فناوری مورد علاقه ما برای باغ خانه | سیمی


وقتی دوستانم ویدیویی از ماشین چمن زنی رباتیک کوچکشان که در امتداد یک چمن مسطح طول، برخورد می کند فرستادند، من شک داشتم. چگونه وسیله ای به اندازه یک تایر کوچک می تواند چمن بزرگی را کنده کند؟ خوب، Husqvarna ماشین‌های چمن‌زنی می‌سازد که می‌توانند، با دقت بسیار زیادی، و سال‌هاست که هستند. در حالی که ربات نمی تواند به طور خلاصه مانند یک علف شکن لبه بزند، شما همچنان با تلاش بسیار اندک، علف های مرتبی خواهید داشت. تیغه ها و مالچ ها را ،د می کند تا شما را از کار تخلیه مداوم ظرف نگهداری نجات دهد.

محدودیت ها شامل نصب سیمی است که به کل محیط چمن سنجاق شده است. همچنین، ماشین‌های چمن‌زنی نسبت به ماشین‌های چمن‌زنی فشاری یا سواری در شیب‌های تندتر قابل اعتمادتر هستند. و مانند یک جاروبرقی روباتیک، نمی تواند ،اب بازی ها، صندلی ها و شلنگ هایی را که مانع از مسیر آن شده اند را جدا کند. موانع باید قبل از ،وج از ایستگاه شارژ برداشته شوند. در نهایت، ،مت های جداگانه چمن که توسط یک راهرو یا پیاده رو جدا شده است را نمی توان پوشاند. در غیر این صورت، دستگاه نسبتاً کامل است.

بزرگترین ایراد؟ قیمت. برای یک حیاط شهری، اتوموور 115H (4G) مس، 700 دلار است و برای پوشش یک چمن بزرگتر در حومه شهر، اتوموور 415X عریض تر 2000 دلار قیمت دارد. در حالی که سایر مارک‌های ارزان‌تر ممکن است به خوبی نیازهای شما را برآورده کنند، Husqvarna چندین دهه است که ابزارهای منظره را کامل می‌کند و به ساخت سخت شهرت دارد. می‌توانم بگویم ارزشش را دارد، اما نکته کلیدی این است که ماشین‌کاری پیدا کنید که برای حیاط و بودجه شما کار کند.


منبع: https://www.wired.com/gallery/our-favorite-tech-،me-garden/