نقد و بررسی JBL Pulse 5: سرگرم کننده برای تماشا و گوش دادن


مانند کتابخوان های الکترونیکی، بلند،ای بلوتوث آپوتئوز فرم محصول هستند. این محصول یکبار مصرف است که روشن و خاموش می شود و دقیقاً همان کاری را که می خواهید انجام می دهد – نه بیشتر و نه کمتر. یک اسپیکر بلوتوث قابل حمل در هر زمان، با هر تلفن و هر مکان کار می کند. نیازی نیست پریز برق پیدا کنید یا کابل من،ی داشته باشید. با اندروید و iOS کار می کند. شما حتی نیازی به وای فای ندارید.

سازندگان بلند،ای هوشمند تلاش زیادی کرده اند تا تصورات ما را به تصویر بکشند. و به نوعی کار کرد. بچه های من گهگاه سؤالاتی از سیری می پرسند، اما بیشتر اوقات وجود HomePod Mini را نادیده می گیرند.

JBL Pulse 5 را نمی توان نادیده گرفت. استایل این چیز این کار را غیرممکن می کند. وقتی آن را گرفتم، آن را وسط میز آشپزخانه گذاشتم، آن را روشن کردم و بچه‌ها را تماشا کردم که دور آن حلقه می‌زدند و اوهو می‌گفتند.

این یک لوله زیبا با ارتفاع 8.5 اینچ با صفحه نمایش LED است که از طریق پوست صاف و شفاف می درخشد. این در اصل یک لامپ گدازه ای است که موسیقی پخش می کند. شما هرگز شادی خالص را ندیده اید تا زم، که 10 دانش آموز ک، دومی را دیده اید که در اطراف خانه شما می دوند، تمام چراغ های خانه را خاموش می کنند و در حالی که به صدای کیتی پری گوش می دهند، در اطراف این مکان وحشی می گردند. قیمت افتضاح است، به خصوص در مقایسه با سایر اسپیکرهای با اندازه مشابه، اما Pulse 5 ممکن است ارزش این هزینه را داشته باشد، فقط برای وسایل سرگرم کننده موجود در داخل.

هرگز زنجیره را نشکن

Pulse 5 جدیدترین محصول از سری بلند،ای بلوتوث روشن قابل حمل JBL است. در میان چند تفاوت دیگر، کمی بزرگتر از پالس 4 2019 است. این دستگاه دارای یک بند حمل ضخیم و راحت و کیفیت ساخت کمی بهتر است – IP67 ضد گرد و غبار و ضد آب، در مقایسه با IPX7 Pulse 4، که فقط در برابر غوطه ور شدن در آب رتبه بندی می شود. (این چیز خوبی است، زیرا من همین الان مدادم را بررسی کردم و مداد رنگی های ش،ته شده را در دیافراگم بالایی پیدا کردم.)

Pulse 5 همچنین دارای بلوتوث 5.3 است که به این م،ی است که می تواند به چندین تلفن متصل شود. همچنین می تواند با استفاده از PartyBoost JBL به دیگر بلند،ای بلوتوث JBL متصل شود. استفاده از این ویژگی فوق العاده ساده است. فقط دکمه اتصال بلوتوث را روی هر دو بلندگوی JBL که می‌خواهید جفت کنید فشار دهید و هر دو فوراً همگام‌سازی شوند. می‌تو،د دو بلندگوی JBL را با هم جفت کنید تا صدای استریو دریافت کنید، یا به افزودن بلند،ا ادامه دهید تا همه آنها یک صدا را پخش کنند. JBL ادعا می کند که می تو،د به صورت بی سیم بیش از 100 بلندگو را به هم متصل کنید، اما من موفق به آزمایش این ادعا نشدم.

در اینجا اولین ویژگی است که در آن بر،ب قیمت شروع به توجیه خود می کند. فقط برخی از بلند،ای JBL از PartyBoost پشتیب، می کنند – متأسفانه عزیز من کلیپ 4 آن را ندارد با این حال، من گرد و خاک پیدا کردم تلنگر 5 از سال 2019 در کمد دنده من، و کار کرد! اگر از طرفداران قدیمی JBL هستید، ممکن است بتو،د با جفت ، این بلندگوی جدید با بلندگوی قدیمی خود فورا صدای استریو ایجاد کنید.

،مت اعظم سطح اسپیکر یک پ،تیک شفاف با یک لوله روشن در داخل است. دیافراگم های بلندگو در بالا و پایین قرار دارند. Pulse 5 همچنین دارای پاهای بلندی است که به طرز رضایت‌بخشی ، هستند و قرار دادن آن بر روی سطوح سخت لذت مثبتی است. (هی، من چیزی را که می توانم می گیرم.) بلندگو حرکت می کند تن هوا، و می تواند واقعاً بلند باشد. مانند، پر ، خانه با صدای بلند.

رجیسترهای بالای طیف صوتی به اندازه بلند،ای دیگر به این اندازه واضح یا نافذ نیستند – یا حتی Flip 5 قدیمی – اما نگه داشتن آن در برابر یک بلندگوی “پارتی” سخت است. نیکولا بندیتی ضبط های ویوالدی صدا به طرز عجیبی خفه شد، حتی یک بار که سه برابر را در برنامه افزایش دادم. اما می د،د، من به تنهایی در خانه به کنسرتوهای مربوط به این موضوع گوش نمی دهم. رابرت پالمر به نظر می رسد خوب است.

بدرخش

نورهای داخل Pulse 5 با موسیقی شما حرکت می کنند و می توانند در برنامه تلفن همراه JBL سفارشی شوند.

ع،: JBL

چیزی که واقعاً به من فروخت چراغ ها هستند. بلند،ای روشن‌آپ می‌توانند یک ترفند ساده باشند—من امتحان کرده‌ام نسخه ها جایی که یک حلقه نوری مینیمال، رنگی و ضربان دار عملاً هیچ ارزشی به بلندگو اضافه نمی کرد. اما پالس 5 فوق العاده است. می‌تو،د تجربه نور را در برنامه JBL Portable سفارشی کنید، چراغ‌های پانل اصلی را روشن یا خاموش کنید، و همچنین چراغ‌هایی که از پایین ظاهر می‌شوند.


منبع: https://www.wired.com/review/jbl-pulse-5/