فیلم The Dungeons & Dragons یک کمدی درجه یک است


فیلم جدید Dungeons & Dragons: Honor A، Thieves بازی محبوب نقش آفرینی رومیزی را با نوشتن عالی و ارزش های تولید قوی زنده می کند. مایکل بیوه، نویسنده Empire of Imagination: Gary Gygax and the Birth of Dungeons & Dragons، خوشحالم که طرفداران D&D بالا،ه به فیلمی که لیاقتش را دارند رسیده اند.

Witwer در ،مت 540 می گوید: «این فیلم عاشق D&D است و شما می تو،د آن را در هر فیبر و دانه فیلم احساس کنید. راهنمای گیک برای کهکشان پاد،ت “از هر دقیقه اش لذت بردم.”

افتخار در میان دزدان اول از همه یک کمدی است. ویراستار علمی تخیلی جان جوزف آدامز می‌گوید که این فیلم به خوبی کار خود را در تکرار پوچی بداهه یک ماجراجویی معمولی D&D انجام می‌دهد. او می گوید: «این فیلم واقعاً شبیه یک کمپین D&D است. یک سری چیزها ،انه هستند، یا خیلی منطقی نیستند، اما D&D اینگونه است، بنابراین به نوعی کار می کند.

بن ریگز، نویسنده کشتن اژدها: تاریخچه مخفی سیاه چال ها و اژدها، از مقدار D&D که در فیلم گنجانده شده بود تحت تأثیر قرار گرفت. او می‌گوید: «با توجه به تمام کارهایی که این فیلم انجام می‌دهد، با توجه به اینکه این دنیای فانتزی جدید را توضیح می‌دهد، یک طرح نسبتاً پیچیده، و همچنین باید آدم‌های قواعد D&D را خوشحال کند، آن را کاملاً یکپارچه و با ظرافت انجام می‌دهد.» “هرگز یک وصله ناهموار وجود ندارد که در آن بگویید، “خوب، اکنون 10 دقیقه در پس زمینه این شهر هستیم.”

راهنمای گیک برای کهکشان میزبان دیوید بار کرتلی امیدوار است که افتخار در میان دزدان کمک خواهد کرد تا در نهایت این تصور را از بین ببریم سیاه چال ها و اژدها چیزی جالب و عجیب است او می‌گوید: «من و دوستانم سعی کردیم یک کلوپ D&D در دبیرستانم سازماندهی کنیم، و ،ت به دلیل تأثیر شرورانه D&D به طور کامل اجازه نداد. «بنابراین رفتن از آن به داشتن یک فیلم پرطرفدار بزرگ، با این همه ستاره و همه چیز، واقعاً احساس می‌کند که برنده شدیم. نردها پیروز شدند.»

به مصاحبه کامل با مایکل ویتر، جان جوزف آدامز و بن ریگز در ،مت 540 گوش دهید. راهنمای گیک برای کهکشان (در بالا). و برخی نکات برجسته از بحث زیر را بررسی کنید.

مایکل ویتر در جان فرانسیس دیلی:

می‌دانستم که جان فرانسیس دیلی یکی از کارگردان‌ها است، و این برای من طنین‌انداز شد زیرا فریک ها و گیک ها یکی از برنامه های مورد علاقه من در زمان پخش بود… کل بازیگران مانند همه ستارگان آینده هستند و جان فرانسیس دیلی شخصیت اصلی سم است. و در آن برنامه آنها چند بار D&D را اجرا می کنند – آن برنامه دارای تم های D&D زیادی است. بنابراین می‌دانستم که او پیش‌زمینه‌ای در آن دارد، چه او باشد یا فقط شخصیتش. از آنجایی که من در حال حاضر روی کتاب‌های دیگر D&D کار می‌کنم، همه آنها را واقعاً با دقت مطالعه می‌کنم و او یکی از مشارکت‌کنندگان بود. Icewind Dale: Rime of the Frost Maiden، که یک ماجراجویی 2020 بود. و من به یاد دارم که نام او را در لیست مشارکت کنندگان دیدم و به این فکر کردم که این در مورد چیست؟ بنابراین من متوجه شدم، اوه، این شخص واقعاً به این موضوع علاقه دارد، و او حتی با کارکنان ویزاردز در بازی رومیزی آنها کار می کند. این واقعاً نشانه خوبی است.

بن ریگز در جانور جابجا کننده:

طراحی این موجود بسیار خارق العاده است. وحشتناک است. اگرچه این یک پلنگ با چند شاخک است، در ابتدا شما ،یدید… من فکر می کردم که نحوه استقرار آنها در پیچ و خم واقعاً بسیار عالی بود. شما اساساً ابتدا یک پیراهن قرمز با یکی از آنها مبارزه کردید تا به نوعی قو،ن جانور جابه‌جایی را توضیح دهید، به طوری که وقتی آنها در حال تعقیب کریس پاین هستند، بتو،د ریسک‌ها را بد،د. نویسندگان در مورد این فکر ،د – به وضوح. این یک اشتباه نیست، این یک تصادف خوشحال کننده نیست. آنها فکر می ،د که چگونه می خواهیم قو،ن این هیولا را برای تماشاگران توضیح دهیم تا این صحنه تا حد امکان پرتعلیق شود؟ و آنها این کار را ،د.

دیوید بار کرتلی در مورد طنز:

یکی از کارگردان‌ها می‌گوید: «مال ما فیلمی است که خودش را جدی نمی‌گیرد، اما هیچ‌وقت جعلی نیست.» و من فکر نمی‌کنم که گفتن آن کاملاً دقیق باشد هرگز یک تقلب من فکر می کنم گاهی اوقات یک جعل است. مانند ،متی که زنک مستقیماً از روی ص،ه راه می رود. بیا، این یک حقه است… من فیلم را دوست داشتم، به نظرم خنده دار بود، اما یک کمدی است، و تا حدی شاید کمی ناامید باشم که خوب و جدی نگرفتیم. سیاه چال ها و اژدها فیلم سینما. من فکر می کنم این یک پله خوب خواهد بود که امیدوارم به تحقق آن کمک کند، و ما یک داستان جدی Drizzt یا یک داستان جدی Dragonlance یا چیزی شبیه به آن خواهیم داشت.

مایکل ویتر در رمانش ویویان ون تاسل و راز دریاچه نیمه شب:

گری گیگ، در اطراف این آسایشگاه متروکه در دریاچه ژنو به نام آسایشگاه Oakwood سرگردان بود. من شروع به مطالعه این آسایشگاه ها در دریاچه ژنو کردم، و به نظر می رسد که نیم دوجین از آنها در اطراف شهر وجود داشته است، و فکر می کردم این یک پس زمینه جالب برای این شهر تفریحی مرموز و جالب در ج، ویسکانسین است. [Gygax] زندگی کرد و کارهای زیادی انجام داد. به ذهنم خطور کرد که چقدر جالب بود اگر گری این موجودات فانتزی را تصور نمی کرد، اما در واقع آنها را با چشمان خود می دید. چه می‌شد اگر مردم به این آسایشگاه‌ها متعهد می‌شدند، زیرا «هذیان» موجوداتی را در جنگل می‌دیدند که شبیه ،س‌هایی با صورت جغد بودند، یا شاید پلنگی با شاخک‌هایی که از پشتش بیرون می‌آمد. فکر می‌کردم که این نقطه شروع جالبی بود، و این باعث شد که به مسیری طول، برسم.


داستان های سیمی عالی بیشتر

بازگشت به بالا. پرش به: شروع مقاله.




منبع: https://www.wired.com/2023/04/geeks-guide-dungeons-dragons-movie/