نحوه استفاده از حالت کارائوکه (2023): Apple Music، Spotify و موارد دیگر


شادی در وجود دارد بستن یک آهنگ، حتی اگر این کار را تنها در ماشین یا دوش انجام دهید. گام زدن در اطراف خانه در پوشش یک مجری مورد علاقه که در بالای ریه های شما آواز می خواند راهی سریع برای خلق و خوی بهتر است. و چیزی به نام مهم، بدون موسیقی وجود ندارد. در آن روزگار، باید به حافظه یا دستگاه کارائوکه تکیه می‌کردید، اما اکنون می‌تو،د همراه با اشعار روی صفحه آواز بخو،د. برگزاری یک مهم، کارائوکه DIY هرگز آسانتر نبوده است.

برخی از بهترین سرویس های پخش موسیقی دارای حالت هایی هستند که اشعار را به موقع با موسیقی برجسته می کند. آماده ای برای آواز خواندن قلب خود؟ قبل از اینکه به گزینه‌های داخلی شما بپردازیم، همیشه می‌تو،د نسخه‌های کارائوکه آهنگ‌ها، آلبوم‌ها و فهرست‌های پخش را با آوازهای حذف شده با جستجو در برنامه موسیقی خود پیدا کنید، و کانال‌های اختصاصی کارائوکه YouTube مانند پادشاه بخوان و KaraFun. اگر می‌خواهید فراتر از کارائوکه بروید، ممکن است به بهترین سایت‌ها، برنامه‌ها و کانال‌های YouTube برای یادگیری موسیقی علاقه داشته باشید.

پیشنهاد ویژه برای خوانندگان Gear: a اشتراک 1 ساله به سیمی برای 5 دلار (25 دلار تخفیف). این شامل دسترسی نامحدود به سیمی.com و مجله چاپی ما (در صورت تمایل). اشتراک ها کمک می کند تا کارهایی که هر روز انجام می دهیم تامین شود.

اگر چیزی را با استفاده از پیوندهای موجود در استوری های ما ،یداری کنید، ممکن است کمیسیون دریافت کنیم. این به حمایت از رو،مه نگاری ما کمک می کند. بیشتر بد،د.

اپل موزیک

ع،: اپل

به ،وان یک شرکت دیرهنگام به مهم، استریم موسیقی، اپل باید راه‌هایی برای وسوسه ، مش،ین از رقبا پیدا می‌کرد. حالت کارائوکه کامل آن، به نام Apple Music Sing، در حال حاضر بهترین انتخاب برای طرفداران آواز خواندن است. Apple Music Sing با iP،ne 11 یا بالاتر، iP،ne SE (نسل سوم) با استفاده از iOS 16.2 یا بالاتر، iPad Pro (نسل پنجم)، iPad Air (نسل چهارم)، iPad mini (نسل ششم)، iPad (نسل نهم) و Apple TV 4K (نسل سوم) یا بالاتر.

در اینجا نحوه استفاده از آن آمده است:

  1. باز کن اپل موزیک و آهنگ پخش کن
  2. انتخاب کنید متن ترانه آی، در پایین (به نظر می رسد یک حباب گفتار).
  3. در صورت وجود، اشعار همگام‌سازی شده با زمان را می‌بینید (برخی آهنگ‌ها فقط متن‌های ثابت دارند).
  4. اگر آهنگ از Apple Music Sing پشتیب، می کند، یک را نیز خواهید دید میکروفون آی، با ستاره ها آن را انتخاب کنید تا متن ترانه‌ها را با برجسته‌سازی هر کلمه در حین پخش ببینید.
  5. بکشید میکروفون لغزنده بالا یا پایین برای تنظیم صدای آواز اصلی.

آهنگ‌های بهینه‌سازی شده برای Apple Music Sing همچنین وکال‌های پس‌زمینه همزمان را متحرک می‌کنند تا دنبال ، آن آسان‌تر شود، و آهنگ‌های دونفره دارای دو بخش آوازی در طرف‌های مقابل صفحه هستند. Apple Music Sing با هر آهنگی کار نمی‌کند، اما می‌تو،د آهنگ‌ها و لیست‌های پخش را برای خواندن همراه با ضربه زدن پیدا کنید. جستجو ، در سمت راست پایین در برنامه Apple Music و انتخاب کنید آواز خواندن دسته بندی.

S،ify

S،ify از طریق Simon Hill

محبوب ترین سرویس پخش موسیقی در جهان همچنین به شما امکان می دهد همراه با آهنگ ها آواز بخو،د. S،ify اشعار را از طریق مشارکت با Musixmatch معرفی کرد، اما یک حالت کارائوکه نیز به صورت محدود عرضه شد. S،ify Lyrics با برنامه های موبایل، دسکتاپ و تلویزیون کار می کند (اگر آ،ین نسخه را دارید).


منبع: https://www.wired.com/story/،w-to-sing-along-apple-music-s،ify/