عروسک دخترانه ارزانک

و خیالی در انواع اندازه ها تولید می شود.عروسک های جنس پولیشی پارچه های ضد حساسیت برای کودک دارند.پس از بازی با عروسک های پولیشی میتوانید آنها را بشویید و نگران کثیف شدن آن نباشید. آن ها مهم‌ترین ابزار برای بروز احساسات و محبت در کودکان هستند. عروسک بازی برای پسرها هم می تواند مفید باشد چون آن ها هم گاهی نیاز دارند مهارت های عاطفی خود را مانند دختران بروز و گسترش دهند.

  • امروزه عروسک هایی با چهره های مینیاتوری متفاوت تر و ژولیده تر از مدل های قبلی طراحی و عرضه شده اند که برای کودکان بسیار شیرین هستند.
  • دانستن این مهارت ها برای دختران و پسران ضروری است، مثلا بستن دکمه ها و قلاب ها جزء مهارت های حرکتی ظریف هستند که هر انسانی باید بلد باشد.
  • از دیگر تاثیرات درمانی عروسک‌ها بر کودکان می‌توان به مسئولیت پذیری، تقویت مهارت های اجتماعی، افزایش مهارت‌های حل مسئله و… اشاره کرد.
  • عروسک‌های خرس از جمله محبوب‌ترین عروسک‌های است که هر کودکی حداقل یک عدد از این عروسک را داشته و با آن بازی کرده است.

از دیگر تاثیرات درمانی عروسک‌ها بر کودکان می‌توان به مسئولیت پذیری، تقویت مهارت های اجتماعی، افزایش مهارت‌های حل مسئله و… اشاره کرد. کودکان در طی این بازی ها بسیاری از روابط های بین فردی و مسائل مختلف زندگی را آموزش می‌بینند. به خصوص دختربچه‌ها در هنگام بازی با عروسک دخترانه بسیاری از مهارت‌های مراقبتی و نگهداری از کودک را یادخواهند گرفت و روحیه همدلی و عطوفت و مهربانی در آن‌ها افزایش پیدا می‌کند. دخترها در کودکی برای عروسک خود مادری می‌کنند و این حس حمایت برای آن‌ها بسیار لذت بخش است. بازی با عروسک دخترانه برای دختربچه‌ها بسیار مهم و تاثیرگذار است. به طور مثال عروسک‌هایی که شبیه نوزاد باشند، احساس مادری کردن را به دختربچه‌ها منتقل می‌کنند.

همه شما باید یک خانه عروسک را با توجه به سن کودک خود انتخاب کنید و اجازه دهید او بازی کند و یاد بگیرد. در سایت‌ خرید آنلاین کیدبی تویز ، می‌توانید طیف گسترده‌ای از خانه‌های عروسکی و یا لوازم جانبی مورد علاقه جوان خود را انتخاب کنید. این مدل عروسک‌ها از جنس پارچه پولیشی است که برای کودکان نیز مضر نیست و دارای آستری برای قرار دادن دست در درون عروسک می‌باشد. ما در فروشگاه نی نی چی با درنظر گرفتن همه ابعاد و قوانین روانشناسی بهترین گزینه ها را برای خرید عروسک مناسب به شما پیشنهاد می دهیم. به‌طور معمول قیمت عروسک پولیشی ارزان‌تر از دیگر انواع عروسک‌هاست.

لباس پوشاندن به عروسک ها به تقویت مهارت های حرکتی ظریف کمک می کند.

به دنبال عروسکی باشید که امکان حرکت و کشف خلاقیت را فراهم کند، مانند عروسکی که بتوان به آن غذا داد یا لباسش را عوض کرد. آنها عاشق مامان بازی یا خاله بازی هستند و با عروسک شان طوری رفتار می کنند که انگار مال خودشان است. در سن دو تا شش سالگی، دختران کوچک شروع به تمرین تخیل خود می کنند. نوزادان مهارت‌های حرکتی و شناختی برای در آغوش گرفتن یک عروسک نوزاد را ندارند. آنها کودکان را تشویق می کنند که در مورد افراد دیگر و نحوه تعامل آنها با یکدیگر فکر کنند. حالا چرا مناسب؟ زیرا آنها روی شخصیت و تفکرات بچه های ما تاثیر خواهند گذاشت.

عروسک خرس ولنتاین

عروسک‌های خرس از جمله محبوب‌ترین عروسک‌های است که هر کودکی حداقل یک عدد از این عروسک را داشته و با آن بازی کرده است. ابعاد مختلفی از این عروسک‌ها تولید می‌شود که از 10 سانت تا دو متر نیز ارتفاع دارند. این دسته از عروسک‌ها تنوع بسیاری دارند و بسیاری از کمپانی‌های تولیدکننده اسباب بازی این عروسک‌ها را تولید می‌کنند. شامل شخصیت های انتقام جویان و مارول می‌باشد که در بین پسران طرفدار بسیاری دارد. عروسک‌ها اسپایدرمن، هالک، مرد آهنی و بسیاری دیگر در این دسته قرار می گیرند.

عروسک انگشتی نمدی حیوانات مزرعه مدل 3421

امروزه عروسک هایی با چهره های مینیاتوری متفاوت تر و ژولیده تر از مدل های قبلی طراحی و عرضه شده اند که برای کودکان بسیار شیرین هستند. ویژگی مهم دیگر بازی با عروسک ها آماده کردن کودک برای شغل آینده اش و اهداف بلند مدت اوست، مثلا کودکی که به عروسک هاش آموزش یک شعر را می دهد علاقه اش به آموزش را نشان می دهد. همچنین والدین با نظارت بر بازی کودک به شناخت بهتری از او می رسند، البته به صورت ناخودآگاه به خودشناسی کودک هم کمک می کند. برای نمونه وقتی حین بازی، کودک، به دور عروسکش یک پتو می‌پیچد و آن را از سرما محافظت می کند این نشان دهنده ی مهربانی و مسئولیت پذیری کودک است. عروسک‌های باربی مورد علاقه بسیاری از نسل‌ها و کلکسیونرها هستند، زیرا طرح‌ها و تم‌های متنوعی دارند. این عروسکها که در بالا در مورد آنها توضیح داده شده است گویا زنده هستند و مخصوصا برای کودکان حکم دوست را دارند.