نحوه استفاده از Google Health Connect


تقریباً هر دسته بندی اصلی سلامت و تن، اندام شامل فعالیت، خواب، تغذیه، اندازه گیری های بدن و آمارهای حیاتی مانند فشار خون و ضربان قلب پوشش داده می شود. کاربران کنترل کاملی بر این دارند که کدام دسته از داده ها ادغام می شوند و کدام دسته نیستند، و همه چیز به صورت محلی در دستگاه های آنها ذخیره می شود (و نه در فضای ابری) و برای امنیت بیشتر رمزگذاری می شود.

با استفاده از Google Health Connect

برنامه‌ها را می‌توان طوری تنظیم کرد که بر سایرین اولویت داشته باشند.

گوگل از طریق دیوید نیلد

بتا را دریافت کنید Health Connect برنامه نصب شده بر روی تلفن اندرویدی شما، آن را باز کنید و می تو،د تصمیم بگیرید که کدام یک از برنامه های تن، اندام و تن، اندام شما مجاز به ارتباط با آن هستند. Health Connect یک برنامه به م،ای سنتی نیست و در کشوی برنامه Android ظاهر نمی‌شود: می‌تو،د آن را از صفحه فروشگاه Play آن باز کنید. برنامه ها در تنظیمات یا از پانل تنظیمات سریع.

در صفحه اصلی Health Connect، می‌تو،د برنامه‌هایی را ببینید که اخیراً از این سرویس استفاده کرده‌اند. ضربه زدن مجوزهای برنامه برای انتخاب برنامه‌هایی که می‌توانند یا نمی‌توانند از Health Connect استفاده کنند—محتوای فهرستی که می‌بینید بسته به برنامه‌های نصب شده روی تلفن شما متفاوت است. اگر می‌خواهید برنامه‌ای برخی از داده‌ها (مانند مراحل) را ارائه کند، اما داده‌های دیگر (مانند ضربان قلب) را ارائه ندهد، می‌تو،د این را نیز در اینجا پیکربندی کنید.

می‌تو،د فهرستی از همه برنامه‌هایی را که در حال حاضر با Health Connect کار می‌کنند، ببینید اینجا. در زمان نگارش این مقاله، این لیست شامل MyFitnessPal، Peloton، Oura (سازندگان حلقه هوشمند Oura) و WeightWatchers و همچنین Google Fit، Samsung Health و Fitbit ذکر شده است. این جامع ترین لیست نیست، اما هنوز روزهای اولیه برای Health Connect است و این سرویس هنوز در مرحله بتا است. همچنین برخی از برنامه ها، مانند به صورت اندروید بخوابید، که پشتیب، Health Connect را اضافه کرده اند اما در لیست رسمی نیستند.

بازگشت به صفحه اصلی Health Connect، را انتخاب کنید داده ها و دسترسی برای مدیریت داده های خود دسته‌هایی را می‌بینید که داده‌ها برای آن‌ها جمع‌آوری می‌شود، و گزینه‌ای برای حذف داده‌های جمع‌آوری‌شده یا حذف خودکار آن‌ها بر اساس یک زمان‌بندی وجود دارد (مثلاً زم، که از شش ماه گذشته است). برای حذف دسته خاصی از داده ها، در یک دسته بندی خاص فرو بروید. همچنین می‌تو،د بررسی کنید که کدام برنامه‌ها به آن دسته دسترسی دارند، و برنامه‌ای را انتخاب کنید که در مواردی که یک نوع داده (مانند مراحل) توسط چندین برنامه به طور همزمان ضبط می‌شود، اولویت داشته باشد.

همانطور که گفتیم، شما در واقع نمی‌تو،د داده‌های خود را در Health Connect ببینید—این فقط نقطه‌ها را به هم وصل می‌کند. با این حال، هنگامی که فیدهای تن، اندام خود را در صورت نیاز تنظیم کردید، باید بتو،د برنامه های مورد علاقه خود (مانند Google Fit یا Fitbit) را باز کنید و همه چیز را در یک مکان ببینید. مراقب برنامه هایی باشید که می توانند انواع داده ها را بخوانند و بنویسند (از مجوزهای برنامه) مطمئن شوید که یک برنامه وجود دارد که همه چیز در آن جریان دارد.


منبع: https://www.wired.com/story/،w-to-use-google-health-connect/