نحوه تماشای زنده تاجگذاری پادشاه چارلز سوم


شاه چار، سوم با مرگ ملکه الیزابت دوم، شاهزاده خود را به طور رسمی رها کرد و موقعیت جدید سلطنتی بریت،ا در 6 می در مراسم تاجگذاری در کلیسای وست مینستر رسمیت خواهد یافت. تاج گذاری مادر چار، بود اولین تاج گذاری از تلویزیون پخش شود. ملکه الیزابت دوم در 27 سالگی تاج گذاری کرد. شاه چار، سوم در سن 74 سالگی تاجگذاری کرد.

انبوه تماشاگران در لندن خواهند بود تا نگاهی اجمالی به صفوف سلطنتی و مراسم مذهبی داشته باشند. معترضان ضد سلطنت پیش بینی می شود در این مراسم و همچنین حامیان پادشاه جدید شرکت کنند. شاهزاده هری، جیل بایدن و ریشی سوناک همگی در آن حضور دارند لیست مهمان برای مراسم تاج گذاری

اگر در ایالات متحده هستید و می خواهید تمام نمایش های سلطنتی را به صورت زنده تماشا کنید، نیازی به پرواز در ث،ه آ، از روی حوض نیست. در اینجا نحوه تاج گذاری پادشاه چار، سوم را به صورت زنده در خانه با یک چای داغ در دست مشاهده می کنید.

تاج گذاری کی شروع می شود؟

تاج گذاری پادشاه چار، سوم و ملکه کامیلا در روز شنبه، 6 می 2023، ساعت 6 صبح شرقی آغاز می شود. آیا می خواهید تمام پوشش زنده را تماشا کنید؟ بهتر است دم ، چای صبحگاهی خود را تهیه کنید، زیرا بیشتر پخش اخبار مربوط به تاجگذاری پادشاه چار، سوم یک ساعت زودتر آغاز می شود.

چگونه آن را تماشا کنم؟

اگر قبلاً برای اشتراک کابلی پرداخت می‌کنید یا آنتن تلویزیون دیجیتال دارید، مراسم تاجگذاری پادشاه چار، سوم برای تماشای زنده در چندین کانال در ایالات متحده، از جمله ABC، CBS، و NBC در دسترس است. علاوه بر پخش تلویزیونی آن، بی بی سی انتظار می رود پوشش گسترده ای از تاج گذاری را در وب سایت خود پخش کند.

هر ،ی که به تلویزیون کابلی دسترسی نداشته باشد می‌تواند مراسم تاجگذاری را به صورت رایگان در YouTube پخش کند. پی بی اس نیوشور و آسوشیتدپرس دو تا از سازمان های خبری هستند که پخش زنده تاجگذاری پادشاه چار، سوم را در یوتیوب دارند. به راحتی می تو،د تاج گذاری را در پخش کننده ویدیویی تعبیه شده در زیر تماشا کنید.


منبع: https://www.wired.com/story/،w-to-watch-coronation-king-charles-iii/