شیر پینچ ولو وب سایت رسمی شرکت رایکا تجهیز صنعت کیان | کسری ساران

شیر پینچ ولو وب سایت رسمی شرکت رایکا تجهیز صنعت کیان | کسری ساران

راه حل های پیشرفته شرکت آونددر کنترل سیالات همواره در جهت برآورده ساختن خواست مشتریان بوده . همچنین به دلیل اینکه مسیر عبور سیال تنها یک لوله لاستیکی کاملا صاف و بدون هر گونه خلل و فرجی می باشد . شرکت مهندسی ویستا پایش راد با مدد الهی و با پشتوانه 17 سال کار و تلاش مستمر در صنعت و با هدف ارائه خدمات دانش بنیان شامل خدمات فنی مشاوره ای و اجرایی در زمینه پایش وضعیت در سال 1394 تاسیس شد.

  • پینچ ولو یکی از مهمترین قطعات سیستم گرمایی خانه‌ها است که باعث تنظیم دما در داخل منزل می‌شود.
  • اتصالات انتهایی را می توان در هر انتها پیچ یا رزوه کرد تا اتصال لازم را فراهم کند.
  • در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر هندبوک کاربردی ولو را مطالعه فرمائید.
  • این دریچه شامل یک پلاگین است که می تواند به شکل استوانه ای یا مخروطی باشد.

آرمان ما در اتوماسیون ابزار، پاسخگویی و مشارکت مستمر و دلسوزانه و همچنین عرضه تمامی اطلاعات، داشته ها و علوم اکتسابی مجموعه به کلیه مشتریان، همکاران و مهندسان شرکت ها و موسسات مختلف بوده است که نتیجه آن اعتماد شما مشتریان گرامی به مجموعه ما بوده است. شرکت مبین فولاد آسیا به منظور عرضه و تامین قراضه های فولادی با استاندارد های بین المللی ، تمامی کالاها و خدمات خود را ضمانت
می کند و همچنین در راستای قوانین تجاری و مالی و مالیاتی کشور عمل می نماید .

فروش انواع پینچ ولو

قابلیت اطمینان و کیفیت بالاتر Pinch Valve استثنایی است، به طوری که بسیاری از کاربران شیر، Pinch Valve را یک مزیت بزرگ برای سیستم خود می دانند. لایه لاستیکی داخل پینچ ولو در مدل ها و کیفیت های متفاوتی تولید شده است، که باعث می شود بتوان از این مدل ولو برای کاربردهای گوناگونی استفاده کرد. جهت اطلاع از موجودی و استعلام قیمت شیر درخواستی از برند محبوب و مورد نظرتان ما با در ارتباط باشید. برای تهیه انواع شیرهای صنعتی، قطعات یدکی انواع ولوها، سرویس کیت های انواع ولوها و…

انواع شیر پینچ

پینچ ولو نیوماتیک آوند در سایز های 1 تا 10 اینچ تولید می‌شود و قابلیت کارکرد با فشار هوای حداقل 3/5 بار را دارد. یکی از محاسن آن قابلیت نصب انشعابات سیستم هوای فشرده از دو طرف شیر می‌باشد. از ویژگی‌های پینچ ولو نیوماتیک آوند می‌توان به قابلیت خود پاک کنندگی ، مقاومت بالا در مقابل سایش ، مقاومت بالا در مقابل خوردگی ، تعمیرات و نگهداری آسان و با هزینه پایین ، قیمت مناسب و … اشاره کرد. همچنین از آن در سیستم‌های انتقال آب ، سیستم‌های انتقال بخار ، انتقال سیالات شیمیایی و خورنده ، سیالات ساینده و اسلاری و … استفاده می‌شود. در پینچ ولوها جریان آب از طریق یک دیسک مدور که به وسیله فلکه و میله شیر به سمت یک جایگاه مدور دیگر رانده می شود یا از آن دور می شود ، کنترل می گردد . از این شیرها در تمام شبکه های آب سرد و گرم و لوله کشی مواد شیمیایی استفاده می شود.

گستره کاربرد

در صورتی که پینچ ولو با فشار بالا عمل کند، ممکن است صدای بالایی ایجاد شود که ممکن است برای عملکرد از سیستمی که در انجام وظیفه خود متمرکز است، مخرب باشد. همچنین، در صورت استفاده از پینچ ولو با فشار بالا، ممکن است تمامی جزئیات بذری در صفحات ظروف حصیری یا بافتی خراب شود. بخش مهمی است که به صورت فورج می باشد و با وصل شدن دنده ای به دیسک در باز و بسته شدن شیر مورد استفاده قرار می گیرد و برای جلوگیری از نشتی به صورت دقیق ماشینکاری می شوند. از آنجایی که سیال فقط با لوله لاستیکی در تماس است، ایزوله و فاقد آلودگی می ماند. بسته به نوع الاستومری که استفاده می شود، عملکرد پینچ ولو در دما و فشارهای کاری تعیین میشود. از شیرهای پینچ در دما و فشار بالا و در زمانی که سیال گاز است، نمی توان استفاده کرد.