نقد و بررسی Ride1Up Cafe Cruiser: Junk in the Trunk


اگر ،ی بگوید من که از دوچرخه های برقی می ترسند، اما دارند دوچرخه‌هایی که قبلاً سوار شده‌اند، تصور می‌کنم نوع دوچرخه‌ای که آنها امتحان کرده‌اند چیزی شبیه به کافه کروزر Ride1Up است. هر شرکت دوچرخه برقی که مستقیماً به مصرف کننده عرضه می شود، مدلی با اجزای مشابه، سبک قاب و قیمت آن دارد که به ،وان یک دوچرخه مقرون به صرفه و سطح پایه قرار می گیرد.

من همیشه تعجب می کنم که این یک دوچرخه برقی سطح پایه در نظر گرفته می شود. یک رزمناو ساحلی آرام با یک صندلی مخملی و چرخ‌های چاق بزرگ روی کاغذ منطقی است، اما در عمل، وزن آن 65 پوند است و یک موتور الکتریکی روی آن پیچ شده است! آن سواری که زم، سبک و راحت بود، اکنون بزرگ و سنگین است. با یک کامپیوتر کمتر پیچیده، کالیبره ، سطح من، کمک دشوار است. هیچ راهی وجود ندارد که خود را به درستی مهار کنید. تکان دادن خود در مورد چیزی که اساساً یک موتور سیکلت الکترونیکی است کمی ترسناک است.

با این حال، نسخه Ride1Up برای نوع آن بد نیست. دارای یک موتور توپی عقب قدرتمند 750 واتی است که شما را از تپه های شیب دار بالا می برد، چراغ ها و پایه پایه یکپارچه، یک قفسه عقب با ظرفیت بار 150 پوندی، و یک باتری که ظاهرا برای همیشه دوام می آورد. اما – و نوشتن این سخت است – به خصوص با توجه به مرگ او مولی استاینساپیر روی مشابه راد رانر 2، این دوچرخه ای نیست که من برای دوچرخه سواران جدید یا کوچکتر توصیه کنم.

پسر بزرگ

ع،: Ride1Up

Cafe Cruiser یک دوچرخه بزرگ است، با قاب آلیاژی که وسایل الکترونیکی را در داخل پنهان می کند. این در دو سبک جداگانه ارائه می شود، یک مرحله به مرحله و یک مرحله به مرحله – من در مرحله بعد هستم، که هنوز هم ادامه دارد yuuuuust در 5’2 اینچ برای من کمی قد بلند است (Ride1Up اشاره می کند که حداقل قد یک سوارکار 5′ است، اما من پاهای کوتاهی دارم). هر دو نسخه 65 پوند وزن دارند و دارای دسته‌های رزمناو منحنی هستند که به شما امکان می‌دهد به صورت عمودی بنشینید، آرنج‌هایتان را شل کنید و ،‌تان را محکم روی یک صندلی غول‌پیکر و شیک قرار دهید.

برای چنین دوچرخه ای مقرون به صرفه، بسیار قدرتمند است. دارای یک موتور هاب عقب 750 وات با پنج سطح کمک است. این دوچرخه ک، 3 است، به این م،ی که می تواند تا 28 مایل در ساعت حرکت کند. من آن را با رکاب زدن به راحتی بیش از 20 مایل در ساعت بالا بردم، اما دریچه گاز در سمت چپ نیز دارد که می تواند تا 20 مایل در ساعت کمک کند. (اگر آن را در جایی بچرخ،د و تصادفاً دریچه گاز را علامت بزنید، این واقعاً به شما تکان می دهد.)

برای مق، با این موضوع، Cafe Cruiser دارای ترمزهای دیسکی هیدرولیک با سنسور قطع برق است، به این م،ی که اگر اهرم ترمز را فشار دهید، برق موتور را قطع می کند. این باتری یک باتری 48 ولتی با سلول های سامسونگ است که بسته به وزن و زمین سوار، بردی بین 30 تا 50 مایل دارد. من حدود 115 پوند وزن داشتم و به مدت دو هفته در مسیرهای 1 تا 2 مایلی در اطراف محله خود سوار آن شدم و به سختی شاهد پایین آمدن سطح باتری بودم.


منبع: https://www.wired.com/review/ride1up-cafe-cruiser/