭﺩ DIN, BSI, ISO و ANSI / AWWA ﻣﻨﺪﺭﺝ ﺩﺭ ﺟﺪﺍوﻝ ﻣﺬﮐﻮﺭ ﻣﺮﺍﺟﻌﻪ ﻧﻤﻮﺩ.

شیر قطع کن فشار بالا سری 930 پارکر parker

قسمت محرک نقش الکترومغناطیسی به خود میگیرد و وقتی به مدار وصل میشود میدان مغناطیسی ایجاد می شود که باعث می شود پیستون یا آرمیچر محرک بر خلاف نیروی فنر عمل کند. وقتی انرژی از مدار قطع شود پیستون یا آرمیچر محرک با نیروی فنر به جای خود باز میگردد. در مسیری که افت فشار و موضوع پیگ رانی مطرح نباشد استفاده از این نوع شیر به صرفه‌تر است.

شیر قطع سریع فشار بیشینه SET275

شیر کنترل روتاری ، شیر پروانه ای و شیر توپی نمونه های خوبی از این نوع هستند. استاندارد عملکرد شیر قطع کن ممکن است شامل مشخصات و آزمایش زمان بسته شدن (به عنوان مثال برای بستن در کمتر از ۱۰ ثانیه) و مشخصات و اندازه گیری میزان قابل قبول نشت سیال از طریق شیر بسته باشد. محرک ها و موقعیت یاب ها برای جلوگیری از حوادث فاجعه بار هنگام انحراف در فرآیندهای حیاتی طراحی شده اند. خطوط تولید گستره ای از رتبه های کلاس SIL ، ANSI و DIN را پوشش می دهد و راه حل های قابل اطمینان برای کنترل مهمترین برنامه های کاربردی نفت و گاز و صنایع دیگر را ارائه می دهد. جهت خرید انواع شیرآلات صنعتی می‌توانید همین حالا با کارشناسان فروش ما در ردا صنعت تماس حاصل فرمایید.

در نوع دیگری از شیر پروانه‌ای که به عملکرد بالا یا خارج از مرکز نیز معروف است، دیسک خارج از مرکز شیر قرار دارد و محور شفت نیز خارج از مرکز دیسک قرار دارد. این نوع شیرآلات صنعتی برای باز و بسته کردن و هم چنین قطع و وصل سریع جریان استفاده می‌شوند. آن‌ها همچنین در اختلاط و در جایی که تعدادی سیال در زمان مشخصی ترکیب می‌شوند کاربرد دارند و برای زمانی که اندازه‌گیری‌های دقیق مورد نیاز نیست مفید هستند. سیستم‌های مدیریت ایمنی نیز به شیرهای قطع و وصل اتوماتیک برای خاموش‌کردن فوری سیستم در مواقع اضطراری نیاز دارند. شیرهای توپی کاربرد زیادی در صنعت دارند و برای کنترل بسیاری از سیالات مانند گازها و روغن مورد استفاده قرار می گیرند، ولی بیشتر در سر راه لوله های هوا، گاز، مواد خورنده و پودر خشک قرار می گیرند.