فروش گوشی های هوشمند با سرعت بالا می رود


سورپرایز، شگفتی، گوشی هوشمند فروش دوباره کاهش یافته است به گفته شرکت تحلیلگر فناوری IDC، فروش گوشی کاهش یافته است در سه ماهه اول سال 2023 تقریباً 15 درصد نسبت به سال گذشته. فروش در چند فصل مالی گذشته کاهش یافته است.

بیشتر کاهش سرعت احتمالاً به دلیل تلاقی عوامل اقتصادی مرتبط با بیماری همه گیر مانند خطوط عرضه آشفته و تورم سرسام آور است. اما جنبه دیگری که می تواند توضیح دهد که چرا افراد کمتری گوشی می ،ند این است که در بیشتر موارد، تلفن ها کاملاً خوب هستند. تلفن‌های هوشمند مدرن، هم از نظر طراحی و هم از نظر قابلیت‌های نرم‌افزاری، پیشرفت کرده‌اند، و آینده تلفن‌ها احتمالاً شامل پیشرفت‌های آهسته و تکراری است نه جهش‌های بزرگ که ارتقای سریع‌تر را تضمین می‌کند.

واکنش تولیدکنندگان گوشی های هوشمند به این افت فروش، حداقل در ظاهر، قاطعانه بوده است «این خوب است». شرکت ها به این زودی ها عرضه دستگاه های جدید را به صورت سالانه متوقف نخواهند کرد. آنها همچنین سعی دارند با آزمایش فاکتورهای شکل جدید، علاقه و هیاهو ایجاد کنند. طبق گزارش‌ها، گوگل در حال برنامه‌ریزی برای معرفی یک گوشی پی،ل تاشو 1700 دلاری در رویداد IO خود در 10 می است که امیدوار است مردم را نسبت به تلفن‌های خود شگفت زده کند.

در اینجا برخی از اخبار فنی بیشتر است.

روزی یک سیب

اپل مدتی است که وارد بازی ردیابی سلامتی شده است. در سال 2020، این شرکت Apple Fitness+ را راه‌اندازی کرد، سرویس رقیب Peloton که با پرفروش‌ترین ساعت اپل همگام است. اکنون به نظر می‌رسد اپل در حال برنامه‌ریزی برای توسعه این سرویس است که توسط هوش ماشینی پشتیب، می‌شود.

به گفته مارک گورمن در بلومبرگ، اپل است خدمات سلامت دیجیتال خود را گسترش دهد شامل مربیگری تن، اندام شخصی و ردیابی احساسات. این سرویس‌ها ممکن است در نسخه جدیدی از برنامه Health در iPad نیز ظاهر شوند. گفته می‌شود که بخش مجهز به هوش مصنوعی این اپلیکیشن می‌تواند داده‌ها را از پوشیدنی‌های شما بگیرد و در طول روز پیشنهادهای بهداشتی بدهد، مانند زمان ورزش و نحوه تغذیه سالم‌تر.

انتظار می رود م،تور خلق و خوی اپل و برخی دیگر از ویژگی های سلامتی در طی کنفرانس جه، توسعه دهندگان اپل در اوایل ژوئن معرفی شوند. ویژگی های مربیگری احتمالاً تا اوا، سال جاری عرضه نمی شود.

هاله محدود

در اخبار غیر بهداشتی، آمازون تصمیم گرفته است تعطیل ، خط تولید Halo آن این به م،ای پایان یافتن ردیاب‌های تن، اندام Halo و ساعت‌های زنگ دار آمازون است که خواب شما را ردیابی می‌کنند. دستگاه های Halo هرگز در بازار تن، اندام بزرگ نبودند، اما عجیب و غریب و وحشتناک بودند. ردیاب‌های تن، اندام به گونه‌ای مطرح شدند که می‌توانند تقریباً همه جنبه‌های فردی را که آن‌ها را پوشیده است، از جمله نظارت بر احساسات شما و اسکن ، شما، کنترل کنند. چربی بدن. آمازون می گوید که دستگاه های Halo آن در 31 ژوئیه کار خود را متوقف می کنند، اما این شرکت ارائه خواهد کرد بازپرداخت به هر ،ی که دستگاه Halo را در سال گذشته ،یداری کرده است.

آمازون مشتاق بوده است کاهش هزینه ها در سراسر عملیات آن این شرکت پیشنهادات اکو خود را در ماه نوامبر کاهش داد و کارکنان خود را ا،اج کرد منابع انس،، مح،ات ابری، و هواپیماهای بدون سرنشین ت،یمات اما اجازه ندهید که تعطیلی Halo شما را فریب دهد: این شرکت هنوز هم علاقه زیادی به سلامتی دارد. (مخصوصاً همه آن داده های شیرین و شیرین بیماران.) آمازون در حال پیشرفت است کلینیک آمازون خدمات بهداشت از راه دور، و در فوریه آن ،ید خود را تکمیل کرد از One Medical، یک ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی اولیه.

گجت Lab Bro-dcast

توپ ها. تقریباً نیمی از مردم این سیاره آن‌ها را دارند، اما گونی‌های ناخوشایند معمولاً در بسیاری از جامعه مودب نادیده گرفته می‌شوند. اخیراً، ده‌ها شرکت شروع به سرمایه‌گذاری بر روی کیسه بیضه کرده و مایعات پاک‌کننده توپ، لوسیون‌ها و دئودورانت‌ها را برای غدد ، می‌فروشند. شرکت‌ها مدت‌هاست که از استانداردهای زیبایی اجتماعی برای فروش محصولات به ،ن استفاده می‌کنند و اکنون ،ت مردان است. تا حد زیادی، بازاریابی جواب داده است و محصولات آرایش مردانه را تنها در چند سال به یک صنعت 70 میلیارد دلاری تبدیل کرده است.

این هفته در آزمایشگاه گجت پاد،ت، زاک جیسون، رئیس راستی‌آزمایی WIRED، به این برنامه می‌پیوندد تا درباره تجربه‌اش با اسپری‌های کیسه بیضه و دنیای گسترده محصولات زیبایی مردانه گفتگو کند.


منبع: https://www.wired.com/story/smartp،ne-sales-slump-q1-2023/