عروسک دخترانه مدل نوزاد کد 5 فروشگاه اینترنتی بستویز-اسباب بازی

فیگور حیوانات گزینه مناسب برای شناخت حیوانات، صدای مختلف آنها، محل زندگی و فایده آن‌ها در طبیعت می باشد. شناخت حیوانات با استفاده از این نوع فیگور و عروسک‌ها مثل فیگور حیوانات باغ وحش و دایناسور می‌تواند به کودک شما کمک کند. سالن عروسک که در آن آرایش می کنید و لباس پرنسس خود را می پوشید. در اینجا شما مهارت های آرایش و لباس پوشیدن خود را اعمال می کنید تا او را خیره کننده و زرق و برق دار کنید.

  • از دیگر فواید عروسک بازی می توان به افزایش حس مسئولیت پذیری و تفکر حل مسئله در موقعیت های مختلف اشاره کرد.
  • 3-به دنبال اسباب بازی هایی باشید که به رشد تخیل دختر کوچک شما کمک کند.
  • کودکان و خردسالان بیشتر مهارت های ارتباط اجتماعی و نحوه برقراری را از طریق بازی با اسباب بازی یاد می گیرند.
  • انواع خرس‌های عروسکی بزرگ (شاسخین) یا متوسط با رنگ‌های شاد و فانتزی زیبا در فروشگاه اسباب بازی بازی موز وجود دارد که بچه‌ها حتی با دیدن عکس این عروسک ها نیز هیجان‌زده می‌شوند.
  • به‌طور معمول قیمت عروسک پولیشی ارزان‌تر از دیگر انواع عروسک‌هاست.
  • در انتخاب عروسک‌ها برای نوزاد باید دقت بسیاری کرد تا استانداردهای لازم برای بازی داشته باشد.

از انواع پک های باربی میتوان به عروسک باربی Angel ، مدل پزشک ، پرستار ، مدل 4 تایی و… با انواع و اقسام لوازم همراه مانند کفش ، لباس ، کیف ، فرزند و… همراه می باشد. عروسک مخروطی sparkle girlz با موهای زیبا و لباس های رنگی یک عروسک فوق العاده زیبا برای بازی و تفریح کودکان شما به ویژه دختر بچه ها می باشد.این عروسک 25 سانتی متر ایت و مناسب گروه سنی 3 سال به بالا می باشد. عروسک سفید برفی و پرندش از دنیای دیزنی اومده تا به خونه های شما بیان.عروسک دخترانه سفید برفی یک اسباب بازی فوق العاده برای کادوی تولد بالای 3 سال می باشد که بسیار با کیفیت و منحصر به فرد است.

عروسک السا و آنا سایز متوسط

یک خانه عروسکی، نسخه مینیاتوری یک خانه واقعی و اجزای سازنده آن دارای لوازم جانبی در اندازه‌ها و اشکال مختلف هستند. کودک شما می‌تواند یک خانواده عروسکی ایجاد کند و نقش و پویایی خانواده اعضای مختلف را درک کند. همچنین لوازم جانبی خانه عروسکی کودک شما را بیشتر به فکر، درک و کار با اشیا و موقعیت های زندگی واقعی وا می‌دارد. عروسک‌ها از جمله اسباب بازی‌هایی هستند که می‌توان گفت همه کودکان به آن علاقه‌مند هستند.

عروسک

عروسک خرگوش جلی کت نیز با ظاهر بامزه و گوش‌های درازش یکی از پرطرفدارترین عروسک ها در بین کودکان است. عروسک خرگوش سفید و خاکستری در بین کودکان محبوبیت بیشتری دارند. عروسک مجله اسباب بازی های پولیشی جلی کت به دلیل بافت نرم و وزن بسیار کمی که دارند برای بازی کودکان بسیار مناسب هستند. سن و جنسیت دو معیار اصلی برای انتخاب خانه عروسکی مناسب برای کودک شماست.

عروسک دخترانه

این مدل عروسک بخاطر وزن بالا و قابلیت حمل آسان و مقاومت بسیار خوب در برابر ضربه، برای کودکان خردسال مناسب است. ارتباط کودکان با اسباب بازی های ساخته شده از مواد مختلف متفاوت است. مثلا باربی یک شخصیت پرطرفدار بین دختران است، اما همه مدل های این کاراکتر برای دختران مناسب نیستند. وقتی نوبت به انتخاب عروسک بچه برای این گروه سنی می رسد، باز هم هر چه نرم تر باشد بهتر است. هدیه دادن یک اسباب بازی مشابه، به دختر یکساله و 5 ساله اشتباه بزرگی است.