مایکروسافت اینترنت اکسپلورر را به زور از رایانه شما حذف می کند


اینترنت ا،پلورر مایکروسافت سزاوار مرگ بود یا حداقل از ،ی اش رها شود. این مرورگر 27 ساله مدت هاست که درگیر مشکلات عملکردی و امنیتی است و مایکروسافت به طور کامل به مرورگر Edge خود رفته است. (در حالی که تقریبا باقی افراد به Google Chrome منتقل شده است.)

مایکروسافت سال گذشته رسما IE محاصره شده را به قتل رساند، اگرچه حضور شبح‌آمیز آن هنوز بر روی رایانه‌های شخصی ویندوزی در سراسر جهان باقی مانده است. مایکروسافت در تلاش برای ،اش دادن بقایای باقی مانده، اکنون شروع به کار کرده است به طور خودکار حذف می شود نمونه هایی از اینترنت ا،پلورر از رایانه های کاربران. به‌روزرس، نرم‌افزاری مرورگر Edge که از این هفته منتشر شد، اینترنت ا،پلورر 11 را برای همیشه در هر رایانه ویندوزی که هنوز آن را نصب کرده است غیرفعال می‌کند.

از برخی جهات، پایان من،ی است. مایکروسافت عادت داشت اینترنت ا،پلورر را تقریباً به همه چیز وادار کند، تا جایی که این عمل جرقه ای را برای فدرال ایجاد کرد کت و شلوار ضد تراست در مقابل شرکت در سال 1998. ورود به داخل و حذف اجباری نرم‌افزار به‌نظر می‌رسد به‌طور مشخص پای، طاقت‌فرسا برای این چرخه است.

البته همه چیز فقط از گرد و غبار ستاره ای ساخته شده است و بقایای تکه تکه شده اینترنت ا،پلورر به شکلی به کار خود ادامه خواهند داد. ،اصر بصری مرورگر مانند آی،‌ها و میانبرهای آن تا زم، که به‌روزرس، ویندوز در اوا، سال جاری آن‌ها را از بین نبرد، روی دسکتاپ‌ها باقی خواهند ماند و مایکروسافت می‌گوید که این کار را انجام خواهد داد. حمایت ، برخی از ویژگی های سازگاری اولیه با اینترنت ا،پلورر در مرورگر Edge تا سال 2029.

در اینجا برخی از اخبار فنی دیگر است.

کانال های اینستاگرام

اینستاگرام در حال دریافت یک ویژگی پخش جدید به نام کانال ها است که به حساب های شخصی اجازه می دهد مستقیماً به دنبال کنندگ، که شرکت می کنند پیام ارسال کنند. شرکت مادر اینستاگرام Meta اعلام کرد این ویژگی (خود شبیه سازی از یک ویژگی مشابه در تلگرام) این هفته، با مارک زاکربرگ، مدیر عامل متا، اولین نمونه از آن را به نمایش گذاشت.

کانال ها مانند نوعی چت گروهی یک طرفه کار می کنند. یکی از حساب‌ها محتوا را پست می‌کند، خواه یک ع،، ویدیو یا پیام متنی باشد و دنبال‌کنندگان می‌توانند با واکنش‌های ایموجی پاسخ دهند یا به نظرسنجی‌ها پاسخ دهند. این ویژگی در حال حاضر در مرحله آزمایش اولیه است و تنها تعداد کمی از کاربران قادر به آزمایش آن هستند. کانال ها نیز از طریق در دسترس هستند فیس بوک مسنجر، دوباره در آزمایش اولیه محدود.

Minecrocs

الان خدای تو کجاست؟ کروک‌های با موضوع Minecraft واقعی هستند.

هرج و مرج این همکاری فریاد می زند: «همانطور که در آرامش کامل کرو، هستید، کاردستی کنید. کپی تجاری.

همچنین اعلام شد وب سایت رسمی مایکروسافت، این برند معروف کفش همسایه با مد با بازی voxel crafting برای تولید چهار جفت کفش، از پارگی های بلند گرفته تا سرسره های ساده، همکاری کرده است. ضربات راحت دارای پالت رنگ سبز و قهوه ای متمایز Minecraft است و می تواند با جذابیت های جداشدنی به شکل شخصیت های ک،یک Minecraft مانند “استیو” و “خوک” همراه باشد. آنها هر دو واقعی هستند و برای ،ید موجود است.

چتی کن

اگر این هفته بیش از یک ث،ه را در اینترنت سپری کرده باشید، متوجه خواهید شد که چت ربات ها همه جا هستند. آن‌ها هنر و گفتگوی بی‌پای، ایجاد می‌کنند و کنفرانس‌های الهام‌بخش مملو از تبشیرهای بازاریابی و رپ‌های فری استایل عجیب و غریب درباره هوش مصنوعی. ربات‌های چت اکنون حتی می‌توانند به جستجوی آنلاین کمک کنند و گهگاه تسلیم شوند حملات پ،ک وجودی در این فرآیند (آنها هم مثل ما هستند!)

مایکروسافت موتور جستجوی بینگ خود را با استقرار یک ربات هوش مصنوعی مولد برای هدایت افراد در جستجو احیا کرد. برای اینکه کوتاه نیامد، گوگل عجله کرد تا ربات جستجوی خود به نام Bard را معرفی کند. این بزرگترین رقابت تاکنون در ا،یستم هوش مصنوعی رقابتی است.


منبع: https://www.wired.com/story/microsoft-removing-internet-explorer-from-pcs/