نقد و بررسی REI Co-Op Big Haul: The Best


دو راه برای نصب دسته حمل وجود دارد. می‌تو،د آن را به انتهای باریک کیف متصل کنید، که دسترسی به محفظه ذخیره‌سازی را آسان‌تر می‌کند، یا به شکل X در دو طرف پهن‌تر کیف برای افزایش ثبات در حین حمل. هیچ سگک، کارابین یا حلقه D برای دسته وجود ندارد. در عوض، حلقه های پارچه نایلونی با قطعات پ،تیکی مبهم به شکل قلاب ماهی در انتهای دسته وجود دارد که به داخل حلقه ها می لغزند. این چیزی است که قبلاً هرگز ندیده بودم. تسمه های کوله پشتی زم، که پشت پانل بالشتکی قرار نمی گیرند از همان سیستم قلاب و حلقه استفاده می کنند.

آنها خیلی بهتر از چیزی که فکر می کردم کار می کنند. من هرگز یک لیز را شل نکردم، اما محکم ، یا برداشتن قلاب های پ،تیکی کار سختی نبود. تنها سگک روی کیف چهار تسمه فشاری است که بعد از زیپ ، همه چیز را می‌بندید تا بتو،د کیف را به فشرده‌ترین شکلش درآورید. در چهار طرف سطل نیز دستگیره های ثابتی وجود دارد.

از جنبه منفی، هیچ بند شانه ای مانند Red O، وجود ندارد. با توجه به انتخاب بین این دو، من ترجیح می دهم بند های کوله پشتی را داشته باشم، اما گاهی اوقات راحت است که یک کیف را برای لحظه ای روی شانه ام بیندازم تا دستانم آزاد شود. اما من آن را می فهمم. تسمه های زیاد کیف را به هم می زند.

سیستم قلاب و حلقه ایمن کار می کند، اما این سریع ترین راه برای افزودن و برداشتن تسمه نیست. در باجه بار فرودگاه، احساس می‌کنم عجله دارم که همه آن‌ها را شل کنم تا بتوانم دسته را بدون نگه داشتن تمام صف نگه دارم. در مقابل، با کیف هایی که از کارابین یا سگک استفاده می کنند، برداشتن آنها تقریباً به اندازه خواندن این جمله زمان می برد.

دنیای مادی

مواد فقط احساس خیلی خوبی دارند. انعطاف پذیر و در عین حال سخت است. توری زیر درب، جایی که دو جیب داخلی زیپ دار در آن قرار دارد، به اندازه کافی نرم است که لباس زیر را از آن خارج کند. جیب‌ها – یکی کوچک و دیگری بزرگ – دستی هستند و به یک جیب بیرونی برای هر چیز کوچکی که می‌خواهید از محفظه ذخیره‌سازی داخلی اصلی جدا نگه دارید، می‌پیوندند.

کف و کناره‌های سطل از نایلون بازیافتی 1680 دنیر ساخته شده است. این مواد ضخیم و سختی است که در برابر فرسودگی و پارگی در برابر برداشتن، گذاشتن و سر خوردن به اطراف مقاومت می کند. بقیه ،مت های بیرونی در برابر آب مقاوم است، اگرچه ضد آب نیست. (به یاد داشته باشید، هنوز زیپ‌هایی وجود دارد.) اما من هر دو کیف را از میان نم‌باران و مرطوب هوشی مین و هانوی حمل کردم و آسمان هر دو کیسه را بارها و بارها بدون اینکه قطره‌ای خیس بخورد، پاشید.

بیشتر چمدان ها مشکی یا آبی سرمه ای هستند. این ک،یک است، اما خسته کننده، خسته کننده، خسته کننده است. Big Haul در رنگ تمام مشکی برای افراد سنتی موجود است، اما در چند رنگ چشم نواز نیز موجود است که یک رنگ اصلی را با یک رنگ ثانویه به خوبی انتخاب شده روی زیپ ها و حلقه های بند جفت می کند. ،ه کوهی وجود دارد که بیشتر از هر ،ه ای که تا به حال دیده ام به رنگ ،دلی است. بنفش گرگ و میش که با صورتی برقی لهجه دارد. و مورد علاقه من، آبی سنگی آبی است که با نارنجی مات لهجه دارد. فقط کیف‌های دوشی سیاه چاله پاتاگونیا چنین انتخاب رنگ‌هایی شبیه اسکیت را ارائه می‌دهند.

من در چند سال گذشته از تج،ات REI Co-Op انتظار زیادی داشتم. با این حال، من از اینکه Big Haul چقدر خوب به علامت ضربه خورد تعجب کردم. در اینجا و آنجا به دلیل عدم وجود بند شانه و زمان لازم برای استفاده از اتصالات قلاب و حلقه، مشکلاتی وجود دارد، اما Big Haul هم در سفرهای شهری و هم برای ماجراجویان در فضای باز به خوبی به شما خدمت خواهد کرد.


منبع: https://www.wired.com/review/rei-co-op-big-haul-duffel-bag/