نقد زیر لیوانی هوشمند Barsys: یک دوست نوشیدنی قابل اعتماد نیست


یک ترازو دقیق یک ابزار حیاتی برای داشتن در آشپزخانه است، پس چرا نوار هم نباشد؟

معلوم شد، دلایل زیادی دارد. روی کاغذ، زیر لیو، هوشمند بارسیس سیستم ایده بدی نیست یک ترازو دیجیتالی (مثل Drop) را تصور کنید که از طریق بلوتوث به اپلیکیشنی روی گوشی شما متصل است که به شما می گوید چه موادی را در لیو، که بالای آن قرار دارد بریزید. و Barsys دقیقاً اینگونه عمل می کند. می خواهید مارگاریتا درست کنید؟ در تکیلا بریزید تا پایه زیر لیو، روشن سبز شود. سپس سه ث،ه تا زم، که چراغ سبز دیگری دریافت کنید. سپس آبلیمو. سپس شربت ساده. برای می،ولوژیست تازه کار، تنها کاری که باید انجام دهند این است که منتظر بمانند تا زیر لیو، هر بار «وقتی» بگوید و نوشیدنی تمام شود.

خوب، به نوعی. مشکلات زیادی با Barsys هم در مفهوم و هم در اجرا وجود دارد تا جایی که واقعاً خوب کار نمی کند، حتی به ،وان یک آیتم جدید.

اولاً، Barsys ممکن است یک ترازو باشد، اما به غیر از نورهای رنگی، هیچ نوع خواندنی را ندارد. ترازو با رنگ سفید شروع می شود، سپس با افزودن ماده ای که توسط دستور غذای انتخابی خود مشخص شده است، به تدریج آبی تر و بیشتر می شود. در نهایت چشمک می زند و سبز می شود و شما را به سراغ ماده بعدی می برد و فرآیند را از نو شروع می کند. مشکل این است که اگر نمی د،د چه مقدار از یک ماده را باید در آن بریزید (و برنامه در حین مخلوط ، به شما نمی گوید)، می تو،د متوجه شوید که مواد را به صورت قطره ای اضافه می کنید – که برای همیشه طول می کشد – یا کم ، در ،ات الکلی و دمیدن درست گذشته از اعلان “توقف”. اگر شما از آن دسته ساقی‌خانه‌های خانه‌داری هستید که خیلی نگران به دست آوردن چیزها نیستید، این ممکن است مشکل بزرگی نباشد. اما در این حالت، ،ن زدن همه چیز بسیار ساده تر است، زیرا خواه ناخواه مواد را در یک شیکر می پاشید و آن را به اندازه کافی نزدیک می کنید.

ع،: بارسیس

مسئله بزرگ دیگر اختلاط است. در حالی که Barsys با یک واحد می،ر اختیاری– یک لیوان پ،تیکی با یک واحد همزن الکترومغناطیسی در پایه – این قوی ترین راه برای ،یب یک نوشیدنی نیست. برای هم زدن مارتینی خوب است، اما اگر واقعاً می‌خواهید این مارگاریتا را از بین ببرید، باید مقداری از ماهیچه خود را در آن قرار دهید (از طریق یک تکان دهنده جداگانه). بارسیس در مورد زمان و قرار دادن یخ در مخلوط کن در حین دستور پخت مبهم است. موتور می تواند کمی یخ را تحمل کند، اما نمی تو،د می،ر را تا لبه پر کنید و هیچ کششی نداشته باشید. هر یخی که استفاده می کنید باید در ابتدا (زم، که مخلوط کن خالی در ابتدا وزن می شود) یا در انتهای آن اضافه شود، نه وسط، زیرا اندازه گیری وزن مایع را از بین می برد. برای دستور العمل هایی که نیاز به تکان دادن خشک دارند – مانند ترش های تهیه شده با سفیده تخم مرغ – و سپس تکان دادن دوم با یخ، Barsys مخصوصاً من، نیست. همچنین شایان ذکر است که این سیستم واقعاً برای تولید تنها یک نوشیدنی در یک زمان طراحی شده است.


منبع: https://www.wired.com/review/barsys-smart-coaster-and-mixer/