مردم عاشق خودروهای برقی هستند! حالا قسمت سخت فرا می رسد


در واقع، ،ت فدرال از ایالت‌هایی که برای دریافت پول شارژر عمومی درخواست می‌کنند، خواسته است تا طرح‌هایی را ارائه کنند که در آن جزئیات نحوه پشتیب، از نیروی کار جدید برای خدمات رس، به آنها را توضیح دهد. والتر تورن، رئیس محصول در ChargerHelp که خدمات عملیات و تعمیر و نگهداری را به شرکت‌های شارژ و ،ت‌ها ارائه می‌کند، می‌گوید: «یکی از بزرگترین چیزهایی که ما واقعاً درباره آن هیجان‌زده هستیم، تأکید مداوم بر قابلیت اطمینان است. این شرکت با انجمن مهندسان خودرو، یک نهاد استاندارد بین‌المللی، کار می‌کند تا مشخص کند که چه مهارت‌هایی برای سرویس شارژرها لازم است و گواهینامه‌هایی برای آنها ایجاد کند. این اولین قدم برای آموزش تعمیرکاران شارژر خودروهای الکتریکی است.

کرانچ ساخت و ساز

در این میان، شارژرهای زیادی باید وارد زمین شوند. EVGo، یکی از بزرگترین شرکت های شارژ کشور، می گوید که در حال حاضر بیش از 4500 شارژر در خط لوله مهندسی و ساخت و ساز خود دارد که بیشترین تعداد شارژر در تاریخ بیش از یک دهه خود است. و در حال حاضر، فرآیند قرار دادن یک شارژر جدید ممکن است سال ها طول بکشد.

برخی از تأخیرها به یک مسئله حیاتی اما چرندی ختم می شود: اجازه دادن. شارژرهای سریع، که می توانند باتری خودرو را در کمتر از یک ساعت دوباره پر کنند، به کار ساختم، قابل توجهی نیاز دارند. فرآیند وارد ، آنها به زمین از مک، به مکان دیگر تفاوت چند، ندارد – نیاز به هماهنگی با تاسیسات، حفر سنگرها و سپس نصب تج،ات دارد.

اما به گفته کارشناسان، روند دریافت مجوز برای انجام این کار می تواند در هر حوزه قضایی یا شهری متفاوت باشد. شرکت‌های شارژ کننده خواستار یک فرآیند ساده شده‌اند که در مکان‌های مختلف اعمال می‌شود – فرآیندی که می‌تواند برای مثال، یک بازبینی خودکار برای ایمنی محلی و مطابقت با کد انجام دهد، همان چیزی که و، انرژی در هنگام تامین بودجه آن را راه‌اندازی کرد. برنامه مشابه پنل خورشیدی.

در همین حال، کمبود تج،ات الکتریکی دوران همه گیر، و به ویژه مبدل ها، کشیده شده اند. مت هورتون، مدیر عامل شرکت شارژ Voltera، سال گذشته در مصاحبه ای گفت: “دلیلی وجود دارد که چرا باید زود شروع کنید.” راه‌اندازی و راه‌اندازی حتی دقیق‌ترین شارژر برنامه‌ریزی‌شده می‌تواند بیش از آنچه بسیاری از ،ت‌ها یا دارندگان خودروهای برقی فکر می‌کنند طول بکشد.

تلاش پایدار

اگر قرار است پروژه بزرگ شارژ آمریکا به موفقیت برسد، شرکت‌ها باید بدانند که پس از پایان جشنواره پول فدرال فعلی، پولی برای شارژ خودروهای الکتریکی وجود خواهد داشت. اگرچه ممکن است بدیهی به نظر برسد که در برخی مواقع خودروهای برقی به قدری رایج خواهند بود که شارژ آنها می تواند تجارت خوبی باشد، دقیقاً چه زم، و چگونه مشخص نیست.

شرکت‌هایی که شبکه‌های شارژ می‌سازند یا راه‌اندازی می‌کنند نگران رقابت از سوی شرکت‌های عمومی انحصاری هستند که می‌توانند شارژرهای خود را بسازند و در برخی ایالت‌ها در زمان‌های اوج تقاضا، هزینه برق را از اپراتورهای ایستگاه‌ها به میزان قابل توجهی بیشتر دریافت می‌کنند. همچنین نگر، هایی وجود دارد که با وجود هزینه های کلان ،ت ایالات متحده، ممکن است بودجه عمومی کافی برای دور زدن وجود نداشته باشد.

شارژرها با هزینه های ثابت بالا از جمله ،ید و ساخت املاک و مستغلات همراه هستند. در مکان‌هایی که وسایل نقلیه الکتریکی نسبتاً کمی دارند، بازگرداندن این سرمایه‌گذاری ممکن است زمان زیادی طول بکشد. طبق لایحه آب و هوا، ایالت‌ها موظف هستند بدون توجه به ترافیک محلی خودروهای برقی، شارژرهایی را در امتداد هر 50 مایل بزرگراه بسازند. جیمی هال، استراتژیست ارشد سیاست خودروهای الکتریکی در جنرال موتورز، در یک کنفرانس گفت: «نیاز به کمک وجود دارد. رویداد صنعت در ماه دسامبر. “مورد تجاری امروز برای شارژ سریع راهرو بزرگراه می تواند دشوار باشد.”

برخی از ناظران خوش‌بین‌تر صنعت، این موضوع را یک مسئله کوتاه‌مدت می‌دانند که می‌تواند در حدود نیم دهه آینده و قبل از اتمام بودجه عمومی حل شود. مول،، تحلیلگر موسسه Rocky Mountain می‌گوید که سرمایه‌گذاری زیادی به سمت شرکت‌ها جریان دارد. ایده این است که شرکت هایی که می توانند اکنون زیرساخت شارژ ایجاد کنند و رانندگان را به استفاده از آن عادت دهند، می توانند از وفاداری خود برای دهه های آینده سود ببرند. او می‌گوید: «ما به نقطه عطفی نزدیک می‌شویم که در آن شارژ عمومی هم واقعاً مورد نیاز است و هم شروع به ،ب درآمد می‌کند. به عبارت دیگر، سخت کوشی می تواند نتیجه دهد.


منبع: https://www.wired.com/story/people-love-electric-vehicles-now-comes-the-hard-part/