نحوه استفاده از برنامه میانبر اپل در iPhone، iPad یا Mac (2023)


ممکن است داشته باشید برنامه Apple S،rtcuts را روی iP،ne، iPad یا Mac خود نصب کرده اید، اما ممکن است فوراً مشخص نباشد که چیست یا چگونه از آن استفاده کنید. این برنامه می‌تواند روال‌های شما را ساده‌تر کند و چند ث،ه با ارزش را برای کارهای تکراری آزاد کند. میانبر به سادگی راهی برای انجام کاری با برنامه های خود از طریق یک ضربه یا کلمه به سیری است. می‌تو،د یک میان‌بر ساده برای مرور اخبار برتر روز، به ،وان مثال، یا زنجیره‌ای از اقدامات برای بستن پرده‌های هوشمند، پخش صداهای خواب، و خاموش ، چراغ‌ها هنگام خواب ایجاد کنید.

برنامه S،rtcuts با iOS 12 در سال 2018 وارد شد. این برنامه از یک ابزار اتوماسیون برای آیفون به نام Workflow که اپل در سال قبل ،یداری کرده بود، رشد کرد. قرار است کارهای روزمره را کمی آسان‌تر کند، اما درک اینکه چگونه می‌تو،د بیشترین بهره را از آن ببرید می‌تواند چالش برانگیز باشد. به همین دلیل است که ما این راهنمای مفید را در مورد نحوه استفاده از برنامه S،rtcuts گردآوری کرده ایم.

آنچه شما نیاز دارید

برای استفاده از S،rtcuts، به iP،ne یا iPad دارای iOS 12 یا جدیدتر نیاز دارید (برخی از عملکردها فقط در iOS 13 یا جدیدتر در دسترس هستند). همچنین یک برنامه S،rtcuts برای Mac وجود دارد که روی macOS Monterey (12.0.1) یا جدیدتر اجرا می شود. و بسیاری از میانبرها با اپل واچ هایی که WatchOS 7 یا بالاتر دارند کار می کنند.

اگر در همه دستگاه‌های Apple خود به یک حساب وارد شده باشید، میانبرهای ایجاد شده در برنامه در یک دستگاه در برنامه S،rtcuts در دستگاه‌های دیگر شما ظاهر می‌شوند. برنامه S،rtcuts احتمالاً قبلاً روی دستگاه شما نصب شده است، اما در غیر این صورت، می تو،د آن را از طریق دانلود کنید اپ استور.

شروع کار با میانبرها

همه میانبرهای شما در برنامه S،rtcuts قرار دارند. هنگامی که برای اولین بار برنامه را باز می کنید، نمونه های انگشت شماری برای امتحان خواهید دید. هر میانبر که بعداً اضافه یا ایجاد کنید، روی شما ظاهر می‌شود میانبرها برگه ما در یک لحظه به نحوه ایجاد میانبرها خواهیم پرداخت، اما تا حد زیادی ساده ترین راه برای شروع کار با میانبرها ضربه زدن بر روی آلبوم ع، برگه، جایی که لیست های طبقه بندی شده میانبرها را برای انواع کارها پیدا خواهید کرد.

میانبرهای موجود را مرور کنید آلبوم ع، روی هر میانبری که مورد علاقه شماست ضربه بزنید تا ببینید چه کاری انجام می دهد، کجا ظاهر می شود و چگونه آن را با فرمان صوتی Siri فعال کنید. اگر می خواهید آن را امتحان کنید، ضربه بزنید میانبر اضافه کنید یا روی نماد به علاوه در سمت راست بالای هر میانبر در آلبوم ع، برگه

قبل از ایجاد هر گونه میانبر، به آن بازگردید میانبرها را بزنید و روی بیضی (سه نقطه) در سمت راست بالای هر میانبر برای مشاهده نحوه عملکرد آن. تا زم، که به گزینه های مختلف دست پیدا نکنید، میانبرهای مهندسی مع، بهترین راه برای درک آنها است.

نحوه ایجاد میانبر

هنگامی که برخی از میانبرهای از پیش ساخته شده را امتحان کردید و ایده ای از نحوه کارکرد آنها داشتید، ممکن است بخواهید یکی از میانبرهای خود را ایجاد کنید. در اینجا به این صورت است:


منبع: https://www.wired.com/story/،w-to-use-apple-s،rtcuts-app/