من مدیر عامل Reddit هستم و فکر می کنم تنظیم رسانه های اجتماعی ظلم است. آیتا؟


برای اولین 20 دقیقه از مکالمه ما، استیو هافمن، مدیر عامل Reddit، ششمین وب سایت پربازدید در ایالات متحده، تاثیر خوبی از یک مدیر فنی دهه 2020 دارد. او در نقطه‌ای می‌گوید: «مأموریت ما این است که تعلق جامعه و توانمندسازی را برای همه در جهان به ارمغان بیاوریم.»

اما بعد از هافمن در مورد مقررات می پرسم. ،ت ایالات متحده به طور فزاینده‌ای به دنبال راه‌هایی برای مهار محتوای افراطی، دروغ‌های ویروسی، و تئوری‌های توطئه است که مرزهای نازکی را از رسانه‌های اجتماعی به فضای گوشت ش،ته است و منجر به خشونت و گفتمان سیاسی می‌شود که با زبان و روایت‌های 4Can عجین شده است. پرونده ای در دادگاه عالی ایالات متحده در حال آزمایش حمایت های ارائه شده به شرکت های فناوری بزرگ به ،وان پلتفرم و نه ناشر است. شرکت‌های رسانه‌های اجتماعی با حملات راست سیاسی، که آنها را به سانسور دیدگاه‌های محافظه‌کار متهم می‌کنند، و از سوی چپ‌ها که می‌گویند برای جلوگیری از فرسایش هنجارهای دموکراتیک بسیار کم کاری می‌کنند، مواجه می‌شوند.

هافمن، که مدتی درگیر تنش بوده، به سمت خود متمایل می‌شود. او می‌گوید: «،ت، نخبگان – هر چه می‌خواهید بگویید – همیشه قبل از اینکه خودشان را سرزنش کنند، دیگران را مقصر می‌دانند. مدیر او از بخش روابط عمومی – ردیت یکی از آن‌ها را دارد – برای پایان مصاحبه سه دقیقه‌ای اخطار می‌دهد، اما هافمن در حال گام برداشتن است. این چیزی است که من واقعاً از آن می ترسم. نه فقط به خاطر شرکتی که در آن کار می کنم. اما برای دموکراسی،” او می گوید. طنز این است که افرادی که از مرگ دموکراسی شکایت می کنند، احتمالا قاتلان دموکراسی خواهند بود، قدرت را از مردم می گیرند و آن را در حکومت متمرکز می کنند.

بعداً، او درباره گسترش «حفره‌های حافظه» و وضعیت‌های زندان صحبت می‌کند، اعتقادش به اینکه نظریه‌هایی که به ،وان اطلاعات نادرست رد می‌شوند، اغلب درست از آب در می‌آیند، و اینکه چگونه هر ت، از سوی ،ت برای کنترل آنچه در اینترنت منتشر می‌شود، مساوی با اقتدارگرایی است. هافمن معتقد است که پیشنهادات ،ت ایالات متحده برای تنظیم سیستم عامل های رسانه های اجتماعی، آزادی بیان را متوقف می کند.

او می گوید: «به م،ای واقعی کلمه، ما در مورد رسانه های تحت کنترل ،ت صحبت می کنیم. هیچ ،تی وجود ندارد که رسانه ها را کنترل کند که فکر می کنند نجیب نیستند. آن‌ها همیشه می‌گویند این به نفع شماست – “ما در حال ایجاد امنیت بیشتر هستیم” – و احتمالاً این را باور دارند.” او برای مدت طول، م، می کند. او در نهایت می گوید: «رسانه های تحت کنترل ،ت، رسانه های تحت کنترل ،ت هستند».

خوشحالم که بلاک می شود

هافمن در سال 2005 با هم اتاقی خود در دانشگاه ال،یس اوه،ان و آرون سوارتز، نماد آزادی خالص که در سال 2013 درگذشت، Reddit را تأسیس کرد. اکنون، هافمن با سرگرمی به روزهای اولیه بیگناهی سایت نگاه می کند، زم، که اولین دو معضل اعتدال بنیانگذاران این بود که آیا کاربران اینگونه هستند یا خیر. مجاز به استفاده از کلمات فحش یا انتقاد از Reddit است. هافمن می‌گوید: «در حال حاضر آن‌ها تصمیمات آس، به نظر می‌رسند. در طول دو سال اول، سه پست نژادپرستانه وجود داشت و من آنها را حذف کردم.

جدا از مداخله گاه به گاه بنیانگذاران یا ناظران داوطلبی که زیرمجموعه‌ها را ایجاد و پلیس می‌کنند، Reddit اجازه داد تقریباً هر چیزی را در سال‌های اولیه خود بر روی پلتفرم خود بگذارد. تنها تعداد انگشت شماری از قو،ن یا اصول وجود داشت که از همه Redditor ها انتظار می رفت که از آنها پیروی کنند: Do،ing خوب نبود، و تحریک به خشونت در نهایت ممنوع شد. اما برای بسیاری از دهه بعد، Reddit یک پلتفرم محبوب نادر بود که حتی علاقه ای لفاظی به خلاص شدن از تاریک ترین فضاهای خود نشان نمی داد. در سال 2006، بنیانگذاران سایت را به Condé Nast فروختند که همچنین مالک WIRED است و هافمن در سال 2009 آن را ، کرد. (ردیت بعداً به یک شرکت مستقل تبدیل شد و انتشارات Advance مادر Condé Nast سهامدار باقی ماند.)

مشخص ، نادیر Reddit دشوار است، اما زم، که هافمن در جولای 2015 به ،وان مدیرعامل بازگشت، جایی بود که برتری‌طلبان سفیدپوست آشکارا از توهین‌های نژادی به نام زیرمجموعه‌های خود استفاده می‌،د. طرفداران QAnon خانه های پر رونقی داشتند. و زن ستیزی، همجنس گرا هراسی، و ترنس هراسی فقط رایج نبودند، بلکه ایده هایی بودند که کاربران اجتماعات بزرگی را پیرامون آن سازماندهی ،د. درست است، این مخازن با زیرمجموعه‌های عظیم برای بازیکنان پوکمون گو، علاقه‌مندان به گیاهان آپارتم، و افرادی که در معضلات اخلاقی از اینترنت می‌پرسیدند، وجود داشت.آیا من آن ، هستم؟اما در حالی که Reddit کاملاً 4Chan نبود، 4Chan مجاور بود.

هافمن در میان طوفان آتش به Reddit بازگشت. مدیر عامل قبلی، الن پائو، تلاش کرده بود و نتوانسته بود سایت را تمیز کند، و ،وج او به جلب توجه رسانه های جریان اصلی به فضاهای تیره تر این پلت فرم کمک کرد. در عرض چند هفته پس از بازگشت او، این سایت شروع به قرنطینه ، بدترین subreddits کرد و یافتن آنها را سخت‌تر کرد و هشدارهایی درباره محتوای توهین‌آمیز اضافه کرد. جوامعی که تهدید به خشونت در آنها رایج بود، از جمله ،ن تجاوزگر، ممنوع شدند، اما برخی از انجمن های بزرگ و آشکارا نژادپرستانه، از جمله r/،town، ممنوع شدند. هافمن: «محتوای موجود برای بسیاری توهین آمیز است، اما قو،ن فعلی ما را برای ممنوعیت نقض نمی کند گفت در یک از من هر چیزی بپرس به هنگام. یک ماه بعد، قو،ن دوباره تغییر ،د و r/،town به همراه چندین ساب ردیت آشکارا نفرت انگیز دیگر از سایت حذف شد.

در سال‌های بعد، Reddit به تدریج در اقدام علیه جوامعی که مرزهای مقبولیت را جابجا می‌،د، سخت‌تر شد، حتی در مواردی که به م،ای تصمیم‌گیری‌هایی بود که از نظر سیاسی بحث‌برانگیز بود. در سال 2016، Reddit r/PizzaGate را ممنوع کرد – یک زیرمجموعه QAnon که این نظریه توطئه را تبلیغ می کرد که گروهی از پدوفیل ها به رهبری هیلاری کلینتون مراسم شیط، را در زیرزمین یک پیتزا فروشی واشنگتن دی سی انجام می دهند – به دلیل نقض سیاست های آن در مورد دا، ،.

سپس، در ژوئن 2019، Reddit قرنطینه r/TheDonald، که از زمان تأسیس، زم، که دونالد ترامپ اعلام کرد کمپین ریاست جمهوری خود به کانونی برای حامیان ترامپ تبدیل شده بود، اما همچنین نظریه های توطئه و محتوای برتری طلبانه سفیدپوستان را به خود جلب کرد – از جمله حمایت از قتل مسلمانان در کرایست چرچ نیوزیلند، توسط یک تروریست راست افراطی در 2019. ناظران معمولاً پست‌هایی را تبلیغ می‌،د که از اه، برتری‌طلبی سفیدپوستان حمایت می‌کرد، از جمله برای راهپیمایی سال 2017 «حق را متحد کنید» در شارلوتسویل، ویرجینیا. subreddit با کمتر از 800000 کاربر به اوج خود رسید اما همینطور بود در سال 2020 ممنوع شد. (اسناد لو رفته یک آژانس اطلاعاتی روسیه بعداً نشان داد که روسیه تلاش کرده است محتوای تفرقه‌انگیز در زیرمجموعه ترامپ را تقویت کند.)


منبع: https://www.wired.com/story/reddit-ceo-steve-huffman-social-media-regulation/