من یک موشک انداز Destiny 2 دارم و اکنون تمام زندگی من است


وقتی Bungie، سازندگان از سرنوشت 2– در میان بازی‌های بزرگ دیگر – و Nerf، سازندگان … خوب، پرتابه‌های نرمی که همه ما می‌شناسیم و دوستشان داریم، گرد هم آمدند تا اعلام کنند که Gjallar،rn را می‌آورند. سرنوشتنمادین ترین سلاح ها، خارج از بازی و در دستان شما، هیجان زده شدم. چیزی که انتظارش را نداشتم این بود که یکی برایم بفرستند و من عاشق آن چیز شوم.

اول، بیایید پشتیبان گیری کنیم. من بازی می کنم مقدار زیادی از سرنوشت 2. من چیزی شمال از 3200 ساعت در بازی دارم و نظرات قوی در مورد داستان، گیم پلی و شخصیت هایی که دوستشان دارم. و در حالی که من به هیچ وجه در این سطح نیستم سرنوشت یوتیوبرهایی که من آنها را تحسین می کنم، دوست دارم فکر کنم می توانم خودم را حفظ کنم و از افرادی که قبل از من حملات و سیاه چال ها را تجربه کرده اند، مشاوره بگیرم. اما یک چیز در مورد بازی که من همیشه دوست داشتم Gjallar،rn است.

ع،: Bungie

یک موشک انداز عجیب و غریب (مثلاً نادرترین سطح) که بر نسخه اصلی تسلط داشت سرنوشت در سال 2014، جیالارهورن وقتی دوباره در آن ظاهر شد، موج ایجاد کرد سرنوشت 2 با بسته 30 ساله Bungie در پایان سال 2021. در همان زمان، تیم Bungie اعلام کرد که با Nerf همکاری می کند تا Gjalar،rn را در قالب یک راکت انداز ،اب بازی 185 دلاری. در بازی، Gjallar،rn من در فهرست موجودی من باقی می ماند، که چیزهای زیادی می گوید، زیرا موشک انداز ها دقیقاً سلاح های سطح بالایی نیستند. سرنوشت 2. ولی بخون صفحه Destinypedia نکته: داستان درون بازی باورن،ی است و دوست خوب ما رندی را در خود دارد، نگهب، که واقعا باید سریال کمدی با مضمون سرنوشت خودش را داشته باشد. این از زره نگهبانان سقوط کرده ای ساخته شده است که در یکی از مهم ترین نبردهای فرنچایز جنگیده اند! شما دارند دوست داشتنش

بنابراین وقتی بانجی پیشنهاد داد نسخه Nerf را برای من بفرستد، پذیرفتم و انتظار داشتم که این یک ،اب‌بازی کوچک سرگرم‌کننده باشد که کمی فضای قفسه را اشغال کند. چیزی که من برای آن آماده نبودم جعبه 5 فوتی و تزئین شده زیبایی بود که آن چیز داخل آن شد و من قطعا برای خود موشک انداز 4 فوتی در مقیاس 1:1 و وزنی در حدود 15 پوند آماده نشده بود.

همه چیز در مورد Nerf Gjallar،rn از نسخه درون بازی تقلید می کند. به نظر می رسد محکم و سنگین است و به راحتی کنار هم قرار می گیرد. (در واقع، چهار قطعه بود که در عرض چند دقیقه به هم ،بیدند، از جمله منظره قرمز، درخشان و نور، که می‌تو،د پس از گذاشتن دو باتری AA در آن روشن و خاموش کنید.) اما مشکل اینجاست. یک موشک انداز در مقیاس 1:1، روی شانه های من، در آپارتمان من در شهر نیویورک، دستوری برای ش،تن چیزی است.

هر چند که من را از امتحان ، آن منصرف نکرد: Nerf Gjallar،rn با چهار راکت “راکت” عرضه می شود که می توان هر یک با سه دارت Nerf بارگذاری کرد. سه راند نارنجی است و از دارت‌های بزرگتر و چاق‌تر استفاده می‌کند و یک دور خا،تری است و از دارت‌های نازک‌تر و سریع‌تر استفاده می‌کند. همه آنها درست مانند نسخه درون بازی موشک انداز کار می کنند. محفظه بارگیری باز می شود، و شما “موشک” را که پر از دارت است، داخل محفظه قرار می دهید. سپس موشک را در جای خود فشار می دهید، در اتاقک را می بندید، و تمام ،مت بالای پرتابگر راکت را به سمت شانه خود نگه می دارید تا آماده شلیک شود. تمام چیز را روی شانه خود قرار دهید، نشانه بگیرید و ماشه را بکشید. انتشار سه دارت Nerf از محل ،ب و کار و به هر شخص، مبلمان یا شی دیگری که در مسیر آنها باشد، شلیک می شود.


منبع: https://www.wired.com/story/destiny-2-gjallar،rn-nerf-rocket-launcher/