لوازم یدکی لیفان 620 فروشگاه آنلاین لوازم یدکی خودرو | chenyadak

لوازم یدکی لیفان 620 فروشگاه آنلاین لوازم یدکی خودرو | chenyadak

استفاده از لوازم یدکی لیفان ۶۲۰ که از نمونه‌های بی¬کیفیت و ارزان تهیه شده‌اند، در ابتدای کار باگ‌های بزرگی نشان لوازم لیفان ۶۲۰ می‌دهد. با پیشرفت تکنولوژی و گسترش اینترنت، فروشگاه های اینترنتی به شدت جای خود را در میان مردم باز کرده اند. فروشگاه لوازم یدکی چین یدک در جهت رفاه حال شما اقدام به راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی کرده است. شما می توانید تمام قطعات لیفان 620 را بدون واسطه از نمایندگی لوازم یدکی لیفان خریداری نمائید. کافی است قطعه مورد نظر خود را انتخاب و با ارسال رایگان تحویل بگیرید.

  • ولی انچه که در هنگام خرید مورد توجه افراد قرار می‌گیرد لوازم یدکی خودرو است.
  • در طی این سالها تمرکز فعالیت این شرکت در زمینه توسعه تکنولوژی، ساخت، تولید و فروش محصولاتی نظیر موتور سیکلت و خودرو و همچنین سرمایه‌گذاری در بازارهای مالی بوده است.
  • موارد ذکر شده، تنها بخش کوچکی از لوازمات و کالاهای مصرفی یدکی لیفان 620 می باشد،برای پیدا کردن قطعه مورد نظر خود به پائین صفحه و مراجعه نمائید.

خودروی لیفان 620 در قسمت امکانات ایمنی و رفاهی خود از رقبای خود جلوتر است. این خودرو موفق به دریافت ۳ ستاره ایمنی از موسسه استاندارد و امنیت خودروهای چین شده است. داشبورد دو قسمتی است که سیستم صوتی مجهز به مانیتور و دو دریچه هوا به همراه دکمه‌های کنترلی به شکل چرخشی روی آن قرار دارند. از نقاط قوت لیفان 620 می‌توان به چهار ترمز دیسکی آن اشاره کرد که این قابلیت در سایر خودروهای رقیب آن وجود ندارد و ترمز عقب آن‌ها از نوع دیسکی نیستند. کلیه قطعات داخل کابین لیفان از جمله دستگیره داخلی، داشبورد، کمربند ایمنی، سوئیچ، دستگیره تنظیم ارتفاع صندلی، کلیه صندلی ها، چراغ سقفی، ایربگ انواع خار، قاب و … در این دسته موجود است. همیشه باید محصولاتی را انتخاب کنید که با مشخصات خودروی شما مطابقت داشته باشند.

امکانات ایمنی و رفاهی  لیفان 620

با توجه به وارداتی بودن بخش قابل توجهی از لوازم یدکی این خودرو، حتما لازم است برای خرید لوازم آن به سراغ مراکز فروشگاهی معتبر بروید. فروشگاه‌هایی که محصولات اورجینال را به‌همراه ضمانت در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهند. اتومبیل لیفان آپشن‌های گوناگونی مانند سانروف، دوربین عقب، سنسورپارک، رهیاب ماهواره‌ای، سیستم روشن و خاموش شدن چراغ‌ها به طور اتوماتیک و غیره دارد.

چراغ

لیفان یک شرکت چینی است که در ابتدا به تولید دوچرخه و سپس موتور سیکلت می‌پرداخت، این شرکت تولید نخستین خودروهای خود را در سال ۲۰۰۵ آغاز کرد. قیمت لوازم یدکی لیفان با توجه به نوسات ارزی ثابت نبوده و بابت این موضوع ما نمیتوانیم قیمت مشخصی در سایت قرار دهیم. در صورتی که نیاز به هر قطعه ای از قطعات یدکی لیفان 620 نیاز دارید، میتوانید جهت تهیه قطعات با ما تماس بگیرید یا در صورت تمایل به صورت حضوری برای خرید تشریف بیاورید. خودروی لیفان ۶۲۰ با دو نوع موتور ۱۸۰۰ سی‌سی و ۱۶۰۰ سی‌سی به فروش می‌رسد. توان خروجی و گشتاور موتور لیفان ۶۲۰ تلنت ۱۸۰۰، معادل ۱۳۱ اسب بخار و ۱۶۰ نیوتن متر است که به وسیله یک گیربکس پنج سرعته دستی به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

راهنمای خرید اینترنتی لوازم یدکی لیفان 620 اصلی

زیرا موتور آن بسیار پیشرفته‌تر و آپشن‌های موجود در آن نیز بسیار بیشتر می‌باشد. در این مدل موتور 4 سیلندر با حجم 2400 سی سی است و 158 اسب بخار قدرت دارد و جعبه دنده 6 زمانه اتومات دارد. مصرف سوخت این مدل حتی از مدل 620 هم کمتر است و در هر 100 لیتر چیزی در حدود هشت و هفت دهم لیتر مصرف سوخت دارد. استاندارد آلایندگی یورو 5 از دیگر ویژگی‌های این خودرو محسوب می‌شود که سبب شده است درصد آلایندگی پایینی داشته باشد. در لیفان 820 به جای 2 کیسه هوا از 6 کیسه هوا استفاده شده است که باعث می‌شود راننده و سرنشینان از ایمنی کاملی برخوردار باشند.