نقد و بررسی گریل قابل حمل Nomad: گران اما تقریبا عالی


قابل حمل Nomad کباب پز همان چیزی است که یتی برای کو،ها است: از هر نظر بهتر است، اما گران است. اینکه هر دو شرکت اهل تگزاس هستند یک تصادف است. شاید.

Nomad برداشتی جدید از آنچه که یک کباب پز قابل حمل باید باشد یا حتی می تواند باشد است. این به طرز طراوت آوری کم فن آوری و جمع و جور است، به طرز خارق العاده ای پخته می شود، و برخلاف بسیاری از گریل های «قابل حمل»، واقعاً می تواند به همه جا برود. به اندازه هر چیزی که من تست کرده ام به یک گریل قابل حمل کامل نزدیک است.

گریل سرگردان

من بسیاری از کباب پزهای قابل حمل را در طول سال ها آزمایش کرده ام، و Nomad به صورت دستی بهترین گریل قابل حملی است که تا به حال استفاده کرده ام.

از پوسته آلومینیومی سوراخ‌دار و آنودایز گرفته تا جعبه‌های کوره‌ای آلومینیومی ریخته‌شده در داخل، همه چیز در مورد Nomad به نظر جامد و خوب می‌رسد. دسته ها و چفت های سنگین قوی هستند. حتی سطح کباب پز با آهنرباهای مقاوم در برابر دمای بالا به طور محکم در جای خود ثابت می شود.

ع،: عشایر

طراحی Nomad با ا،ر گریل ها متفاوت است. این در اصل یک چمدان است، به این م،ی که می تو،د آن را با یک دست حمل کنید. ساختار مستحکم آن را سبک نمی کند – با یک رنده گریل 28 پوندی است، اگر دومی را ب،ید 31 پوند است – اما مانند کباب پز زغالی قابل حمل فعلی ما ناخوشایند و ناخوشایند نیست. Weber’s Jumbo Joe (89 دلار).

زم، که Nomad در موقعیت حمل چمدان فرو می‌رود، به نظر می‌رسد تلاقی بین چیزی جیسون بورن به ،وان وسیله حمل و نوعی قفس حیوانات زنده استفاده می شود. به یکی از افرادی که در مورد آن سوال پرسیده بودند، گفتم که بچه‌هایم یک ولورین حیوان خانگی دارند. یک لحظه فکر می کنم آنها مرا باور ،د.

هنگامی که با Nomad خود به جایی که می خواهید برسید، می تو،د آن را روی هر سطح صافی نصب کنید. به لطف مهندسی پشت کوره، هرگز آنقدر داغ نمی شود که به چوب، ف،، سنگ یا ماسه آسیب برساند. من آن را روی میز پ،تیکی نمی گذارم، اما باید در همه جا از درب عقب کامیون تا میز پیک نیک پارک محلی شما خوب کار کند. در حالی که تخت روی زمین ناهنجارترین روش برای آشپزی در Nomad است، اما کار می کند.

Nomad نیز به طرز خوشایندی از فناوری پایین برخوردار است. هیچ سنسور دمای بلوتوث، برنامه یا هر چیز دیگری وجود ندارد. این کباب ، مدرسه قدیمی با تکیه بر مهارت و تجربه شماست. Nomad یک دماسنج داخلی در سمت چپ “بالا” دارد. اما اینجا هیچ چیز دیجیتالی وجود ندارد. خوشبختانه

فضای بیرونی

برای کباب ، معمولی با دمای بالا، Nomad تا می شود و به شما امکان می دهد از دو طرف کباب کنید. نکته مهم این است که گریل سمت دوم به صورت جداگانه فروخته می شود و شما را به عقب برمی گرداند 130 دلار دیگر. اگر رنده گریل اضافی تهیه کنید، در مجموع 425 اینچ مربع سطح پخت خواهید داشت. Nomad ادعا می کند که این برای 30 همبرگر کافی است. من رنده گریل دوم را تست نکردم، اما پختن یک طرفه، فضای کافی برای 12 همبرگر در حدود یک چهارم پوند داشت.

نکته دیگری که باید به آن توجه کنید این است که سطح گریل خمیده است، به این م،ی که اگر هر دو گریل را تهیه کردید، قبل از بستن آن باید یکی را برگرد،د. Nomad همچنین اشاره می‌کند که می‌تو،د با سطح گریل ورق خورده غذا بپزید و چیزی شبیه سبد سبزیجات باشد.


منبع: https://www.wired.com/review/nomad-portable-grill/