نحوه متوقف کردن بارگیری برنامه ها هنگام راه اندازی macOS


آ،ین چیز من باید هنگام راه‌اندازی مک، نیمی از برنامه‌هایی باشد که تصمیم می‌گیرند قبل از انجام کار دیگری باز شوند. این نیست که من نمی خواهم هر برنامه زم، که Mac من شروع به کار می کند، بسیار زیاد است، اما تعداد زیادی به طور پیش فرض این کار را انجام می دهند، به این م،ی که من باید قبل از اینکه بتوانم از دستگاه خود برای انجام کارهای مهم مانند تماشای ویدیوهای YouTube استفاده کنم، بیشتر منتظر بمانم.

این یک کشش است، اما شما می تو،د کنترل را در دست بگیرید. توجه داشته باشید که ما همچنین در مورد نحوه جلوگیری از بارگذاری برنامه ها هنگام بوت شدن ویندوز نوشتیم، بنابراین اگر کاربر رایانه شخصی هستید، این را بررسی کنید.

باز ، مجدد ویندوز در بوت را غیرفعال کنید

مک شما، به طور پیش‌فرض، پس از راه‌اندازی مجدد، همه پنجره‌ها را دوباره باز می‌کند. غیرفعال ، این بهترین گام اول برای شروع برنامه های کمتر در هنگام بوت است. در حالی که برخی از افراد از ادامه کار از جایی که کار را رها کرده‌اند قدرد، می‌کنند، برخی دیگر ممکن است ترجیح دهند ابتدا برنامه‌هایی را انتخاب کنند که باز شوند. ساده ترین راه برای تغییر این تنظیمات این است که علامت آن را بردارید هنگام ورود مجدد، پنجره ها را دوباره باز کنید چک با، قبل از راه اندازی مجدد

اپل از طریق جاستین پات

دفعه بعد که مجدداً راه اندازی می کنید، این تنظیم ثابت می ماند. توجه داشته باشید که در صورت ،ابی، مک شما همچنان پیشنهاد می‌کند که ویندوز شما را هنگام راه‌اندازی مجدد باز کند.

تنظیمات سیستم را بررسی کنید

با macOS 13 Ventura، می‌تو،د همه برنامه‌هایی را بیابید که هنگام ورود به تنظیمات سیستم شروع به کار کنند، که می‌تو،د با کلیک ، روی لوگوی اپل در گوشه سمت چپ بالا و سپس کلیک ،، آن‌ها را باز کنید. تنظیمات سیستم. سر به عمومی در نوار کناری سمت چپ و سپس کلیک کنید موارد ورود به سیستم.

اپل از طریق جاستین پات


منبع: https://www.wired.com/story/،w-to-stop-programs-loading-macos-s،up/