نقد دوستان پرنده: Birding Made Easy


هدف اصلی Bird Buddy شناسایی و شناسایی گونه های پرنده با استفاده از هوش مصنوعی آن است. این کار را بهتر از Birdfy انجام می دهد، اما هنوز هم اختالل های خود را دارد. من احساس می کنم صدها کبوتر در روز در غذاخوری هایم وجود دارد – در واقع، احتمالاً 10 تا 20 کبوتر از همین نوع است – و مهم نیست که چند بار پشت سر هم آنها را به درستی به ،وان کبوترهای عزادار شناسایی کند، هر چند که می گوید آنها را به درستی شناسایی می کند. کبوترهای بال سفید یا یقه اوراسیا هستند. حداقل این شناسایی نادرست از Birdfy نزدیکتر بود (همه آنها در خانواده کبوتر هستند!)، اما هنوز هم می تواند ناامید کننده باشد. من چند نمونه از چندین گونه را با هم در ع، ها داشته ام، و تا کنون فقط یکی را در میان گله شناسایی کرده است.

یکی از چیزهایی که من دوست دارم این است که برنامه شامل لیستی از پرندگ، است که ممکن است موضوع نیز باشد، بنابراین شما به راحتی می تو،د بفهمید کدام یک درست است. اگر کمکی نکرد، می تو،د آن را برای رمزگشایی کارشناسان ارسال کنید. (من اخیراً تعدادی بازدیدکننده اسرارآمیز ارسال کردم اما هنوز پاسخی دریافت نکرده ام.)

Bird Buddy پرنده داری از خانه را لذت بخش می کند. نه تنها می‌توانم بفهمم دقیقاً چه گونه‌هایی در بالکن من می‌چرخند، بلکه می‌توانم دقیقاً در برنامه درباره آنها بیاموزم. من آموختم که آن کبوترهای عزادار اغلب ح،ون ها را می خورند (یوک) و غذای خود را احتکار می کنند (همان). جونکوهای چشم تیره خیلی دوستانه نیستند (غمگین). و فنچ های خانگی خاطرات بسیار خوبی دارند (امیدوارم آنها مرا دوست داشته باشند).

حتی می‌تو،د به آهنگ‌های آن‌ها گوش دهید، که به‌ویژه مفید است زیرا ویدیوها شامل صدا نمی‌شوند—فیلم ویژگی جدیدی است که فقط در پایان آزمایش من فعال شد، و من از این افزوده بسیار قدرد، می‌کنم. می‌توانستم ببینم که این منبع بسیار خوبی برای بچه‌ها است، اما همچنین افرادی مثل من که مستاصل هستند تا در مورد حیواناتی که دوستشان دارند یاد بگیرند بدون اینکه در ۸ صبح با غریبه‌ها پیاده‌گردی کنند.

غنچه هوا

ویدئو: Medea Giordano از طریق Bird Buddy

من دوست دارم که برنامه Bird Buddy ع،‌ها و فیلم‌ها را بر اساس گونه‌ها سازماندهی کند، که باعث می‌شود بعداً به گذشته نگاه کنیم. همچنین باعث می شود یک بازی از جمع آوری پرندگان مانند پوکمون کارت ها روشی که رویدادهای جدید به شما ارائه می شود، به سرعت قدیمی می شود. فید شما نشان می دهد که یک “کارت پستال” جدید در انتظار شماست. با کلیک ، بر روی کارت پستال، قبل از اینکه به شما بگوید چه گونه پرنده ای در آنجا وجود دارد، یک ،میشن زیبا را نشان می دهد و به شما امکان می دهد در گا،ی که شامل چندین ع، و ویدیو است بچرخید.

زم، که بیش از یک کارت پستال وجود داشت، که معمولاً همین‌طور است، مجبور بودن هر بار از طریق ،میشن‌ها آزاردهنده می‌شد. ای کاش می‌توانستم آن را طوری تنظیم کنم که فقط برای گونه‌های جدیدی که ظاهر می‌شوند این کار را انجام دهد و در غیر این صورت فقط به من اطلاع دهید که تصاویر جدیدی برای آنهایی که قبلاً پیدا شده‌اند وجود دارد. من بسیار خوشحال خواهم شد اگر به جای باز ، شش کارت پستال از هر یک از چندین ع، از یک ع،، چیزی مانند “کبوترهای بیشتری در تغذیه شما بودند” بگوید.


منبع: https://www.wired.com/review/bird-buddy/