نحوه نصب فروشگاه Google Play در تبلت آمازون فایر (2023)


هنگامی که هر چهار برنامه را نصب کردید، ،ت به راه اندازی مجدد تبلت Fire می رسد. دکمه پاور را فشار دهید تا منوی پاور بالا بیاید، سپس روی ضربه بزنید راه اندازی مجدد.

4. وارد حساب Google خود شوید

هنگامی که رایانه لوحی Fire شما راه اندازی مجدد شد، باید بتو،د فروشگاه Google Play را باز کنید، به حساب Google خود وارد شوید و دانلود برنامه ها را شروع کنید. باز هم، همه چیز کار نمی کند، اما مطمئناً انتخاب بزرگتر از آنچه در Appstore آمازون دریافت می کنید وجود دارد.

نکات و عیب یابی

اگر می‌خواهید تجربه اندرویدی بیشتری داشته باشید، می‌تو،د یک راه‌انداز سفارشی نصب کنید که به شما امکان می‌دهد همه برنامه‌های آمازون را که به آن نیاز ندارید پنهان کنید. من دوست دارم لانچر نوا، اما بسیاری دیگر در دسترس هستند.

با فرض اینکه نصب فایل‌های APK از منابع ناشناس تمام شده است، بهتر است به عقب برگردید و آن گزینه را خاموش کنید. این حسابه تنظیمات > امنیت و حریم خصوصی را خاموش کنید برنامه ها از منابع ناشناخته گزینه. از دانلود تصادفی نرم افزارهای م،ب جلوگیری می کند.

اگر در نصب برنامه‌ها از فروشگاه Play با مشکل مواجه شدید، سعی کنید داده‌های برنامه را پاک کنید. سر به تنظیمات > برنامه ها و اعلان ها > مدیریت همه برنامه ها. از طریق آن لیست نگاه کنید و فروشگاه Play را پیدا کنید. برای ویرایش تنظیمات ضربه بزنید. اولین قدم ضربه زدن است توقف اجباری برای بستن فروشگاه Play. بعد، ضربه بزنید ذخیره سازی، سپس اطلاعات روشن (یا پاک ، فضای ذخیره سازیبسته به نسخه ای از Fire OS که در حال اجرا هستید). پس از انجام این کار، دستگاه خود را مجددا راه اندازی کنید و دوباره وارد فروشگاه Play شوید.

اگر کار نکرد، ممکن است بخواهید نقطه گذاری کنید: بازنش، کارخانه ای و شروع مجدد. با این حال، توجه داشته باشید که بازنش، به تنظیمات کارخانه، همه داده‌ها و فایل‌های شما را پاک می‌کند، نه فقط فروشگاه Google Play، بنابراین قبل از امتحان ،، مطمئن شوید که یک نسخه پشتیبان تهیه کنید.

گزینه های پیشرفته

ع،: آمازون

اگر با استفاده از خط فرمان راحت هستید، می تو،د یک قدم فراتر بروید و نرم افزار آمازون را که نمی خواهید حذف کنید. برای این کار باید نرم افزاری به نام Android Debug Bridge را نصب کنید. این ابزار توسعه‌دهنده Google برای تعامل با رایانه لوحی اندرویدی از رایانه شما است، از این رو «Bridge» نامیده می‌شود. می تو،د آ،ین نسخه را بگیرید Debug Bridge از گوگل. پس از نصب، می تو،د دستورات اندروید را روی تبلت Fire خود از ترمینال رایانه شخصی خود اجرا کنید.


منبع: https://www.wired.com/story/،w-to-install-google-play-store-on-amazon-fire-tablet/